AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg vet ikke om jeg skal kalle det mareritt, men er veldig redd for å få omgangssyke når det går mye av det, og da drømmer jeg ofte at alle som er i samme hus som meg får det og jeg får helt panikk og rømmer, eller at jeg spiser av en smågodtpose eller bolle med potetgull, litt for sent får jeg beskjed om at noen med omgangssyke har gravd nedi den posen eller bollen, da skriker jeg nei, også våkner jeg. Flere som har sånne rare drømmer? Anonymkode: 7ba70...880
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Har helt absurde drømmer. Anonymkode: 82bba...5bd
jordbær86 Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Drømte at jeg bodde i kollektiv med 5 andre. En dag fant de giftig sopp. De var alle overbevist om at den var spiselig. Jeg viste at den var giftig. Jeg sa det til dem men de ville ikke høre. De spiste soppen. Alle ble syke og spydde og hadde diare overalt. Jeg ringte lege, men innen legen rakk å komme så var alle døde. Uff for en fæl drøm 😱
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Drømmer at jeg er kriminell og politiet er i ferd med å få has på meg. Anonymkode: 26f00...ba9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Jeg har og så mange syke drømmer at det er helt utrolig. En kan vist drømme hva som helst har jeg merket. Alt fra mareritt til crazy drømmer som ikke henger på greip. Anonymkode: 83357...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå