visp Skrevet 3. mars 2018 #24 Skrevet 3. mars 2018 De fleste har jeg heldigvis glemt, men for å nevne den siste jeg så (som jeg absolutt husker): Cake, med Jennifer Aniston. Hadde rett og slett lyst til å gå utover havet etterpå. Snakk om det motsatte av feel-good. 1
Rosewood Skrevet 3. mars 2018 #25 Skrevet 3. mars 2018 (endret) Det meste med Adam Sandler, Ben Stiller og Jim Carrey. Altfor overdreven og enkel humor for meg, det blir for mye. Endret 3. mars 2018 av Rosewood 10
Olava Skrevet 3. mars 2018 #26 Skrevet 3. mars 2018 En slags julefilm jeg fant på netflix. Husker ikke helt hva den het.. var en familie som dro på hytta, også kom det en familie på døra som var strandet der da bilen var ødelagt og nedsnødd og veien stengt, så de ble da invitert til å bo der inntil videre. Resten av filmen var utrolig klein og rar, og skuespillerne fantes ikke overbevisende i det hele tatt. 1
King in the North Skrevet 3. mars 2018 #27 Skrevet 3. mars 2018 (endret) 42 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Hvorfor prøver du å se en film du tydeligvis ikke liker 3 ganger ? Er du en av de som ser på ting du ikke liker bare for å ha noe og syte over ? Hvis du hadde lest innlegget du siterer, så hadde du fått med deg hvorfor. "Jeg har prøvd å se den filmen tre ganger, da det er relevant for yret mitt å holde meg oppdatert på slikt" Dette er jo også noe så herlig som en sytetråd, så skulle da bare mangle at sytingen florerer Endret 3. mars 2018 av King in the North 11
Ichiko Skrevet 3. mars 2018 #28 Skrevet 3. mars 2018 En haug med filmer jeg ikke kan huske i farten, men blant dårlig-favorittene er "Fra himmel til helvete" fra 1969. En kultklassiker som må ses. 1 minutt siden, Rosewood said: Det meste med Adam Sandler, Ben Stiller og Jim Carrey. Altfor overdreven og enkel humor for meg, det blir for tullete for meg. Tropic Thunder?
Lord Friendzone Skrevet 3. mars 2018 #29 Skrevet 3. mars 2018 Det blir vanskelig å peke ut én, men disse er alle kriminelt dritelendige i mine øyne: Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd (ukjent "prequel" fra 2003, med andre skuespillere) Schpaaa Dis 1
Husholdning1 Skrevet 3. mars 2018 #30 Skrevet 3. mars 2018 (endret) Ringenes Herre-trilogien. Hvorfor jeg orket å la meg pine gjennom dem er et stadig tilbakevendende spørsmål. Endret 3. mars 2018 av Husholdning1 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #32 Skrevet 3. mars 2018 Gudene må være enda galere. Jeg var 12 år og slo av fordi den var så lite morsom. Anonymkode: b8a9b...518
cleangal Skrevet 3. mars 2018 #33 Skrevet 3. mars 2018 Husker at jeg forlot kinosalen en gang tidlig på 90-tallet. Tror filmen het «En vampyrs bekjennelser» eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #34 Skrevet 3. mars 2018 Debbie does Dallas 52 Debbie does Dallas 53 Debbie does Dallas 54 Når du har sett de ti første Debbie does Dallas-filmene så har du liksom tatt hintet. Da er det ikke så mye mer nytt som skjer. Ansiktene er nye, men det er samme posisjoner, samme stønning, samme handling, stort sett. Anonymkode: 5e4a8...c6f
Gjest justcurious Skrevet 3. mars 2018 #35 Skrevet 3. mars 2018 He never died og Circle er to av de dårligste filmene jeg har sett.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #36 Skrevet 3. mars 2018 Fifty Shades...1....2....3... Anonymkode: ad029...6cc 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #37 Skrevet 3. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fifty Shades...1....2....3... Anonymkode: ad029...6cc Gikk du for å se dem frivillig? Eller ble du tvunget med av noen andre? Anonymkode: 5e093...037
Cata Skrevet 3. mars 2018 #38 Skrevet 3. mars 2018 Jeg er ingen ivrig kinogjenger men for omtrent 100 år siden, i min ungdom, så var jeg medlem av en filmklubb. De viste en film som het "Hugo the Hippo" og det er den verste smørja jeg har sett. Jeg liker i utgangspunktet tegnefilmer, men den var...totalt ubegripelig. Husker bare en flodhest som flakset rundt sammen med noe som liknet tyggegummibobler, og null handling i det hele tatt. Det må jo ha vært et forsøk på en, men den gikk meg i så fall hus forbi. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå