AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #61 Skrevet 3. mars 2018 Gutten er tenåring og har vokst ifra trampolinen i hagen og Ludo med moren. Hverken jeg eller hun kan bestemme hva han skal være intr i. Kjefter gjør hun hvis han spiller gitar eller trommer også, så jeg vet ikke Hun gikk fra 37-72 på et par år synes jeg. Anonymkode: 3dfa5...455
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #62 Skrevet 3. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker å søke seg inn i luftforsvaret, noe jeg støtter 100% Overlydsfart det hadde vært saker gitt. Anonymkode: 3dfa5...455 Tenk deg guttungen med en roll over hustaket hjemme hos deg for å hilse på far. Da får du tårer i øya, vil jeg tro. Det gjør vel kanskje mor også, men av andre grunner. Du får holde gutten varm med snakk inntil han han begynner å bestemme selv. Anonymkode: 6aad0...be8 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #63 Skrevet 3. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk deg guttungen med en roll over hustaket hjemme hos deg for å hilse på far. Da får du tårer i øya, vil jeg tro. Det gjør vel kanskje mor også, men av andre grunner. Du får holde gutten varm med snakk inntil han han begynner å bestemme selv. Anonymkode: 6aad0...be8 Hahaha, det får jeg bare av tanken! Den tanken er hun ikke fremmed for siden hun har sett på filmer at de kan skyte seg ut 😆 Hun mener at slike seter burde de ha på alle fly... Anonymkode: 3dfa5...455
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #64 Skrevet 3. mars 2018 Jeg syns man stadig hører om ulykker med norske småfly. Man hører derimot aldri om ulykker med norske passasjerfly, og sjeldent om passasjerfly i andre land. Jeg syns faktisk det er helt rasjonelt å være redd for dette. Barna er det viktigste i livet, og man risikerer ikke å utsette dem for fare. Jeg syns kanskje kona di kunne strukket seg for å prøve å gjøre noe med flyskrekken, så dere kan fly med vanlig passasjerfly. Det at hun er redd for småfly, må du bare respektere. Det finnes veldig mange som ikke finnes redde for passasjerfly, som aldri hadde satt seg i et småfly. Anonymkode: b7692...25a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #65 Skrevet 3. mars 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: noen gode råd her? Det heter irrasjonell. Anonymkode: d25ca...99a 1
Nmtt Skrevet 3. mars 2018 #66 Skrevet 3. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: du få be henne jobbe med dette så hun ikke ødelegger barna med sin skrekk. eller hva d nå er. synes hun er på trynet mot dere her. men samtidig tenker jeg at du må hjelpe henne å se dette på en annen måte. ta henne med deg. lær hun å trives i fly isteden. Anonymkode: c9b46...121 Lettere sagt enn gjort når man har flyskrekk da. Vanskelig å kurere slik. Men enig i at hennes frykt ikke må oveføres til barna også. Er dårlig oppdragelse. Mer som man lærer barna å bli kresen det, med sine kresenheter 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #67 Skrevet 3. mars 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker ikke å lære barna skrekk og angst mot helt trivielle ting. Jeg har levd med hennes flyskrekk i veldig mange år og det høres jo ikke så ille ut for folk sikkert. Jeg aksepteter at HUN ikke ønsker å fly. Ifjor så pakket vi bilen og KJØRTE til Spania. Så jeg strekker meg veldig langt. Min sønn har arvet min interesse for fly og jeg tror egentlig at det er akkurat der skoen trykker. Tenk å måtte slite med enda en fly-tulling i familien. Han snakker og drømmer om luftforsvaret så jeg føler meg absolutt ikke barnslig for å vurdere å skilles. Jeg synes det er egoistisk av henne. Ikke greit å legge dempere på barna sine SUNNE interesser og drømmer. Prinsessa vår tør ikke engang tenke på å bli med for hun har mareritt om å fly takket være moren. Anonymkode: 3dfa5...455 Så det er altså bedre for deg at barna lever som skilsmissebarn enn at dere finner ut av dette/aksepterer at slik er det? Ved 50/50 fordeling av barna vil hun jo ikke kunne påvirke dem? Not!!! du høres fortsatt veldig barnslig ut. og nei: jeg hsdde heller ikke tillatt at du tok barna mine med opp i et småfly. Bare så det er sagt! Uansett om du så hsdde sertifikat til å navigere «The Enterprise» Anonymkode: c9bf5...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #68 Skrevet 3. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det heter irrasjonell. Anonymkode: d25ca...99a Anonymkode: 3dfa5...455 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #69 Skrevet 3. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er altså bedre for deg at barna lever som skilsmissebarn enn at dere finner ut av dette/aksepterer at slik er det? Ved 50/50 fordeling av barna vil hun jo ikke kunne påvirke dem? Not!!! du høres fortsatt veldig barnslig ut. og nei: jeg hsdde heller ikke tillatt at du tok barna mine med opp i et småfly. Bare så det er sagt! Uansett om du så hsdde sertifikat til å navigere «The Enterprise» Anonymkode: c9bf5...0b7 Har jeg skrevet noe sted at jeg ønsker å skilles? Tror du vi har vært ilag i snart 20 år uten å ha møtt andre utfordringer? Er jeg barnslig som ikke lar urasjonell frykt styre barna mine og mine fritidsaktiviteter etter å ha lagt min egen karierre på hyllen? Når ble det barnslig å være glad i barna sine? Jeg er glad jeg ikke er gift med deg. Anonymkode: 3dfa5...455
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #70 Skrevet 4. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns man stadig hører om ulykker med norske småfly. Man hører derimot aldri om ulykker med norske passasjerfly, og sjeldent om passasjerfly i andre land. Jeg syns faktisk det er helt rasjonelt å være redd for dette. Barna er det viktigste i livet, og man risikerer ikke å utsette dem for fare. Jeg syns kanskje kona di kunne strukket seg for å prøve å gjøre noe med flyskrekken, så dere kan fly med vanlig passasjerfly. Det at hun er redd for småfly, må du bare respektere. Det finnes veldig mange som ikke finnes redde for passasjerfly, som aldri hadde satt seg i et småfly. Anonymkode: b7692...25a Det er noe høyere ulykkestatistikk når det kommer til småfly. Derimot så er ikke mortalitetsraten bortimot 100% om vi snakker ulykker av typen krasj. Det er mye farligere å sette seg i bilen og kjøre til flyplassen. Mye, mye farligere. Frykt er ofte begrunnet med uvitenhet, de fleste kan lære seg å beherske denne frykten, men det kreves et snev av viljestyrke. Anonymkode: 3dfa5...455 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå