Reader81 Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Hva er den dårligste filmen dere har sett noengang? Nevn gjerne flere.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 The Brown Bunny (2003 Meet the Spartans (2008) Look Who's Talking Now (1993) The Last Airbender (2010) L'Ennui [1998] Rovdyr (2008) The Seventh Seal (1957) Intolerance ( 1916 ) Look Who's Talking (1989) Class of 1984 (1982) Peacock (2010) Showgirls (1995) Fanny and Alexander (1982) The Science of Sleep (2006) Lust, Caution (2007) Stolen from the Heart ( 2000 ) Batman & Robin (1997) Caligula (1979) Brainstorm (1983) Effi Briest (2009)
Gjest Optimo Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Politiskolen 4,5,6, gudene vet hvor lenge de holdt på. Den første filmen var artig. Den neste hadde også sine øyeblikk. Så gikk de tomme for idéer, men lagde film etter film etter film...
GammelSierraFan Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Dårligste jeg har sett som jeg kan komme på i farten er "Wacko" fra 1982. Jeg har heldigvis glemt (eller kanskje heller fortrengt) det meste av den. Søppel på boks!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Det aller meste som finnes av skrekkfilmer, ofte alt for mye blod og gørr, men veldig lite ordentlig skrekk og gru. Eller så er de smekkfulle av hendelser som for eksempel at en person hører en knirkende dør som går opp (og blir veldig redd, av å høre en knirkende utgangsdør!) men så viser det seg bare å være en god venninne (eller kollega) som har stukket innom på besøk. Eller en person som hører en slags bankelyd eller noe utenfor ett vindu, og lister seg bort dit for å sjekke hva dette kan være for noe. Men så viser det seg bare å være for eksempel en stor kråke eller en ugle. Hver gang noe slikt skjer, så regner jo seerne med at det endelig skal skje noe virkelig skumle saker, men så viser det seg som regel bare å være noe tull.... Anonymkode: 5e093...037 1
Reader81 Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2018 Det var totalt 7 politiskole filmer, men den siste tjente nesten ingenting inn på kino.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #8 Skrevet 3. mars 2018 Den sagnomsuste DIS. Og en annen norsk film som var så dårlig at jeg mistet halve hjernen underveis i filmen: Turnaround. Anonymkode: bdccb...451 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #9 Skrevet 3. mars 2018 De nærmeste. Den siste dårligste. Anonymkode: ffdd3...cad
s0la Skrevet 3. mars 2018 #10 Skrevet 3. mars 2018 The room. Den er så dårlig at man må ha alkohol i blodet. Og så dårlig at man ikke klarer å la være å le. Historien bak gjør den enda morsommere. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #11 Skrevet 3. mars 2018 Har sett mange, mange, mange dårlige filmer, men den jeg ble mest oppgitt over er den kritikerroste Oscar-vinneren "La La Land". Jeg har prøvd å se den filmen tre ganger, da det er relevant for yret mitt å holde meg oppdatert på slikt, og kom på det lengste 25 minutter ut i denne smørja. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan denne filmen ble nominert til 14 Oscar, vant 6, og holder rekorden for flest Golden Globes gitt til en film. Den er virkelig forferdelig, musikken er ikke fengende og totalt intetsigende, og skuespiller-, danse- og sangprestasjonene er elendige. Anonymkode: f2409...c08 7
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. mars 2018 #12 Skrevet 3. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett mange, mange, mange dårlige filmer, men den jeg ble mest oppgitt over er den kritikerroste Oscar-vinneren "La La Land". Jeg har prøvd å se den filmen tre ganger, da det er relevant for yret mitt å holde meg oppdatert på slikt, og kom på det lengste 25 minutter ut i denne smørja. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan denne filmen ble nominert til 14 Oscar, vant 6, og holder rekorden for flest Golden Globes gitt til en film. Den er virkelig forferdelig, musikken er ikke fengende og totalt intetsigende, og skuespiller-, danse- og sangprestasjonene er elendige. Anonymkode: f2409...c08 Hvorfor prøver du å se en film du tydeligvis ikke liker 3 ganger ? Er du en av de som ser på ting du ikke liker bare for å ha noe og syte over ?
GammelSierraFan Skrevet 3. mars 2018 #13 Skrevet 3. mars 2018 21 minutter siden, s0la skrev: The room. Den er så dårlig at man må ha alkohol i blodet. Og så dårlig at man ikke klarer å la være å le. Historien bak gjør den enda morsommere. Fikk meg en god latter av The Room, så dårlig at den er sykt underholdende! 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #14 Skrevet 3. mars 2018 2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Hvorfor prøver du å se en film du tydeligvis ikke liker 3 ganger ? Er du en av de som ser på ting du ikke liker bare for å ha noe og syte over ? Vedder på du ikke hadde stilt dette spørsmålet til en som sto foran deg Anonymkode: cd4b1...02d 2
Gjest Belle âme Skrevet 3. mars 2018 #15 Skrevet 3. mars 2018 Suicide squad Narnia Fifty shades of grey Utruleg gode filmer om du sliter med søvnen då😴😴😴
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #16 Skrevet 3. mars 2018 2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Hvorfor prøver du å se en film du tydeligvis ikke liker 3 ganger ? Er du en av de som ser på ting du ikke liker bare for å ha noe og syte over ? Skal si jeg traff en øm tå her! Er det yndlingsfilmen din, eller? Du har forresten ingenting med hvorfor jeg har prøvd å se den tre ganger, og jeg kommer ikke til å si det, da det er en situasjon som gjør meg gjenkjennelig. Anonymkode: f2409...c08 8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #17 Skrevet 3. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedder på du ikke hadde stilt dette spørsmålet til en som sto foran deg Anonymkode: cd4b1...02d Hehe! Og det beste - det er en sytetråd om den dårligste filmen man har sett! Hva annet skal man gjøre i tråden enn å syte om det man mener er en dårlig film? Men enkelte meninger får man tydeligvis ikke lov til å ha, uten å bli anklaget for å være både det ene og det andre. Haha! Anonymkode: f2409...c08 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #18 Skrevet 3. mars 2018 Så og si alle Oscar-vinnere. Det er så ræva kjedelige filmer atte hjælp. Lord of the rings er også ufattelig dårlig. Anonymkode: b0119...550 5
Severin Skrevet 3. mars 2018 #19 Skrevet 3. mars 2018 Det er vanskelig å velge mellom Ghosts Can't Do It og From Justin to Kelly.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #20 Skrevet 3. mars 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett mange, mange, mange dårlige filmer, men den jeg ble mest oppgitt over er den kritikerroste Oscar-vinneren "La La Land". Jeg har prøvd å se den filmen tre ganger, da det er relevant for yret mitt å holde meg oppdatert på slikt, og kom på det lengste 25 minutter ut i denne smørja. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan denne filmen ble nominert til 14 Oscar, vant 6, og holder rekorden for flest Golden Globes gitt til en film. Den er virkelig forferdelig, musikken er ikke fengende og totalt intetsigende, og skuespiller-, danse- og sangprestasjonene er elendige. Anonymkode: f2409...c08 Å, kjære gud, helt enig! Samboeren min tvang meg til å se den på kino. Trodde livet mitt kom til å ebbe ut. Men det var egentlig en passende straff for at jeg dro henne med på Suicide Squad. Det var reint piss, det. Anonymkode: b5386...5d9 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå