Gå til innhold

Finnes det familier idag som ikke har thaikoner "implementert"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At samtlige skulle finne kjærligheten, tilfeldigvis, og med menn som bodde i nærheten av hverandre (men som ikke kjente hverandre fra før av) er "litt merkelig". Synes det er suspekt

Anonymkode: aece7...2f8

Hva er det du mistenker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.3.2018 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Min far har en hemmelig Thaikone. "Alle" vet om det, men ingen snakker om det. Sier vel mer om min far enn om konen, da. 

Anonymkode: a1a68...64f

Hvordan kan hun være hemmelig.  Er hun innelåst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier litt om norske kvinner når norske menn heller vil ha sjefete, kjipe thaikoner enn dere:fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, jabx skrev:

Kjøpt seg thaikone? Hvordan foregår det?

Mennene er ofte lite attraktive og eldre 40-60 år. Kvinnene er ofte unge og noen av dem pene.  Kvinnen får trygghet og rikdom (alle som bor i Norge er rike sammenlignet med 99% av thailendere)  og mannen får ungdom, skjønnhet og en hushjelp. En grei byttehandel forsåvidt, begge vet jo hvor landet ligger.    

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber dessverre med thaier. De på jobben min er late, sure og sørger for å gjøre det lettest for seg selv hele tiden. Thailand er et sted jeg aldri skal reise til, og jeg kunne aldri tenkt meg å være gift med en thai heller. Beklager om dette støter noen, men jeg kjenner at jeg gleder meg til å slutte i jobben min nå. 

Anonymkode: cffb9...fbc

Har jobbet med mange synes dem er bare irriterende late opptatt av penger.Snakker dårlig norsk.Dem samler seg i hop å flirer bare å virker fjollete ut.

Anonymkode: 017e6...98d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes denne tråden her er både rasistisk og nedsettende samt svært stereotypisk. Desverre så har mange «gamle griser» satt lista for alle nordmenn tydeligvis. 

Når du ser en eldre gubbe med ung thaikone (ofte en mindre pen og) så er det som regel ei dame som har jobbet som «bargirl». Dette er prostituerte som er kun på jakt etter penger. De kan finne seg vanlig jobb i Thailand men de vil heller knulle turister for easy $$.. Det kommer vel kanskje ikke som et sjokk at de ikke har de beste egenskapene hva personlighet anngår?

Gifter seg med gammel mann = fast kunde og mye $$

Ser du forbi turistfellene og prostitusjonen så skal du få møte en veldig flott og vennlig kultur.

Jeg er ikke stygg på noen måte, har mange forhold bak meg og har ikke bevisst gått for «thai dame», men forelsket meg likevel i ei søt jente fra en bra familie i Bangkok. Utdannet ingeniør og snakker mange språk.

Hvorfor er det greit å slenge med leppa om Norske menn med thai kjæreste, men ikke norske damer med mørke menn?

Nei, det er visst rasistisk. Så ta dere en bolle alle sammen.

Jeg er riktignok 9år eldre enn henne, men sånn kan altså skje. Når en minst forventer det. 

Første kjæreste jeg har hatt som drømte om å se nordlyset og kjøre snø-scooter så vi har akkurat kommet hjem fra en super romantisk ferie. Vi bor ikke i Norge til vanlig og det er jeg faen meg lykkelig for.

Anonymkode: 10e8f...ed1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen thailkoner i min familie, heller ikke i familiene til de inngiftede i familien min. Ingen thailkoner i familiene til vennene mine heller, som jeg vet om :klo: 

Anonymkode: 2403f...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes denne tråden her er både rasistisk og nedsettende samt svært stereotypisk. Desverre så har mange «gamle griser» satt lista for alle nordmenn tydeligvis. 

