Gå til innhold

Den dårligste filmen dere har sett noengang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aller dårligste er vanskelig å kåre, men har sett noen irriterende dårlige filmer de siste årene. 

La La Land - uengasjerende, hvem bryr seg-følelse overfor personer og handling er ikke bra når man ser film...

The beguiled - irriterende teit og dårlig med han irriterende fyren jeg ikke husker hva heter i en av rollene

The revenant - Leonardo diCaprio som peser seg fram i snøen med bistert ansiktsuttrykk i TIMESVIS. Det eneste jeg egentlig husker er at han gjemte seg inni en død hest. Ekkelt.

Anonymkode: 48833...42e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 hours ago, Sphere said:

Plan 9 From Outer Space. Kjempekalkun som har blitt en kultklassiker. Må ses i fuktig lag med venner. Ufrivillig hysterisk morsom.

Ja, Plan 9 har oppnådd en høyst fortjent kultstatus! På mange måter fremstår den som en komedie, men den var nok ment å være ganske så seriøs i sin tid... Ved en politiutrykning skifter det fra dag til natt og tilbake til dag igjen i løpet av få minutter. Cockpiten i et fly er stablet opp foran et dusjforheng. Det vises autentisk materiale fra en artilleriøvelse, før det klippes inn to offiserer som står med kikkert foran et veggmaleri - muligens den mest ekstreme kontrasten jeg har sett i noen film. Effektene generelt er lite å skryte av, også tidsepoken tatt i betraktning. For ikke å snakke om selve konseptet - "graverobbers from outer space"... :laugh:

Men som du er inne på - denne filmen er i det minste dårlig på en fascinerende måte, selv om det nok var temmelig ufrivillig. Det finnes mange høybudsjetts-filmer fra moderne tid, hvor alle forhold var lagt til rette, som jeg bare blir oppgitt av. Filmer som man angrer på å ha sett, og bare vil glemme snarest mulig. Og akkurat dét vil jeg absolutt ikke si om Plan 9 From Outer Space!

• Liker 4
Skrevet

Og Sausage Party - Huff!

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet

Beast of Yucca flats

Suicide Squad

Apokalypse Nå

Inside

My bloody valentine 3d

From beyond

From dusk till dawn

Hawken's breed

Plan 9 from outer space

Bluebeard

AnonymBruker
Skrevet

Kom på flere!:D
The Car(en "skrekkfilm" om en bil som er levende og dreper folk)

Rubber(samme som over, bare at det er et hjul. Tror de er en oppfølger tilogmed)

Deathbed: The bed that eats(også samme konsept, bare med en seng som spiser folk:P)

Samurai Cop(kjære gud...)

Troll 2(nei, det finnes ikke en 1'er)

Alle Leprechaun filmene.

Anonymkode: ce5ae...08c

• Liker 1
Gjest Optimo
Skrevet

Plan 9 from outer space er jo legendarisk. 

"can you prove it didn't happen?" :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
On 3/3/2018 at 8:46 PM, Catalina Culès said:

Den engelske pasienten, Dead man walking, Kristin Lavransdatter, Død snø og alle filmene med Tom Cruise.

giphy.gif

Anonymkode: 62a4c...553

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hobbit-filmene!

Hvorfor i all verden ble det egentlig produsert TRE filmer med slikt søppel...

Anonymkode: 5e093...037

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hobbit-filmene!

Hvorfor i all verden ble det egentlig produsert TRE filmer med slikt søppel...

Ja, det stusset jeg også over. Nå har jeg aldri vært noen ihuga Tolkien-fan, men at de valgte å strekke en barnebok på knappe 300 (?) sider over tre Extended Editions synes jeg rett og slett var snodig. Når det gjelder Ringenes Herre-trilogien hadde de tross alt litt mer råmateriale å ta av...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er star wars fan, men last jedi er absolutt den dårligste og mest skuffende filmen jeg har sett.

Anonymkode: e39e1...1ec

• Liker 1
Gjest justcurious
Skrevet

Strictly Ballroom. Gørr kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Ja, det stusset jeg også over. Nå har jeg aldri vært noen ihuga Tolkien-fan, men at de valgte å strekke en barnebok på knappe 300 (?) sider over tre Extended Editions synes jeg rett og slett var snodig. Når det gjelder Ringenes Herre-trilogien hadde de tross alt litt mer råmateriale å ta av...

Ja, med Ringenes Herre så var det jo selvfølgelig helt nødvendig med flere filmer. Det var jo en ganske stor bok, så det ble helt naturlig med flere filmer for å dekke hele handlingen..

Men når det gjelder Hobbiten-filmene, så stappet de vel inn en haug romantisk kliss, og mye annet unødvendig pjatt, som ikke var en del av boken til Tolkien. Det var vel bare for å dra ut handlingen lengst mulig....

• Liker 1
Skrevet

Tourist med Depp og Jolie

Oslo 31. august 

Apan, svensk film

• Liker 1
Gjest justcurious
Skrevet
På 4.3.2018 den 12.17, AnonymBruker skrev:

Kom på flere!:D
The Car(en "skrekkfilm" om en bil som er levende og dreper folk)

Rubber(samme som over, bare at det er et hjul. Tror de er en oppfølger tilogmed)

Deathbed: The bed that eats(også samme konsept, bare med en seng som spiser folk:P)

Samurai Cop(kjære gud...)

Troll 2(nei, det finnes ikke en 1'er)

Alle Leprechaun filmene.

Anonymkode: ce5ae...08c

:fnise: hadde glemt den

AnonymBruker
Skrevet

Fifty shades

Knocked up

Cabin in the woods

Fast and furious

James Bond

Anonymkode: 16b5c...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Glemte american pie-filmene. Skjønner ikke hvorfor de har lagd 100 oppfølgere.... (føles som 100 i hvert fall)

Anonymkode: 16b5c...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Uten frykt. Med Michael Douglas og Isabella Rosselini. 

Jeg så den på kino den gangen vanlig ukelønn var verdt en halv kinobillett. Det var nesten så jeg gikk hjem og grein. 

Anonymkode: fbc41...f36

Skrevet

«Snømannen» var utrolig dårlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samt "Insurgent" og Hunger Games-filmene!

Men post-apokalyptiske filmer (med hovedsaklig ungdommer i hovedrollene) er vel på moten...

AnonymBruker
Skrevet

Har sett mange dårlige filmer, men en av dem jeg husker best er filmen Dreamcatcher.. På coveret så ser det ut som filmen handler om gjenferd og sånt. Filmen handler om utenomjordiske kjempelarver som tar over verden eller noe sånt. Ble så skuffet! Dårlige filmeffekter og skuespillere! 

Anonymkode: 0a9a4...12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...