Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte derfra for første gang i starten på desember. Jeg fikk filmene mine etter TO MÅNEDER med purringer på mail! :-? hvilke erfaringer har dere med dette nettstedet? Har jeg bare vært litt uheldig? :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært heldig når jeg har bestilt derfra og fått varene etter ca. 5 dager. Nå har jeg ventet på en DVD i over en måned, men jeg får mail fra de som sier de prøver å skaffe den, så jeg bare venter. Satser på at det er et engangstilfelle.

Skrevet

Takk for svar! :)

Mulig jeg bare var litt uheldig, siden jeg bestilte et par uker før jul.... Tror jeg er villig til å gi dem en ny sjangse, de fulgte opp bra da varene først ikke kom.... :wink:

Skrevet

Jeg har kun dårlige erfaringer CDON.

Bestillte filmer flere ganger uten å få noe i posten.

Jeg er ganske distre av meg, så jeg var lenge åpen for muligheten om at jeg hadde gjort en feil i registreringen som gjorde at jeg ikke fikk bestillt ordentlig.

Det gikk flere måneder mellom hver gang jeg forøkte å bestille noe, slik at det sikkert gikk ett år fra første gangen jeg forsøkte, før jeg tok kontakt med kundeservice. De kunne fortelle meg at pga ubetalte fakturaer, kom de ikke å sende noe til meg. :-? (Har aldri faktisk mottatt noe fra cdon - har bare bestillt og ikke fått noe). Dette har de dog aldri kommunisert til meg i min bestilling, uten de bare lar være å sende noe til meg...(Forstå det den som kan...)

Da jeg ba om en redegjørelse for hva jeg ikke hadde betalt viste det seg at det ikke var noe, men en feil som de hadde gjort. Da mottok jeg i posten 4 MÅNEDER SENERE alle DVD'er som jeg hadde forsøkt å bestille gjennom flere forsøk, hvilket vil si at jeg mottok samme bestilling flere ganger... :roll:

Jeg hadde et svare strev med å få returnert dette og vil, som dere sikkert skjønner aldri handle der mer.

Skrevet

Uffda! Det var jo ikke bra..... :-?

Kanskje jeg må vente på flere svar før jeg bestemmer meg for å gi dem en ny mulighet...! :ler:

Skrevet

Jeg har fått alt to dager etter bestilling, og handler mye der. Fikk til og med GTA i posten dagen etter at det kom ut selv om jeg var sent ute med bestillingen.

Skrevet

Jeg hadde et svare strev med å få returnert dette og vil, som dere sikkert skjønner aldri handle der mer.

Skjønner at det var hektisk, men man har da 14 dagers lovfestet returrett på varer kjøpt over internett.

Skrevet

Skjønner at det var hektisk, men man har da 14 dagers lovfestet returrett på varer kjøpt over internett.

Det vet jeg. :wink: Returen var ikke noe problem. Utfordringen lå i å få redusert fakturaen tilsvarende. :ler:

Skrevet

Hmm.. Aldri hatt noen problemer med CDON.com.. Har bestilt masse der i fra. ;)

Skrevet

Jeg har bestilt 8 filmer og 1 ps2-spill derfra og har aldri hatt noe trøbbel :)

Skrevet

Jeg har brukt CDON i flere år jeg og har aldri hatt noe problemer med dem.Alltid fått det jeg har bestilt og ofte kjappere enn oppgitt og max en uke etter bestilling.

Skrevet

Har bestilt derfra et par ganger, og fått varene i posten etter få dager. Ingen problemer!

Skrevet

Har bestilt derfra et par ganger, og fått varene i posten etter få dager. Ingen problemer!

De samme erfaringene har jeg.

Skrevet

Nå har jeg bare bestilt varer derfra et par ganger, men erfaringene er utelukkende positive.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har alltid fått varene etter få dager.

Ingen problemer.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg handler ofte på CDON,og har aldri hatt noen problemer.

Har fått varene etter 3-4 dager.

Skrevet

Har handlet der et par tre ganger og aldri hatt noen problemer. Varene kom i posten etter bare noen dager.

Skrevet

Har bestilt mye derfra, og aldri hatt problemer. Varene kommer raskt også.

Skrevet

Bestiller mye cd'er derfra. Bruker også Platekompaniet men finner det jeg er ute etter billigere på cdon.

Platekompaniet er kjappere med levering, jeg synes cdon er treige, det går sjelden under en uke. Får også ofte beskjed om at det tar lenger tid enn det å skaffe cd'en. Men har forsåvidt bra erfaring, også på tilbakemeldinger og kundeservice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...