Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 er det noen av dere Kg-brukere som vet hvor jeg kan finne teksten til sangen? Går å kverner på den hele tiden,men det er noen av linjene som ikke stemmer helt for min del,derfor hadde det vært fint å fått tak i teksten,så kanskje jeg får det til å stemme
Charmina Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Venn Når himler brennes sorte Når solen lager natt Og alle er blitt borte Og du tror du er forlatt Når dagen går i stykker Når tiden er forbi Når håpet trenger krykker Og en hånd å holde i Jeg kan være en venn Jeg ser at du faller Jeg ser at du faller Du vil reise deg igjen Jeg kan være en venn Jeg ser at du faller Jeg ser at du faller Du vil reise deg igjen Og - jeg jeg kan være en venn Når meningen blir liten Og tommheten så svær Når troen blir sliten Så er jeg fortsatt her For når ingenting kan gjøre Det helt og godt igjen Er det en ting jeg kan gjøre Jeg kan være en venn Ref: Jeg kan være en venn Jeg sender sanger til Mesopotamia Hør meg sende milde meldinger til Dagobab Nei jeg kan ikke la vær å tenke på Neru,så på Hood,så på Sioux Du må ikke sove på det,Ravi lover sårene kommer gang på gang Vi kommer til å måtte mekke sang på sang,klang på klang,dann og vann Ikke våg stopp når det går trått Vi får det overstått,lover få deg opp,opp,opp Outro Jeg kan være en venn Jeg kan være en venn Du vil reise deg igjen Jeg kan være en venn Jeg kan være en venn Du vil reise deg igjen Håper det hjelper! Fin sang -Charmina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå