jabx Skrevet 8. mars 2018 #221 Del Skrevet 8. mars 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå inn fra vg dokumentar du. Anonymkode: 017e6...98d Hvilken VG-dokumentar? Nå må du for faen hoste opp noen kilder, og ikke bare spamme med grunnløse påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. mars 2018 #222 Del Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menneskehandel innebærer OFTE kjøp og salg av mennesker din amøbe. Anonymkode: bf0e0...749 Jeg anbefaler deg å sette deg inn i hva begrepet innebærer før du gjør deg selv til latter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #223 Del Skrevet 8. mars 2018 Glemmer aldri hva en fyr sa om kompisen.Nå har han Vært med ho hentebruden i 5 år .Han er så lei av ho når hver gang hun skal til rema 1000 så sier hun et nytt ord hver gang.Hun klarer ikke å si det forståelig noen gang.Han angrer så mye på dette ekteskap fordi dem har ingen ting til felles.Bare stilt ...... Anonymkode: 017e6...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #224 Del Skrevet 8. mars 2018 På 3.3.2018 den 8.48, AnonymBruker skrev: hvor mange her inne har ikke en thaikone i sin familie? Onkelen min har kjøpt seg en, og de virker ikke akkurat lykkelige. Dvs han er snill og de samarbeider godt. Men hun er VELDIG sjefete og bestemmer alt, veldig påtrengende og bedrevitende Så jeg liker henne ikke. Har vært i familien i mange år så snakker norsk og de har 1 barn sammen. Men i selskaper har hun alltid thaivennene sine med og de sitter alene på kjøkkenet og snakker, holder seg unna alle de andre gjestene. Merkelig greie. Og jeg lurer på hvor utbredt dette thaikonegreiene har blitt? Jeg aner ikke om dette er stereotypisk eller om det var vært kjærlighet mellom dem. Han er ingen typisk mann som ville kjøpt thaikone heller Anonymkode: aece7...2f8 Jeg kjenner ingen. Vet ikke om noen heller. Anonymkode: 76ae4...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #225 Del Skrevet 9. mars 2018 11 hours ago, jabx said: Jeg anbefaler deg å sette deg inn i hva begrepet innebærer før du gjør deg selv til latter igjen. Du kan bare ta å klebbe igjen, jeg kommer ikke til å gi meg uansett. Anonymkode: bf0e0...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 9. mars 2018 #226 Del Skrevet 9. mars 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan bare ta å klebbe igjen, jeg kommer ikke til å gi meg uansett. Anonymkode: bf0e0...749 Nei, det er bare å fortsette å fremkalle hånlig latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå