Gå til innhold

Når den riktige mannen er den du ikke tenner på eller får følelser for!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må det være slik? Menn jeg dater eller har datet, mangler egentlig ikke noe spesielt. Greit utseende, tidligere kjærester (så de er ikke direkte uattraktive alle i hvertfal), god nok økonomi...🙄 

Men likevel forelsker jeg meg i menn som ikke passer i det hele tatt! Jeg nærmer meg 30 snart, og skal det fortsette slik, så kanskje jeg bare må la vær å tenke så konsekvenser, hvis jeg har tenkt å bli lykkelig forelsket? 

Anonymkode: acdff...e60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida, du kommer til å møte en som både passer og er bra kjærestemateriale, som du greier å forelske deg i!
Jeg kjenner meg igjen, er mange bra menn man bare ikke får følelser for, det er ikke noe man kan bestemme selv, men noe biokjemisk, men du er ikke engang 30 , så om et par år vil du ha vokst til et enda mere utviklet level og da vil du få denne evnen om at du forelsker deg mer i fornuften og ikke spenningen, om man kan beskrive det sånn.

Anonymkode: 3a96a...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er så kjedelig! Alt som man opplever som ung blir så meningsløst fordi "du blir snart eldre og da tar du litt andre valg". Jeg har tenkt slik lenge og latt være å gjøre ting fordi "jeg blir snart eldre og vil da tenke annerledes".  Men så har plutselig tiden gått. Og jeg angrer på at jeg ikke tok mer sjanser. Og hvordan vet jeg at jeg ikke går etter spenning???  Ingen av mennene jeg liker har vært sånne som skaper masse drama og spenning...?  Det er bare det at de ikke passer meg. 

Anonymkode: acdff...e60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...