Gå til innhold

Finnes det familier idag som ikke har thaikoner "implementert"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 minutter siden, Sphere skrev:

Ja, det får man da virkelig håpe. Basert på hvordan du uttrykker deg, trengs det. 

Dessuten skulle jeg likt å se forskning på det. At barn av hvite og asiatiske blir skoletapere. Og jeg har allerede videreført mine gener, med et fantastisk resultat. ❤️

Det skulle jeg også likt å sett. Min Korea-adopterte kusine har  3 blandingsbarn, langt fra skoletapere noen av dem.                                  Å, sorry, det er egne regler for importbruder. Beklager, det glemte jeg     :sarkasme:

Anonymkode: 1b4ac...3b1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg også likt å sett. Min Korea-adopterte kusine har  3 blandingsbarn, langt fra skoletapere noen av dem.                                  Å, sorry, det er egne regler for importbruder. Beklager, det glemte jeg     :sarkasme:

Anonymkode: 1b4ac...3b1

Er dem fra Thailand bakgrunn som Gjør det dårlig på skolen .Statistikk viser det. Har jeg nevnt blanding barn?Dette er tråd om folk fra Thailand har du misforstått? ????

Anonymkode: 017e6...98d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, Sphere skrev:

Ja, det får man da virkelig håpe. Basert på hvordan du uttrykker deg, trengs det. 

Dessuten skulle jeg likt å se forskning på det. At barn av hvite og asiatiske blir skoletapere. Og jeg har allerede videreført mine gener, med et fantastisk resultat. ❤️

Så måtte reise i 2 døgn for å finne noen å få barn med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er dem fra Thailand bakgrunn som Gjør det dårlig på skolen .Statistikk viser det. Har jeg nevnt blanding barn?Dette er tråd om folk fra Thailand har du misforstått? ????

Er du fra Thailand?

Anonymkode: 181e7...0d4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du fra Thailand?

Anonymkode: 181e7...0d4

:fnise:

Anonymkode: 1720e...049

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud folkens ta dere sammen, snakke om barn som blir tapere kun fordi de har thailandsk mor.

Anonymkode: b351c...9c1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Artig overskrifter.

Jeg jobber med å implementere IT systemer. Kanskje jeg skulle skiftet beite, og gått over til å implementere Thaikoner?

På wikipedia står det følgende:
"Implementasjon er en underdisiplin av programvareutvikling som omhandler detaljert konstruksjon av meningsfylt programvare gjennom en kombinasjon av programmering, verifikasjon, enhetstesting, integrasjonstesting og debugging"

Hvordan er implementasjonsprosessen for thaikoner?
Kommer de ferdig programmert? Er det mye testing og debugging? Hvilke integrasjonsmuligehter har man? Er det muligheter for automatisering?

Jeg kjenner at dette blir et nytt og spennende felt for meg!

Anonymkode: 12630...844

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, CannibalLektor skrev:

So? De finner seg noe som fungerer for de.

Utrolig nok så blir de tatt godt vare på. Det er til syvende og sist det som betyr noe.

Men som i alle innlegg noen sinne skrevet av kvinner, så ser dere bare på pengene. Derfor er dere totalt ufordragelige som partnere også, fordi dere dømmer menn dere tror er lavstatus

Jada, det er flott at de finner seg noen. Forhåpentligvis behandler de dem pent. Det er det mange norske lavkvalitetsmenn som ikke gjør.

Poenget mitt var imidlertid at de faktisk ikke var så veldig bra som du påstår, når de måtte helt til andre siden av kloden for å lure med seg fattige bondejenter som er villige til å gjøre nærmest hva som helst for å sørge for at de selv og familien får et bedre liv.

"Dere kvinner"? Du er alvorlig forvirret, kamerat.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fytti rakkern så nedlatende du er.

Anonymkode: 5c617...50e

Det kan du godt si, men jeg er bare nedlatende overfor lavkvalitetsmenn med manglende selvinnsikt, som skylder på alle andre for problemene sine. Å sitte og syte over norske kvinner vitner ikke akkurat om høy kvalitet.

Jeg har ingen problemer med menn som sliter på "markedet", men som har nok selvinnsikt til å innse at det ikke er alle andres feil. Om en slik mann finner lykken i Thailand og behandler jenta godt og gir henne og familien trygghet og stabilitet, ære være ham! Å innse at man har problemer som gjør at man kanskje ikke er attraktiv blant kvinner i Norge og heller fokusere på seg selv fremfor å klage over resten av verden er helt greit. Det er ikke disse jeg ønsker å være nedlatende mot.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faren til bruden har betalt for hele bryllupet vårt og nektet å ta imot ei krone fra meg eller min familie.

Du må ikke sammenligne oss vanlige mennesker med ofre for menneskehandel. 

Anonymkode: 10e8f...ed1

Det er ikke menneskehandel når en thaijente selv bestemmer seg for å gifte seg med en mann, mot at han betaler den tradisjonelle pengesummen til familien hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg cringer hardt av all rasismen og uvitenheten i denne tråden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Maleficenta skrev:

Det er nesten bare i Norge at det er fyfy å drikke alkohol i selskaper der det er barn...

Det er ikke nødvendigvis fyfy, så lenge foreldrene holder seg edru. Men hvis mennesker barna kjenner godt drikker seg fulle så kan de bli utrygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Peonjenta skrev:

Det er sjelden det er fyfy så lenge folk ikke drikker seg drita.  En unge har ikke vondt av å se forelderen brisne en gang i året.

Jo, det har den. Jo yngre, desto verre. At mamma eller pappa plutselig begynner å oppføre seg veldig rart gjør barnet utrygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, jabx skrev:

Det er ikke menneskehandel når en thaijente selv bestemmer seg for å gifte seg med en mann, mot at han betaler den tradisjonelle pengesummen til familien hennes.

Kanskje ikke direkte i lovens forstand, men i mine øyne så er det akkurat slik det er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten du skriver på vitner ikke akkurat om en "skolevinner". Men det du skrev var:

"Bare vidre før dine dårlige gener til asiatiske damer.Viser jo statistikk at barna blir skole tapere."

Dette tolker flere andre som at du mener de som har en forelder fra Norge og en fra Thailand.

Så hvilken statistikk viser du til, nøyaktig? Hvor finner man den?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke direkte i lovens forstand, men i mine øyne så er det akkurat slik det er.

Det er ikke menneskehandel på noen som helst slags måte, så her er det bare vrangforestillinger fra din side. Du kan ikke bare omdefinere begreper som du selv ønsker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien har ingen thaikoner så vidt jeg vet, men en kusine er gift med en vietamerikaner og det ekteskapet virker da greit nok.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 1720e...049

Mer morsomt at du ikke forstår at denne tråden handler om Thailand. Du begynte å dra inn Korea å blandingbarn.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...