Når du ser en eldre gubbe med ung thaikone (ofte en mindre pen og) så er det som regel ei dame som har jobbet som «bargirl». Dette er prostituerte som er kun på jakt etter penger. De kan finne seg vanlig jobb i Thailand men de vil heller knulle turister for easy $$.. Det kommer vel kanskje ikke som et sjokk at de ikke har de beste egenskapene hva personlighet anngår?

Gifter seg med gammel mann = fast kunde og mye $$

Ser du forbi turistfellene og prostitusjonen så skal du få møte en veldig flott og vennlig kultur.

Jeg er ikke stygg på noen måte, har mange forhold bak meg og har ikke bevisst gått for «thai dame», men forelsket meg likevel i ei søt jente fra en bra familie i Bangkok. Utdannet ingeniør og snakker mange språk.

Hvorfor er det greit å slenge med leppa om Norske menn med thai kjæreste, men ikke norske damer med mørke menn?

Nei, det er visst rasistisk. Så ta dere en bolle alle sammen.

Jeg er riktignok 9år eldre enn henne, men sånn kan altså skje. Når en minst forventer det. 

Første kjæreste jeg har hatt som drømte om å se nordlyset og kjøre snø-scooter så vi har akkurat kommet hjem fra en super romantisk ferie. Vi bor ikke i Norge til vanlig og det er jeg faen meg lykkelig for.

Anonymkode: 10e8f...ed1

Alikvel du synes Asiatiske damer  er så topp trenger ikke vi synes dem er så greie i jobb sammenheng å i relasjoner jeg vil ikke bli presset på med dem på meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 hours ago, CannibalLektor said:

Sier litt om norske kvinner når norske menn heller vil ha sjefete, kjipe thaikoner enn dere:fnise::fnise::fnise:

De fleste menn som kjøper thaikoner er incels som norske kvinner ikke ville tatt i med ildtang en gang :fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: bf0e0...749

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn som kjøper thaikoner er incels som norske kvinner ikke ville tatt i med ildtang en gang :fnise::fnise::fnise:

Men allikevel så blir disse mennene lykkelige i sin tilværelse.

Resta av de norske kvinnene ender opp bitre, alene, sitter på cafeer eller på nett, og ser stygt på lykkelige norsk-thailandske familier, mens de prater stygt om de. 

Vet ikke hvem som er mest patetisk jeg

Endret av CannibalLektor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, CannibalLektor said:

Resta av de norske kvinnene ender opp bitre, alene, sitter på cafeer eller på nett, og ser stygt på lykkelige norsk-thailandske familier, mens de prater stygt om de. 

Du høres ut som en incel :fnise::fnise::fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nabo (da 50) skilte seg fra sin kone igjennom 25 år, og ble sammen med ei jente på 23 år fra Thailand han hadde møtt på nett. Hun hadde en sønn på 3, som hun ikke tok med seg til Norge (....?), og som hun sender penger til. Hun sitter i sofaen på iPad og Facetimer med de i Thailand, han ser på TV. De kan så vidt prate sammen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du høres ut som en incel :fnise::fnise::fnise:

Volcel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, CannibalLektor said:

Volcel ;)

Både incels og volcels har i alle fall mye tid til å henge på kvinneguiden og være bitre ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Både incels og volcels har i alle fall mye tid til å henge på kvinneguiden og være bitre ;)

Og hva er det du har da? Som sitter her selv og kommenterer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Lykkeliger? Dem jeg vet om er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nettopp, du vet ikke.

Men allikevel får de barn med disse damene, og man ser de gå rundt ute sammen. Hvis de hadde hatet hverandre hadde de ikke gått ut døra engang. 

Slik som kompisen min sa: "Du må ta deg en tur til Thailand, da får du troa på kvinnfolk igjen".

Kjøpt eller ikke spiller ingen rolle. De thailandske kvinnene vet hvordan de skal ta vare på mennene sine, mens de norske kvinnene setter seg selv først i alt. Da er ikke valget vanskelig for menn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dem får også dem svakeste barna på faglige ting som statistikken viser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...