Gå til innhold

Den dårligste filmen dere har sett noengang

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, JackNapier skrev:

Jeg føler personer deg generelt må slutte å se film og heller se dokumentarer.

Altså, jeg skjønner at den først og fremst er ment å være underholdning, men det går an å ønske seg litt substans selv om man ikke er historieprofessor eller konservativ filmkritiker. Hvis de verste logiske bristene i Gladiator får passere så ser jeg ikke helt hva man kan kritisere andre seriøse filmer for.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eyes Wide Shut - Denne filmen gjorde meg ganske sikker på at TC er homo, maken til mangel på energi mellom hovedpersonene skal man lete lenge etter, og han er en vanvittig god skuespiller så man skulle kunne tro at han kunne legge ekteskapelige problemer til side mens de spilte inn filmen. Men seksuel gnist kan man liksom ikke spille...det var bare ikke der, og det ødela hele filmen

Anonymkode: 82cbf...14d

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: f7746...9d3

Vedkommende fremstår mer opptatt av historiske detaljer og at ting skal være helt riktig, da er ikke spillefilm noe for en.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, JackNapier skrev:

Vedkommende fremstår mer opptatt av historiske detaljer og at ting skal være helt riktig, da er ikke spillefilm noe for en.

Nå har jeg faktisk svart deg direkte, og som sagt: Det handler ikke bare om historisk korrekte detaljer, men også om at handlingen gjerne bør ha litt substans...

Skrevet

Helheten i filmen er fortsatt god. Men selvfølgelig, noen er mer opptatt av å finne feil.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, JackNapier skrev:

Helheten i filmen er fortsatt god. Men selvfølgelig, noen er mer opptatt av å finne feil.

Alle må ikke like gladiator 

• Liker 1
Skrevet

Såklart ikke, jeg mener bare det handler om hvorfor man mener en film er dårlig.

Skrevet

Den første Twiliight filmen- HAr ikke sett de neste filmene.

Jeg liker Sci fi, jeg liker overnaturlig, vampyrer og varulver. Liker disse tingene. MEN ikke når de klarer å gjøre det til et suppete kjærlighetsplott, som ikke fører noe sted..

Jeg følte meg forrådt når filmen var ferdig...ventet hele tiden på at det skulle skje noe utvikling av plottet, men den bare sluttet helt vilkårlig...jeg tenkte bare WTF!?.

AnonymBruker
Skrevet

Sharknado, Spy Hard (forlot kinosalen), Howard Stern edle deler (forlot kinosalen), National Treasure (forlot osv), Bruce Allmighty, Karpe Diem-filmen, Pearl Harbour (forlot), Leaving Las Vegas

Anonymkode: d75f8...d8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

+ alt med Axel Hennie

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Twilight.. har bare sett nr 1, men det fristet lite å se de andre.. hele filmen var bare så... langsom og grå... ? Jeg så den i USA før jeg engang ante den var en skikkelig hype , så jeg hadde heller ingen store forventninger heller. Den var bare så latterlig på alle måter

Anonymkode: 68856...3d7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sharknado, Spy Hard (forlot kinosalen), Howard Stern edle deler (forlot kinosalen), National Treasure (forlot osv), Bruce Allmighty, Karpe Diem-filmen, Pearl Harbour (forlot), Leaving Las Vegas

Hvordan kan du vurdere en film når du ikke engang har sett hele? Dette har jeg personlig aldri forstått 😂

Anonymkode: 5a24f...8db

• Liker 1
Skrevet

Åhh det er så mange...

Guardian of the galaxy

Star trek

Fifthy shades..

Og alle avengers filmene....grøss å gru

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vurdere en film når du ikke engang har sett hele? Dette har jeg personlig aldri forstått 😂

Forlot salen når jeg hadde sett såpass mye at jeg skjønte at dette kan aldri i livet reddes inn igjen med en bra sluttscene eller liknende.. Har gått når det kanskje er 30 min igjen og innsett at dette er et makkverk uten håp... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eyes Wide Shut - Denne filmen gjorde meg ganske sikker på at TC er homo, maken til mangel på energi mellom hovedpersonene skal man lete lenge etter, og han er en vanvittig god skuespiller så man skulle kunne tro at han kunne legge ekteskapelige problemer til side mens de spilte inn filmen. Men seksuel gnist kan man liksom ikke spille...det var bare ikke der, og det ødela hele filmen

Anonymkode: 82cbf...14d

Det var masse seksuell spenning i den, men filmens fokus var på angstelementene i seksualitet og forhold, så Tom Cruise gjorde en kjempejobb som en forvirret guttevalp oppi det hele. Det var nok derfor han fikk rollen.

Anonymkode: c7a6a...730

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Ruccula skrev:

Åhh det er så mange...

Guardian of the galaxy

Star trek

Fifthy shades..

Og alle avengers filmene....grøss å gru

De mest populære med 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Anaconda fra 1997

Anonymkode: 3c925...b8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anaconda fra 1997

Anonymkode: 3c925...b8c

Men J.Lo😍

Skrevet

Død snø!!!

AnonymBruker
Skrevet

Superheltfilmer, skrekkfilmer og (nå har det vel snart blitt en sjanger) shoppingfilmer. Filmer som bare skal leve opp til en enkel målgruppes forventninger. «Hva vil katastrofefilmelskerne ha?» Romantiske komedier hvor alle lever i cloud cuckoo land og ingen har ekte problemer. Alle filmene med Will Smith. Julefilmer. Komedier type «Meet the Parents». Alle filmer hvor alt føles som om det er skapt inne i et hode som aldri har reflektert over seg selv.

Anonymkode: c7a6a...730

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...