AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Når han er tilbake fra familieærend i utlandet kommer vi til å snakke nærmere om hvor og når vi kan møtes. Men da ønsker jeg å flytte samtalen fra snap chat til sms. Rett og slett fordi 99% av kommunikasjonen har vært via snapchat, og litt sms og jeg ønsker mer av det fordi da føler jeg at dialogen blir litt mer seriøs... Vi har snakket sammen i ca 2 måneder og møttes en del ganger imellom så hvordan kan jeg fint flytte dialogen mer mot sms på en naturlig måte? Tips? Anonymkode: fa105...827
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Eh, bare bruk sms oftere og slutt å bruk snapen. Anonymkode: 195e6...d31
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Rimelig sært å skulle flytte fungerende kommuniksjon over på annen app. Viss det er noe du vil huske, så bare holder du inne på teksten så blir det lagret. Anonymkode: cb27e...21d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 En du har begynt å date og ikke har nr til? Bare skriv "hva er nr ditt? bedre å skrive sms" Anonymkode: 06ec2...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå