Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er en muslimsk jente som er oppvokst i Norge. Men det er en ting jeg lurte på jeg liker norske gutter/menn. Men problemet er at jeg har nesten ingen i min omgangskrets. Jeg er en oppegående jente som har høy utdanning. Hvordan går jeg fram? 

Anonymkode: c3566...5b0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utvid omgangskretsen din eller bruk Tinder, match eller sukker :)
Kan anbefale å gå på standup show og komme i prat med noen der, melde deg på noen workshops med noe du liker å gjøre eller har lyst til å prøve eller lære og bli kjent med noen der. Dansekurs, turgrupper, quiz kvelder, foredrag og småprate med noen i pausen osv.
Selvom du ikke møter drømmemannen nødvendigvis der, så blir du jo kjent med nye , og etterhvert som du blir venn og omgås mer med de, så kanskje du møter deres venner igjen og deres venner igjen, og på den måten får du utvidet omgangskretsen din og ved å omgås flere mennesker så er sjansen større for å bli kjent med en du liker også :)

Anonymkode: f8457...aad

• Liker 1
Skrevet
På 3.3.2018 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er en muslimsk jente som er oppvokst i Norge. Men det er en ting jeg lurte på jeg liker norske gutter/menn. Men problemet er at jeg har nesten ingen i min omgangskrets. Jeg er en oppegående jente som har høy utdanning. Hvordan går jeg fram? 

Anonymkode: c3566...5b0

Skrevet (endret)

Hei .. leste artikkelen din og vil gjerne guide deg litt så du ikke gjør de samme tabbene som meg som til slutt kan ende et forhold til en norsk mann ! .. men det er faktisk enkelt å få kontakt med en norsk mann .. problemet er som regel å få din fam til å akseptere han .😊 .. men endel av dette blir private ting som ikke er lurt å dele med andre .. send mail du .. [email protected] 

Endret av Halaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...