tirben Skrevet 6. mars 2018 #181 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare å lete det var i Aftenposten forrige uke.Jeg holder meg til tråden jeg der er enda Thailand jeg snakker om. Anonymkode: 017e6...98d Hvilket land kommer du fra selv og hvor lenge har du bodd i Norge? Endret 6. mars 2018 av tirben 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CannibalLektor Skrevet 6. mars 2018 #182 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, jabx said: Jeg prøver ikke å være nyansert. Jeg prøver å få frem et poeng. Skjønner du prøver fremstille det som shady at menn finner seg kvinner fra andre land, men det er fortsatt et elendig poeng, når de som kommer hit blir tatt godt vare på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #183 Del Skrevet 6. mars 2018 3 minutter siden, CannibalLektor skrev: Skjønner du prøver fremstille det som shady at menn finner seg kvinner fra andre land, men det er fortsatt et elendig poeng, når de som kommer hit blir tatt godt vare på Jeg så en her som prøvde å si at menn som finner thaidamer må være pedofile, siden thaidamene ser så små ut, , men hvis den hypotesen stemmer så er det jo flott at de pedofile oppdager at de egentlig har en tiltrekning til asiatere og kan holde seg til dem! Anonymkode: 8a4b1...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #184 Del Skrevet 6. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du fra Thailand? Anonymkode: 181e7...0d4 Ja så jeg vil hjem til mitt land.Jeg tokk bare en lett ovektig lav status mann som kunne ville ha meg til husarbeid, matlaging å når press i buksa kom.Så lenge jeg holdt kjeft å samtykket så greit.Trudde jeg kom til et bedre liv men gjorde ikke det.Kun grunnen til jeg er her er fordi jeg har en deltidsjobb som jeg bruker til å hjelpe mine fattige søsken å foreldre sånn at dem klarer å leve.Jeg elsker ikke min mann han er ikke snill med meg.Så når jeg får opphold her så skiller jeg meg. Anonymkode: 017e6...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CannibalLektor Skrevet 6. mars 2018 #185 Del Skrevet 6. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg så en her som prøvde å si at menn som finner thaidamer må være pedofile, siden thaidamene ser så små ut, , men hvis den hypotesen stemmer så er det jo flott at de pedofile oppdager at de egentlig har en tiltrekning til asiatere og kan holde seg til dem! Anonymkode: 8a4b1...30d Er bare panikken blant norske kvinner når de ser at mannfolka snur ryggen til de er patetisk å se på sånn går det når de gjør seg så kostbare at de til slutt priser seg selv ut av markedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 6. mars 2018 #186 Del Skrevet 6. mars 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke oppegående. Fordi man ser det er lav status menn som henter dem til kalde nord ,ukjent kultur,fremmed språklige folk, så lenge dem holder kjeft å holder huset rent ,og som godtar å bli presset til sex hver gang mannen kjenner press i buksa.😃☺☺☺ Anonymkode: 017e6...98d Herregud så fordomsfull du er!! Reis litt i verden, så ser du at det finnes høyt utdannede thaier også. Og Thailand er et populært reisemål, så ikke usannsynlig at også oppegående menn kan falle for damer fra Thailand. Tror du virkelig at nordmenn er høyt hevet over andre nasjonaliteter? Du burde komme deg ut fra steinrøysa og se at folk er folk, uansett hvor de kommer fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. mars 2018 #187 Del Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, CannibalLektor skrev: Du er jo minst like lite nyansert i dine uttalelser som meg, så du burde vaske egen ræv først. Ræva hu e vaska hu ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. mars 2018 #188 Del Skrevet 6. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja så jeg vil hjem til mitt land.Jeg tokk bare en lett ovektig lav status mann som kunne ville ha meg til husarbeid, matlaging å når press i buksa kom.Så lenge jeg holdt kjeft å samtykket så greit.Trudde jeg kom til et bedre liv men gjorde ikke det.Kun grunnen til jeg er her er fordi jeg har en deltidsjobb som jeg bruker til å hjelpe mine fattige søsken å foreldre sånn at dem klarer å leve.Jeg elsker ikke min mann han er ikke snill med meg.Så når jeg får opphold her så skiller jeg meg. Anonymkode: 017e6...98d Gjør du rett i, jeg støtter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #189 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg så en her som prøvde å si at menn som finner thaidamer må være pedofile, siden thaidamene ser så små ut, , men hvis den hypotesen stemmer så er det jo flott at de pedofile oppdager at de egentlig har en tiltrekning til asiatere og kan holde seg til dem! Anonymkode: 8a4b1...30d Det er ikke morsomt som alle vet så reiser pedofile til Asia flere 100 000 tusen europeiske menn dit å utnytter fattige barn.Er nå i media at han som gjorde en 13 åring gravid i Thailand han betaler ikke erstatning en gang sånn at barnet han gjorde gravid for et verdig liv.Hun må selge seg til disse ekle dumme europeiske menn på disse barene for å overleve.Finnes mange bedritne mannfolk fra Europa. Anonymkode: 017e6...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #190 Del Skrevet 6. mars 2018 3 minutter siden, O.G. skrev: Ræva hu e vaska hu ja. Ah, nordlending. Anonymkode: 8a4b1...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #191 Del Skrevet 6. mars 2018 Har ingen i min familie, men fikk et inntrykk da jeg så den thai fjord serien på TVNorge, hun ene dama snakket med thai venninner og fortalte om hvor dum mannen var men, han var jo snill ( håper han fikk se opptaket etterpå) Anonymkode: 916c5...