AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Har møtt en herlig fyr på nettet. Har ikke truffet ham. Har veldig lyst til å møte ham og han vil møte meg. Problemet er at jeg bor i Oslo og han i Stavanger.. er det veldig dumt å la ham komme til meg en helg? Første møtet? Og hvor lang tid etter vi har begynt å skrive bør det gå? Anonymkode: c8a64...b84
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Jeg skrev mye med en fyr jeg møtte på Tinder i påska i fjor. Vi bodde på hver vår side av landet, og etter mye teksting og etter hvert ringing (med bra telefonsex 😇) så reiste jeg på besøk etter en mnd. Vi hadde veldig god kjemi på telefon og på meldinger, og tok sjansen på å tilbringe en langhelg sammen. Jeg hadde backup siden jeg hadde noe familie jeg kunne rømme til hvis alt skulle være helt jævlig, og tror kanskje ikke jeg hadde gjort det uten den muligheten. Vi snakket mye om "hva om vi ikke liker hverandre IRL?", og var åpne om at det måtte være lov å si "dette er ikke helt som jeg så for meg." Vanligvis er det best å møtes så fort som mulig, så man ikke skaper et urealistisk bilde av hvordan den andre er. Når det er snakk om mye tid og penger når man bor langt fra hverandre, er det greit å vente litt lengre enn bare dagen etter. Da kommer man fort over som litt crazy og litt for entusiastisk. Det er vanskelig å si hvor lang tid det burde gå, men jeg var klar til å møte han jeg møtte etter bare noen dager. Hadde vi bodd på samme plass, hadde vi helt sikkert møtt hverandre allerede dagen etter vi begynte å tekste. Anonymkode: e3533...b6c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Vi møttes etter vel tre år med nettkontakt. Det er lenge, men så absolutt verdt det om man liker noen. Anonymkode: fe0fc...1b5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Etter min erfaring er det bedre å møtes så fort som mulig. Alt kan stemme på papiret men så er det noe sommer feil når en møtes face-to-face ikke alltid at kjemien stemmer. Anonymkode: 6bf20...914
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Vi er åpne på det om vi ikke liker hverandre når vi møtes. Begge er helt sikre på at vi kom til å like hverandre da Har det veldig moro når vi skriver til hverandre, sitter bare og smiler og ler :-) Tror jeg vil ta sjansen :D Anonymkode: c8a64...b84
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi møttes etter vel tre år med nettkontakt. Det er lenge, men så absolutt verdt det om man liker noen. Anonymkode: fe0fc...1b5 Tre år?! Hvordan gikk det? ble dere sammen? Anonymkode: 8a29a...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå