Gå til innhold

Adidas - stort eller smått i str?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vil kjøpe cropped hoodie fra adidas og er en liten S (dvs jeg har mye klær i xs, men generelt er jeg en small) 

Men jeg lurer på om S blir for lang til at den er cropped, men samtidig vil jeg jo ikke ha en trang hettegenser hvis xs er for smått, det kan umulig se fint ut...

Har noen råd til hvilken str? 

891676-0014_30.jpeg

Anonymkode: bb7a3...09c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske normale vil jeg si, men liker at den type klær adidas leverer er litt mer baggy og ikke tettsittende, så jeg kjøper både ett og to nummer større enn jeg pleier fra adidas. 

Anonymkode: a3518...c51

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske normale vil jeg si, men liker at den type klær adidas leverer er litt mer baggy og ikke tettsittende, så jeg kjøper både ett og to nummer større enn jeg pleier fra adidas. 

Jeg synes de er veldig store i str. Er xs, men har en hoodie i s og jeg drukner i den 😒

Anonymkode: f66f2...dae

AnonymBruker
Skrevet

De er nok normale i størrelsen, men de er løsere enn vanlige klær så det virker som om de er store i størrelsen, selv om det er meningen.

Anonymkode: 86425...39e

Skrevet

Jeg opplever Adidas som store i størrelsen, selv om en velger plagg/modeller som skal være kroppsnære som f.eks treningstøy. 

Hadde det vært meg hadde jeg uten tvil gått for den minste.

Skrevet

Synes Adidas er ganske normalt i størrelsen. 

Skrevet

De er små. Ikke små som fransk eller spansk/italiensk. Men litt smått ja. Og husk det krymper litt i vask.

Denne crop i XS vil ikke bli liten om du er 34/36. Men om du er 36/38 holder det med S.

AnonymBruker
Skrevet
På 4.3.2018 den 0.15, AnonymBruker skrev:

De er nok normale i størrelsen, men de er løsere enn vanlige klær så det virker som om de er store i størrelsen, selv om det er meningen.

Anonymkode: 86425...39e

Mitt inntrykk også. Ikke større men løsere, som også nike er. Puma er veldig tettsittenede selv om t-skjorta dekker samme areal av meg sitter den helt inntil. Jeg bruker ofte to t-skjorter og bruker ofte puma under og adidas eller nike over. Jeg liker at klær ikke er for tettsittende jeg da. Bruker ofte langermet t-skjorte under t-skjorte også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...