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CannibalLektor Skrevet 6. mars 2018 #192 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke morsomt som alle vet så reiser pedofile til Asia flere 100 000 tusen europeiske menn dit å utnytter fattige barn.Er nå i media at han som gjorde en 13 åring gravid i Thailand han betaler ikke erstatning en gang sånn at barnet han gjorde gravid for et verdig liv.Hun må selge seg til disse ekle dumme europeiske menn på disse barene for å overleve.Finnes mange bedritne mannfolk fra Europa. Anonymkode: 017e6...98d hva med bedritne damer som reiser til afrika og andre land for å utnytte menn? ta deg sammen æ, dette blir for svakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 6. mars 2018 #193 Del Skrevet 6. mars 2018 På 3.3.2018 den 9.20, AnonymBruker skrev: Svigerfar har også kjøpt seg thaikone, da han raskt forsto at ingen norsk dame kunne leve med kvinnesynet og bosituasjonen hans (bor sammen med mor, og forventer at kvinnen skal stå på kjøkkenet/vaske/knulle osv). Til tross for at mannen er patetisk, stygg og dum, så tror jeg konen er overlykkelig over å få være alene i huset mens han er 1 mnd på olja. Huset fylles da med thavenninner, mat og fest.. Kunne aldri ha levd med en så ekkel mann jeg da! Anonymkode: 82aa0...2c0 Eple faller ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #194 Del Skrevet 6. mars 2018 Akkurat nå, CannibalLektor skrev: hva med bedritne damer som reiser til afrika og andre land for å utnytte menn? ta deg sammen æ, dette blir for svakt Fan me skjerp deg .Har aldri hørt at noen damer reiser dit .At pedofile reiser til Asia er ingen hemmelighet. Håper passet til disse ekle menn blir tatt i fra dem å spyttet på hver dag. Anonymkode: 017e6...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #195 Del Skrevet 6. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke morsomt som alle vet så reiser pedofile til Asia flere 100 000 tusen europeiske menn dit å utnytter fattige barn.Er nå i media at han som gjorde en 13 åring gravid i Thailand han betaler ikke erstatning en gang sånn at barnet han gjorde gravid for et verdig liv.Hun må selge seg til disse ekle dumme europeiske menn på disse barene for å overleve.Finnes mange bedritne mannfolk fra Europa. Anonymkode: 017e6...98d Jeg snakker om vanlige, voksne menn som finner seg vanlige voksne thaidamer, og sier at hvis de er pedofile så er det jo bra at de da er i stand til å tenne på thaidamer, siden de er så små, og dette sier jeg ironisk, for jeg synes sammenligningen er for drøy både mot norskemenn og thaidamer. Det du underforstått sier er jo at man må ha en egen sykdom og legning for å like asiatere, men hva skal det egentlig være et argument mot? Folk som reiser til Asia for å utnytte barn og gravide 13-åringer blir en helt annen diskusjon. Det jeg egentlig lurer på er hva som er så galt med at voksne menn og kvinner finner hverandre på tvers av landegrenser. Anonymkode: 8a4b1...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CannibalLektor Skrevet 6. mars 2018 #196 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fan me skjerp deg .Har aldri hørt at noen damer reiser dit .At pedofile reiser til Asia er ingen hemmelighet. Håper passet til disse ekle menn blir tatt i fra dem å spyttet på hver dag. Anonymkode: 017e6...98d https://www.nrk.no/ytring/nar-norske-kvinner-kjoper-sex-1.13032211 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/prostitusjon/kvinnelig-sexturisme-er-moderne-slaveri/a/10118309/ tja.... god lesing Og dette er de kvinner ingen mann vil ha. Like forkastelig nå eller? Endret 6. mars 2018 av CannibalLektor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #197 Del Skrevet 6. mars 2018 Gidder ikke lese en gang.Hører hver mnd om disse 100 000 europeiske menn som reiser ned med press i buksa for å forgripe seg på barn der nede.Nå er saken om han pedofile som gjorde 13 åring gravid på disse turene sine. Anonymkode: 017e6...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #198 Del Skrevet 6. mars 2018 44 minutter siden, CannibalLektor skrev: Er bare panikken blant norske kvinner når de ser at mannfolka snur ryggen til de er patetisk å se på sånn går det når de gjør seg så kostbare at de til slutt priser seg selv ut av markedet Det patetiske er at menn som ikke har draget tror at dem har så draget når dem får en dame fra Thailand.Dem tar bare disse mennene for opphold sånn at den kan sende litt penger til familien sin.Patetiske men 😁😁😁😁 Anonymkode: 017e6...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #199 Del Skrevet 6. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Her da, kanskje? http://vgd.no/samfunn/likestilling/tema/1842778/tittel/mgtow-bevegelse-har-likestillingen-gaatt-for-langt Anonymkode: 181e7...0d4 MGTOW, The Red Pill, Incels. Han tror han er så klok men sitter bare der å gjentar oppgulpet til andre. Verste er at han klarer ikke å holde seg til en retning eller tankegang en gang, klassisk når man snakker om andre sine tanker istedet for sine egne. Han bare vrir hva enn som sies over til å passe hans kvinnehat. Anonymkode: b351c...9c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #200 Del Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, tirben skrev: Hvilket land kommer du fra selv og hvor lenge har du bodd i Norge? 6 år ....... Anonymkode: 017e6...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå