AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Del Skrevet 3. mars 2018 De går over gulvet hele, hele, hele tiden. 24/ 7. Det forstyrrer så j... at jeg må ja propper i ørene. Skulle tro de hadde en leilighet på 200 kvm pga hastigheten. De maser og stresser rundt, slå av vannkrana så det kommer kraftige dønninger helt hit. Jeg får fnatt. Urokråker med mark i ræva. Helt unormalt å gå hele tiden frem og tilbake, hver dag. De går med helene hardt i gulvet. I alle fall mannen der. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 64373...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Del Skrevet 3. mars 2018 Du får tenke på at de som bor under deg irriterer seg like mye over deg som du gjør over de som du bor over. Anonymkode: 398ba...41d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Del Skrevet 3. mars 2018 Lurer på om du er min nabo Kanskje du bør flytte? Anonymkode: d9b03...470 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Del Skrevet 3. mars 2018 Ja du bør flytte. Gjør det først som sist. Alternativet er å legge lydisolering i taket. Anonymkode: 3e46c...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Del Skrevet 3. mars 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du bør flytte. Gjør det først som sist. Alternativet er å legge lydisolering i taket. Anonymkode: 3e46c...127 Så synd. Flyttet inn for 12 måneder siden og da var det ikke sånn. Men må jo det med mindre de flytter. Anonymkode: 64373...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Del Skrevet 3. mars 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får tenke på at de som bor under deg irriterer seg like mye over deg som du gjør over de som du bor over. Anonymkode: 398ba...41d Jeg er mye i ro. Jeg leser, ser på tv og går normalt for å hente ting. Går ikke fort for leiligheten har en del møbler, så går i normalt tempo. Eneste gangen jeg bråker er når jeg støvsuger eller har gjester. Jeg tror de bare er unormalt nevrotiske. Går og går. Anonymkode: 64373...cb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 3. mars 2018 #7 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg ville anbefalt dem å ta gåturen sin ute i stedet for inne. Det er jo så mye triveligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #8 Del Skrevet 3. mars 2018 https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aVMb3LP_460sv.mp4 Anonymkode: 71cfd...ccd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #9 Del Skrevet 3. mars 2018 Det kan jo hende dem ikke er klar over hvor godt det høres ned? Jeg bytta nabo oppe for en stund siden. Tidligere bodde det er par der, og dem hørte jeg ikke en eneste gang på ett år. Men den nye naboen hører jeg hele tiden. Jeg tok "det har ikke plaget meg til nå, men tenkte det var greit at du var klar over at det er veldig lydt mellom leilighetene våre " Jeg tok det før det begynte bli plagsomt da, sånn at han kan være obs på det, og iallefall droppe dansende nach Jeg hører både skritt og hører stemmer om dem snakker høyt. Anonymkode: 049a0...9b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #10 Del Skrevet 3. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aVMb3LP_460sv.mp4 Anonymkode: 71cfd...ccd Lol! Akkurat slik det oppleves. Ts Anonymkode: 64373...cb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #11 Del Skrevet 3. mars 2018 Flytt ut i skogen Anonymkode: 0e10f...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 3. mars 2018 #12 Del Skrevet 3. mars 2018 Etter over 20 år i blokk og 4-mannsbolig kan jeg bare si at enebolig er som å komme til himmelen. Når det gjelder de siste naboene jeg hadde over meg, ble jeg faktisk redd når det var stille det oppe... Vanligvis hørtes det jo ut som om de drepte hverandre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #13 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg føler med deg! Mine naboer bråker noe veldig (de har barn, det er nok mye av årsaken). Jeg hører vaskemaskinen som går og seng som knirker, så åpenbart er det ganske lytt, mer enn de nok er klar over. Det dunker i alle fall mye når de er hjemme. Det blir godt å kunne kjøpe enebolig en gang i fremtiden. Uansett, si gjerne ifra til dem. Antakelig vet de ikke hvor mye du hører. Anonymkode: 6fc59...51e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #14 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg bor i andre etasje, i 3 bor en dame med hund og i 4 en familie med ungen på 3-4 år som løper rundt til kl 1.. Jeg bor alene, og mesteparten av tiden er enten på jobb eller trening, resten av tiden sitter hjemme med PC og øretlf på.. En gammel og utrivelig dame fra 2 etasje skjefter på meg hele tiden at jeg bråker og forstyrrer hennes søvn..Hunden og ungen oppe forstyrrer ikke meg... Damen nekter å høre på når jeg prøver å fortelle at det er ikke meg, men naboer oppe som bråker.. sluttet å forklare meg.. rar verden. Anonymkode: 59452...