AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Har ikke sett de siste sesongene, men disse husker jeg best Brad. Han valgte ingen av damene og fikk masse kritikk for det. Fikk så vondt av de, men hadde vært feil å velge en når han ikke følte det 100%, men hun ene fikk jo være the bachelorette Jason. Dumpa Melissa (som han opprinnelig valgte) på the finale rose til fordel for hun andre. Hyggelig å bli dumpa på TV foran et publikum. Yikes! Juan Pablo. Hvordan kan man glemme han?! 🙈 Tydelig player og var ikke interssert i noe seriøst. Var vel 3 av jentene som trakk seg. For en fjott. Tror han er gift i dag. Anonymkode: 03f17...ded
Christy89 Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 JP var jo helt krise! Han sa "glad i didn't pick her" da han valgte Nikki foran Claire. Andi hadde jo en grusom natt med han i fantasy suiten og han sa bare "it' ok" da hun ville trekke seg. Sjarmerende type
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Jeg har sett alle sesongene siden 2012, og de før det bare litt sporadisk. Juan Pablo er den verste jeg har sett, men jeg tror han kommer til å fremstå som en gud etter Aries siste episoder.... Anonymkode: a7b0c...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå