Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- jeg blir frosset ut av jentegjenger

- lettere blir kjent med menn

- kjærestene til bekjente kvinner ikke tør å vise åpenlyst at de har (vanlig)kontakt med meg. De overser meg med vilje og behandler meg som luft.

- blir snakket stygt om og hånet/gjort narr av kvinner

- Utsettes ofte for hersketeknikker

Jeg er til opplysning godt gift, og har hus og to barn.

Anonymkode: 86973...317

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Altså, du er en godt gift tobarnsmor, med hus som blir oversett av nær famile og av venner, samt at du blir hånet og utestengt og latterligjort av andre kvinner, og nå lurer du på om du er attraktiv? 

HÆ?!?!? For hvem da?!? Blit helt utslått av alle de bisarre innleggene her inne.. :daane:

Endret av Perle
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 

Anonymkode: 7d734...751

• Liker 2
Gjest margrit
Skrevet

Det er sannsynlig at det er noe annet ved deg.

Skrevet (endret)

Det er mulig du er attraktiv, men synes det mest spesielle er hvor uheldig du har vært med den kvinnelige omgangskretsen din. Skulle tro voksne mennesker klarte å oppføre seg  bedre enn det du beskriver. 

Klem  :hjerte:  

Endret av godjenten
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, godjenten skrev:

Det er mulig du er attraktiv, men synes det mest spesielle er hvor uheldig du har vært med den kvinnelige omgangskretsen din. Skulle tro voksne mennesker klarte å oppføre seg  bedre enn det du beskriver. 

Klem  :hjerte:  

Takk :) Er veldig vanskelig å bli likt blant andre kvinner.. Vil i grunnen bare gi opp, da det virker som jeg bare gjør dem vondt.. Trenger i grunnen verken å si eller å gjøre stort, før jeg blir frosset ut..

AnonymBruker
Skrevet

Er venninnene dine også gift med barn og hus? :) Hvis ikke så kan det være sjalusi siden du er godt etablert 

Anonymkode: 50053...fe7

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- jeg blir frosset ut av jentegjenger

- lettere blir kjent med menn

- kjærestene til bekjente kvinner ikke tør å vise åpenlyst at de har (vanlig)kontakt med meg. De overser meg med vilje og behandler meg som luft.

- blir snakket stygt om og hånet/gjort narr av kvinner

- Utsettes ofte for hersketeknikker

Jeg er til opplysning godt gift, og har hus og to barn.

Hehe... jeg tviler på at det er pga. at du er attraktiv jenter/damer oppfører seg sånn mot deg. Det handler nok om din personlighet. 

Anonymkode: 5ab36...471

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er venninnene dine også gift med barn og hus? :) Hvis ikke så kan det være sjalusi siden du er godt etablert 

Anonymkode: 50053...fe7

De er samboere og har hus og barn også :) De godtar andre kvinner, men ikke meg.

AnonymBruker
Skrevet

Du lurer på om du blir dårlig behandlet fordi du er spesielt attraktiv, er det det du mener?

Neppe. Forskning viser at pene mennesker som regel blir bedre behandlet enn andre. Hjernen vår lurer oss til å oppfatte pene mennesker som snille, intelligente osv...

Men du er jo godt voksen, og er vel ikke plutselig blitt pen over natta. Har du aldri hatt venninner? Kanskje du er litt sosialt klønete?

Anonymkode: 12f66...2a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...