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TarjaTurunen Skrevet 17. mars 2018 #15 Del Skrevet 17. mars 2018 Er du min nabo? Jeg går MYE frem og tilbake, gjerne hele dagen. Jeg har en liten en med tenner på vei, h*n roer seg bare ned ved å bli bært i sjal. Jeg rydder, lager mat, vasker klær, osv. Ja - det blir mye gåing av det. Men jeg gjør da helt normale ting, så dette må du nesten lære deg å tåle Du får eventuelt gå til naboen din og snakke litt med dem, på en pen måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #16 Del Skrevet 17. mars 2018 Vær glad så lenge de ikke går i høye hæler!Anonymkode: 84fba...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #17 Del Skrevet 17. mars 2018 På 3.3.2018 den 12.43, AnonymBruker skrev: De går over gulvet hele, hele, hele tiden. 24/ 7. Det forstyrrer så j... at jeg må ja propper i ørene. Skulle tro de hadde en leilighet på 200 kvm pga hastigheten. De maser og stresser rundt, slå av vannkrana så det kommer kraftige dønninger helt hit. Jeg får fnatt. Urokråker med mark i ræva. Helt unormalt å gå hele tiden frem og tilbake, hver dag. De går med helene hardt i gulvet. I alle fall mannen der. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 64373...cb9 Si i fra til dem på en pen måte skjønner ikke at det skal være så vanskelig å snakke med folk for å løse ting. Anonymkode: 813a4...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2018_gjest Skrevet 17. mars 2018 #18 Del Skrevet 17. mars 2018 På 03.03.2018 den 12.43, AnonymBruker skrev: De går over gulvet hele, hele, hele tiden. 24/ 7. Det forstyrrer så j... at jeg må ja propper i ørene. Skulle tro de hadde en leilighet på 200 kvm pga hastigheten. De maser og stresser rundt, slå av vannkrana så det kommer kraftige dønninger helt hit. Jeg får fnatt. Urokråker med mark i ræva. Helt unormalt å gå hele tiden frem og tilbake, hver dag. De går med helene hardt i gulvet. I alle fall mannen der. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 64373...cb9 Det er da normalt å gå rundt i sitt eget hjem. Noen går lett på tå, andre går med hælene hardt i gulvet. Ta en prat med de om det plager deg, Ordne isolering i taket, eller flytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #19 Del Skrevet 17. mars 2018 16 minutter siden, 2018_gjest skrev: Det er da normalt å gå rundt i sitt eget hjem. Noen går lett på tå, andre går med hælene hardt i gulvet. Ta en prat med de om det plager deg, Ordne isolering i taket, eller flytt Nei, det er ikke normalt at det er gange kontinuerlig, hele døgnet og med et høyt støynivå. På nattestid er det jo som regel rolig, bortsett fra de som skal til/fra nattevakt på jobb. Men da er det jo bare bevegelse før og etter de er på vakt, ikke hele natten igjennom. Hadde jeg hatt naboer som hadde romstert rundt hele døgnet på pur faen, så skulle jeg gitt dem en skyllebøtte til de hadde sluttet. Og hadde de ikke åpnet, så skulle jeg sparka inn døra og fått dem til å slutte. Anonymkode: 562d9...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2018_gjest Skrevet 17. mars 2018 #20 Del Skrevet 17. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke normalt at det er gange kontinuerlig, hele døgnet og med et høyt støynivå. På nattestid er det jo som regel rolig, bortsett fra de som skal til/fra nattevakt på jobb. Men da er det jo bare bevegelse før og etter de er på vakt, ikke hele natten igjennom. Hadde jeg hatt naboer som hadde romstert rundt hele døgnet på pur faen, så skulle jeg gitt dem en skyllebøtte til de hadde sluttet. Og hadde de ikke åpnet, så skulle jeg sparka inn døra og fått dem til å slutte. Anonymkode: 562d9...05a Hva som er normalt for deg er nødvendigvis ikke normalt for andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå