Gå til innhold

Sex med mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er på de siste dagene med mensen, og blør veldig lite. Vil det merkes at jeg har mensen under sex da?

Anonymkode: 7030f...f11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje. Spiller det noen rolle da?

Anonymkode: f5bc1...c4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt blod på penisen tåler i alle fall jeg. 

Anonymkode: 6b94b...667

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal si ifra til den du har sex med at du kanskje fortsatt har mensen. Min eks var helt hysterisk for blod på tissen, men jeg har fått inntrykk av at de fleste mannfolk ikke bryr seg. Si ifra og bruk kondom

Anonymkode: 0e623...9aa

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ofte brunt, tørt og koagulert blod som kommer på slutten, ganske ekkelt.  Men en kjapp en i dusjen går jo.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil nok ikke merke noe anderledes "følelse" inni vaginaen din hvertfall, men kan jo hende det kommer rødt eller brunt blod på pikken hans eller en liten flekk på lakenet, samme det, aldri møtt noen som bryr seg om det.
Jeg har mange ganger hatt sex på siste dag mensen uten å si fra, har bare tatt ut tampongen rett før, og mange ganger har det ikke blitt oppdaga i det hele tatt. Men pleier å si fra hvis jeg blør jevnt

Anonymkode: 4fa2d...bac

• Liker 3
Skrevet

4 av 5 menn kjører brannbil med den største fornøyelse. Bare ha litt ekstra håndduker osv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min første gang var da jeg hadde mensen. Men han jeg var sammen med da brukte kondom, og det ga jo ekstra smøring så gikk veldig greit. :fnise: Sleng på en kondom i tilfelle han er sart for mensenblod.

Anonymkode: 57afc...1aa

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er helt hysterisk hva gjelder sex når jeg har mensen. Selv på siste dag. Kommer det så mye som ørlite blod på pikken hans, og han oppdager det, avbryter han det hele og løper han ut på badet. Så her funker det dårlig. 

Anonymkode: aad9b...65d

Skrevet

Som dame syns ikke jeg det er noe særlig. Dessuten er det vondt for meg. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er helt hysterisk hva gjelder sex når jeg har mensen. Selv på siste dag. Kommer det så mye som ørlite blod på pikken hans, og han oppdager det, avbryter han det hele og løper han ut på badet. Så her funker det dårlig. 

Anonymkode: aad9b...65d

Samme her:fnise:

Skrevet

Kan være greit med et håndkle for å redde lakenet, men bortsett fra det er det null problem for meg. Kjæresten min vil ikke at jeg slikker henne når hun blør, ellers har vi sex som normalt

• Liker 2
Skrevet

Det beste er nok å gi beskjed til partneren og finne ett håndkle å legge under deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Mensen vil ha sex med deg så for all del. Men hvis Mensen sier nei så betyr det nei. Dog, mangelen på et nei betyr ikke ja. Det er kun og bare et entusiastisk ja som betyr ja, alt annet er voldtekt. Så hvis Mensen ikke er entusiastisk med på leken så er du en overgriper.

Anonymkode: f3c58...cbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...