AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #101 Skrevet 7. mars 2018 På 3.3.2018 den 17.06, AnonymBruker skrev: Så og si alle Oscar-vinnere. Det er så ræva kjedelige filmer atte hjælp. Lord of the rings er også ufattelig dårlig. Anonymkode: b0119...550 Jaa. . Lord of the rings er det verste jeg har sett. Terningkast minus 6. Og en film som het parfymen Anonymkode: 07406...9ea
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #102 Skrevet 8. mars 2018 På 3.3.2018 den 17.44, Lord Friendzone skrev: Det blir vanskelig å peke ut én, men disse er alle kriminelt dritelendige i mine øyne: Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd (ukjent "prequel" fra 2003, med andre skuespillere) Schpaaa Dis Hvordan klarte du å se den siste der? Jeg har forsøkt flere ganger, men skrur av etter bare noen minutter. Da klarer jeg ikke mer Anonymkode: 21a88...8e8
Lord Friendzone Skrevet 8. mars 2018 #103 Skrevet 8. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan klarte du å se den siste der? Jeg har forsøkt flere ganger, men skrur av etter bare noen minutter. Da klarer jeg ikke mer Anonymkode: 21a88...8e8 Hvordan jeg kom meg gjennom "Dis"? Tja, jeg tror det må være den ufrivillige humoren som gjør susen! Da filmen kom så folk den flere ganger på kino, for å lære seg de ekstremt banale forteller-replikkene. Men vi er ihvertfall enige om at den er ulidelig dårlig! 1
Nappetass1 Skrevet 8. mars 2018 #104 Skrevet 8. mars 2018 (endret) Mega piranha! Lo så jeg nesten tisset på meg så en viss underholdningsverdi hadde den jo. Ellers hater jeg nær alle romcoms og tåpelige actionfilmer med syltynt plott à la Fast and the furious 1-25662. Endret 8. mars 2018 av Nappetass1
ValarMorghulis Skrevet 6. juni 2018 #105 Skrevet 6. juni 2018 Får nesten fysisk vondt av alle som har svart "ringenes herre", da dette er mine all-time favorittfilmer. Kunne jeg bare sett én filmserie i resten av mitt liv så hadde jeg valgt de filmene. Den dårligste filmen tror jeg må være Harry Potter og Halvblodsprinsen, det er den desidert verste bok-til-film-adaptasjonen jeg i mitt liv har sett. Alle filmene fra 4-8 er elendig i forhold til bøkene, men den sjette tar kaka. Har heller ikke sansen for Gudfaren og Pulp Fiction. 4
matrobot Skrevet 6. juni 2018 #107 Skrevet 6. juni 2018 Assassins Creed - det er første gang jeg faktisk sov på kinoen!
MajaS Skrevet 6. juni 2018 #108 Skrevet 6. juni 2018 «Bugs» Desidert den dårligste filmen jeg har sett😏
Lord Friendzone Skrevet 6. juni 2018 #109 Skrevet 6. juni 2018 Star Wars: The Last Jedi synes jeg faktisk var elendig. Etter The Force Awakens ble jeg faktisk litt optimistisk mtp fortsettelsen, men den gang ei! 2 minutter siden, ValarMorghulis skrev: <snip> Har heller ikke sansen for Gudfaren og Pulp Fiction. Upps, det spørs om vi er særlig kompatible når det gjelder film. De to er blant mine absolutte favoritter! Men de siste årene synes jeg Tarantino har gått seg fast i et kjedelig spor. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #112 Skrevet 6. juni 2018 Husker ikke hva filmen het nå, men så den på kino for et par mnd siden og filmen var en blanding av sci-fi og afrikansk stammekultur. FIlmen tok aldri slutt og plottet var klart etter 10 minutter. Anonymkode: ad9fe...814
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #113 Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Husker ikke hva filmen het nå, men så den på kino for et par mnd siden og filmen var en blanding av sci-fi og afrikansk stammekultur. FIlmen tok aldri slutt og plottet var klart etter 10 minutter. Anonymkode: ad9fe...814 Mener du Marvel-filmen "Black panther"..? Anonymkode: f2409...c08
WCKD Skrevet 6. juni 2018 #114 Skrevet 6. juni 2018 Mest overvurderte: Drive Mest WTF: Valhalla Rising
WCKD Skrevet 6. juni 2018 #115 Skrevet 6. juni 2018 6 timer siden, ValarMorghulis skrev: Får nesten fysisk vondt av alle som har svart "ringenes herre", da dette er mine all-time favorittfilmer. Kunne jeg bare sett én filmserie i resten av mitt liv så hadde jeg valgt de filmene. Den dårligste filmen tror jeg må være Harry Potter og Halvblodsprinsen, det er den desidert verste bok-til-film-adaptasjonen jeg i mitt liv har sett. Alle filmene fra 4-8 er elendig i forhold til bøkene, men den sjette tar kaka. Har heller ikke sansen for Gudfaren og Pulp Fiction. Enig angående Ringenes Herre! Jeg er også veldig glad i Hobbiten-filmene, men de er ikke nærheten av Ringenes Herre. Husker hvordan jeg synes To Tårn var den beste da filmen var ny fordi jeg var ung og likte krig, men Ringens Brorskap er jo helt klart den beste når jeg har sett de på nytt i voksen alder. Jeg elsker Harry Potter-serien og kan ikke si jeg synes Halvblodsprinsen er dårlig altså. Den jeg liker minst i serien er Føniksordenen, men det er fordi jeg ikke liker boka heller.
WCKD Skrevet 6. juni 2018 #116 Skrevet 6. juni 2018 På 3.3.2018 den 17.06, AnonymBruker skrev: Så og si alle Oscar-vinnere. Det er så ræva kjedelige filmer atte hjælp. Lord of the rings er også ufattelig dårlig. Anonymkode: b0119...550 Er da mange Oscar-vinnere som er meget gode filmer. Eksempler er 12 Years a Slave, The King's Speech, The Hurt Locker, No Country for Old Men, The Departed, Crash, LOTR, Million Dollar Baby, Gladiatoren, Forrest Gump, Braveheart. Alle disse er jo meget sterke filmer. Om du ikke liker disse lurer jeg på hva man egentlig liker. Jeg tipper det er litt i retning av kameraten min som kun liker enkle komedier fordi han rett og slett ikke er glup nok til å forstå filmen. 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #117 Skrevet 6. juni 2018 10 bud for et bedre liv. Skrekk og gru! Anonymkode: 1ad09...76b
Lord Friendzone Skrevet 6. juni 2018 #118 Skrevet 6. juni 2018 34 minutter siden, JackNapier skrev: Er da mange Oscar-vinnere som er meget gode filmer. Eksempler er 12 Years a Slave, The King's Speech, The Hurt Locker, No Country for Old Men, The Departed, Crash, LOTR, Million Dollar Baby, Gladiatoren, Forrest Gump, Braveheart. Alle disse er jo meget sterke filmer. Om du ikke liker disse lurer jeg på hva man egentlig liker. Jeg har knapt sett halvparten av dem du nevner, men hverken Braveheart eller Gladiator har jeg sansen for. Begge går godt an å se på, men særlig for sistenevnte må jeg da gå inn i et slags ukritisk «modus». Greit nok at det er eventyr, men jeg ville ha foretrukket om den var helt «løsrevet» fra verdenshistorien. Her er et satirisk blikk på filmen: 1
WCKD Skrevet 6. juni 2018 #119 Skrevet 6. juni 2018 Jeg føler personer deg generelt må slutte å se film og heller se dokumentarer. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #120 Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, JackNapier skrev: Jeg føler personer deg generelt må slutte å se film og heller se dokumentarer. ? Anonymkode: f7746...9d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå