Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 hei. jeg er en jente på 20 år som har et lite "problem". jeg skal få mensen en gang denne uken, før fredag en gang tror jeg. er veldig usikker på syklusen. men det som er at min kjære kommer hjem på fredag etter å ha vært borte siden idag. og da går det jo en uke uten sex:(. også drar han igjen på jobb selvfølgelig på neste torsdag igen. hva gjør jeg? har sånne utsettelses piller. men de må jeg jo ta 3 av til samme tid hver dag i 7 dager. kommer helt sikkert il å glemme det. syntes et er pes. jeg går ikke på p-piller eller noe. bruker kondom. liker det best. men hvs gjør jeg? kan jeg utsette mensen så lenge jeg vil, eller lenger enn 7 dager? han reiser stadig vekk, og det er så uflaks at når han er hjemme har jeg mensen, og når han drar har jeg ikke. kan jeg kontrollere det på noen måte? jeg vil bare ikke ha mensen. skulle gjerne ha sluppet det bare denne månden. er det noe håp for lille meg? takk for svar:) klem
Gjest Moonshadow Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Er mensen tørke tid altså? Har sex hele mnd vi.. Sjelden det blir noe søl også.. Bruker ob hele tiden, så det trekker liksom til seg det meste for en stund..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå