AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg skal ha en lengre bussreise til sykehus. Tar aldri buss, men ble anbefalt å laste ned en app til denne reisen. Hvordan gjør jeg det, når jeg skal fylle ut skjema til pasientreiser? Får man billett når man bruker app? Har ikke gjort dette før. Såpass dyr bussbillett at jeg vil ikke miste muligheten til å få igjen noe Anonymkode: a6e48...bcd
Mis(s)Understood Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha en lengre bussreise til sykehus. Tar aldri buss, men ble anbefalt å laste ned en app til denne reisen. Hvordan gjør jeg det, når jeg skal fylle ut skjema til pasientreiser? Får man billett når man bruker app? Har ikke gjort dette før. Såpass dyr bussbillett at jeg vil ikke miste muligheten til å få igjen noe Anonymkode: a6e48...bcd Appen gir deg vel et valg om å motta kvitteringene på e-post? Da legger du kvitteringen med skjemaet til pasientreiser. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 30 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Appen gir deg vel et valg om å motta kvitteringene på e-post? Da legger du kvitteringen med skjemaet til pasientreiser. Spør for jeg ikke vet. Har jo ikke prøvd app ennå. Anonymkode: a6e48...bcd
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Jeg skjønner nå at bet var for betaling for å bite med app på buss er vel kanskje litt rart... Anonymkode: df80b...ffa
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner nå at bet var for betaling for å bite med app på buss er vel kanskje litt rart... Anonymkode: df80b...ffa Det er betaling på buss med app. Er ikke det vanlig nå? Fikk rådet å laste det ned. Bussen tar ikke kontanter. Bor utenfor allfarvei og når ikke minibank. Spurte på butikken om å få kontanter. De hadde ikke. Anonymkode: a6e48...bcd
Mis(s)Understood Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Er det Timeekspressen? I så fall så har de den løsningen jeg nevner, nemlig at du skriver inn e-post adressen din og (om jeg husker rett nå) markerer at du vil ha kvitteringene på e-post. Appen er gratis, så last ned appen til det buss selskapet som kjører ruten du skal da, og fyll inn nødvendige opplysninger så har du alt klart I krisetilfeller kan du betale med kort ombord på bussen, men det er litt dyrere ja.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha en lengre bussreise til sykehus. Tar aldri buss, men ble anbefalt å laste ned en app til denne reisen. Hvordan gjør jeg det, når jeg skal fylle ut skjema til pasientreiser? Får man billett når man bruker app? Har ikke gjort dette før. Såpass dyr bussbillett at jeg vil ikke miste muligheten til å få igjen noe Anonymkode: a6e48...bcd Ring pasientreiser og spør. De er der for å hjelpe. Anonymkode: 6594b...596
tdm900 Skrevet 3. mars 2018 #8 Skrevet 3. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha en lengre bussreise til sykehus. Tar aldri buss, men ble anbefalt å laste ned en app til denne reisen. Hvordan gjør jeg det, når jeg skal fylle ut skjema til pasientreiser? Får man billett når man bruker app? Har ikke gjort dette før. Såpass dyr bussbillett at jeg vil ikke miste muligheten til å få igjen noe Anonymkode: a6e48...bcd Du får en kvittering på epost, jeg gjør det fra det selskapet jeg kjøper bussbillett fra. Den kan du skrive ut, og legge ved som bilag til skjemaet fra pasientreiser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå