Gå til innhold

turkise ting

rutti

Anbefalte innlegg

Er ikke denne fargen flott? Jeg har fått helt dilla på duker, servietter, lys ol i denne fargen. Noen som har kjøpt noe stilig i enten turkist eller grønt noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg har!

Har helt dilla jeg også + cerise..

På black design har de noen flotte vaser, fat/skåler, duker og lys som er kjempeflotte. Og så er det de glasskulene med "luftbobler" på ikea som jeg syns er helt nydelige. Har en i turkis og en i rosa. Gikk raskt forbi tilbords i dag, og mener jeg i forbifarten så at et av utstillingsvinduene hadde turkis som "tema-farge", men så ikke etter hva det var. Men nå er jo disse fargene + limegrønt og knallgult på stormende vei inn i alle interiørbutikker, så noe turkis finner du nok de fleste steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg fant servietter, og lys i dag på black and white. Så også noen fine fat og små glass til telys på kremmerhuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten min går for tiden i indiskinspirert stil med brunt og turkis interiør.Kjempe lekker farge :)

Siden turkise er en ganske sterk farge har jeg kun et par putetrekk fra Kremmerhuset.Langs ytterkanten er det sydd et spesielt mønster i gullfarget tråd som gir den et indisk preg.Tror de kosta 149,-

Samt en lampeskjerm fra Åhlens i forskjellige blå nyanser med et turkis innslag og en liten samling lys på bordet som tar igjen fargen i både lampeskjermen og putene.

Resten går i brunt, noen skåler/fat i bambus fra ikea og vaser i hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den fargen er nydelig. Jeg liker spesielt turkise klær. Kjøpte noen duker og små telysholdere på Spareland, der er det jo billig og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turjis er sommerfargen min, både i klær og innredningsdetaljer som puter, lys og duker. Og nå er den jo moderne igjenn!!! Jippie!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare si at de har fine håndklær i turkise på obs. Så har de også fine puter og fleecepledd. bare noen tips til andre som også liker turkise:) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et par turkise puter på Indiska... Har også kjøpt turkise lys på galtung interiør. De ser glasert ut og er veldig kule! Der har de også fine store duftlys i forskjellige turkis-nyanser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har turkis og grønntoner som tilbehør på badet..bla:

-firkanta turkise bokser i plast, forskjellige str fra

saape.

-runde bokser fra claas olsen, som kan settes over

hverandre (str med toalettrull). I turkis og lime.(19,-)

-"bokser" fra nille, i gjennomsiktig stoff, turkis, med

knæsje blomster brodert på (39,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine
Leiligheten min går for tiden i indiskinspirert stil med brunt og turkis interiør.Kjempe lekker farge :)

Siden turkise er en ganske sterk farge har jeg kun et par putetrekk fra Kremmerhuset.Langs ytterkanten er det sydd et spesielt mønster i gullfarget tråd som gir den et indisk preg.Tror de kosta 149,-

Samt en lampeskjerm fra Åhlens i forskjellige blå nyanser med et turkis innslag og en liten samling lys på bordet som tar igjen fargen i både lampeskjermen og putene.

Resten går i brunt, noen skåler/fat i bambus fra ikea og vaser i hvitt.

he he, har nok akkurat lik stil vi:)

Jeg også digger turkis og fikk det putetrekket med machende duk av mamma til jul pluss noen glasslysestaker i turkis. kjempe stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i turkise klær og det at det er moderne igjen øker heldigvis tilgangen. Har kikket på noen interiørdetaljer i turkis og limegrønt, men har foreløpig ikke kjøpt noe. Så en del stilig på Kremmerhuset når jeg var i Norge for et par uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...