SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Sitat Vet ikke hvorfor den sitatsaken ikke blir å bli kvitt! Men altså , til spørsmålet? Jeg vil gjerne ha ihvertfall et par setninger hvor du utdyper.
SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2018 Og ikke sånn " begge deler". Her handler det om et valg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Kan du utdype forskjellene litt? Jeg respekterer ikke noen jeg ikke liker for eksempel, så for meg er det som regel to ting som følger hverandre. Anonymkode: b6f45...a48 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 I hvert fall, det er 3 ord, ikke ett! Anonymkode: 30a5f...1dd
SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype forskjellene litt? Jeg respekterer ikke noen jeg ikke liker for eksempel, så for meg er det som regel to ting som følger hverandre. Anonymkode: b6f45...a48 Jeg har respekt for noen jeg ikke liker. Det trenger ikke å være en side av samme sak.
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Jeg vil bli likt for personligheten min, og respektert for meningene mine.
SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2018 For eksempel: jeg har stor respekt for en filosof. Han argumenterer godt for seg og begrunner sitt syn. Men jeg tåler ikke hans oppsyn og jeg er langt fra enig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #8 Skrevet 3. mars 2018 Jeg blir både likt og respektert for den jeg er. Jeg er ikke en person som gjør ting for å bli likt. Det gidder jeg ikke. Anonymkode: eac18...75c
SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, Mrs.Sunday skrev: Jeg vil bli likt for personligheten min, og respektert for meningene mine. Begge deler,ja takk. Så klart. Men det var ikke det jeg var ute etter å lese Sitat
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 3. mars 2018 #10 Skrevet 3. mars 2018 (endret) 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Begge deler,ja takk. Så klart. Men det var ikke det jeg var ute etter å lese Hva er du vil fram til? Hva vi foretrekker hvis vi må velge mellom en av delene? Da ville jeg så klart valgt å blitt respektert. Endret 3. mars 2018 av Mrs.Sunday
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #11 Skrevet 3. mars 2018 Stort sett er svaret begge deler. Men om kombinasjonen ikke er mulig velger jeg alltid respekt (for meg selv, eller fra øvrige ansatte). Det gjelder tildeling av upopulære arbeidsoppgaver, tilbakemelding om leveranser under forventning, dårlig lønnsoppgjør og oppsigelser. Jeg gir alltid beskjedene sammen med en konstruktiv tilbakemelding, men når de forlater rommet er jeg nok verken likt eller respektert i de fleste tilfeller. Men respekten for meg selv, og respekten fra de som blir rettferdig behandlet er fortsatt på plass. Jeg kan rett og slett ikke bli likt hele tiden, da hadde ingen av oss hatt en arbeidsplass. Anonymkode: 01083...e85 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #12 Skrevet 3. mars 2018 Bryr meg generelt ikke om de fleste respekterer eller liker meg. Når det er sagt, så kan man altids trenge respekt i en jobbsituasjon om man skal samarbeide med kolleager. Mine gode venner foretrekker jeg at liker meg, da jeg kun er med dem for å ha det moro og tulle. vet jeg at jeg gjør det som er riktig bryr det meg ikke om andre ikke kan respektere eller like det. Skal sies at de fleste jeg møter både liker og respekterer meg... Tror folk respekterer en lettere når de merker at du har en indre trygghet, og samtidig er rettferdig Anonymkode: 03b6e...f9f
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mars 2018 #13 Skrevet 3. mars 2018 Om jeg bare kan velge en, respektert for den jeg er og meningene mine.
SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #14 Skrevet 3. mars 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bryr meg generelt ikke om de fleste respekterer eller liker meg. Når det er sagt, så kan man altids trenge respekt i en jobbsituasjon om man skal samarbeide med kolleager. Mine gode venner foretrekker jeg at liker meg, da jeg kun er med dem for å ha det moro og tulle. vet jeg at jeg gjør det som er riktig bryr det meg ikke om andre ikke kan respektere eller like det. Skal sies at de fleste jeg møter både liker og respekterer meg... Tror folk respekterer en lettere når de merker at du har en indre trygghet, og samtidig er rettferdig Anonymkode: 03b6e...f9f Bryr du deg virkelig ikke om andre respektere deg?
SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #15 Skrevet 3. mars 2018 14 minutter siden, Catalina Culès skrev: Om jeg bare kan velge en, respektert for den jeg er og meningene mine. Enig.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #16 Skrevet 3. mars 2018 Vil heller bli likt, å bli respektert er for mye arbeid når man ikke bryr seg om belønningen. Anonymkode: 05705...96f
SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #17 Skrevet 3. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil heller bli likt, å bli respektert er for mye arbeid når man ikke bryr seg om belønningen. Anonymkode: 05705...96f Belønningen?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #18 Skrevet 3. mars 2018 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Belønningen? Dere jobber jo for å bli respektert for en grunn, ikke sant? Om det er selvfølelse, karriere, status, ego... Anonymkode: 05705...96f
SoWhat? Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #19 Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere jobber jo for å bli respektert for en grunn, ikke sant? Om det er selvfølelse, karriere, status, ego... Anonymkode: 05705...96f Nei det handler om integritet og selvfølelse.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #20 Skrevet 3. mars 2018 Respektert selvfølgelig ! Anonymkode: a4297...53d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå