AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Vil lære et 3.språk, har prøvd Google translate og noen apper, men stoler ikke 100 % på de? Er det bedre å kjøpe en bok hvor du lærer setning? Funnet en til 20 kr Anonymkode: ff955...f16
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Jeg skjønner nesten ikke hva du mener du vil oppnå med Google translate? Du kan naturligvis ikke lære språk på den måten. Kjøp deg en godt stukturert lærebok som du kan jobbe deg gjennom, for deretter å gå løs på litteratur, aviser, filmer etc. på det språket du vil lære deg. Ikke kjøp den første og beste læreboken du kommer over, men les anmeldelser og finn ut hva som passer deg best. Noen er teoretisk anlagt og passer for mennesker som er grammatisk sterke, mens andre er mer praktiske og passer om man ikke er så teoretisk anlagt. Noe grammatisk blodslit må du nok uansett påregne. Anonymkode: c8d43...4c2 1
SunnivaOslo Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 En kombinasjon av bøker,musikk,TV serier og folk er det beste for å lære et språk. Å sitte å pugge setninger i en lærebok tar fra de fleste gleden. Det finnes også apper du kan prøve. Sett av min 10min hver dag til å lære språket,ikke sitt og les puggebøker dag ut og dag inn. 1
McMary Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Har du prøvd appen Duolingo? Det er en god start til å komme i gang med språket, og så kan du prøve deg med litt bøker etc etter hvert som du har litt ordforråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå