Miss Marple Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har tenkt å ha en skikkelig hemmepleie dag, og ønsker derfor å kjøpe meg en ny ansiktsmaske. Noen som har noen gode forslag? Jeg har normal hud, med sorte prikker på nesen og haken. Av andre produkter bruker jeg: Dermalogica Anti-bac cleanser, MdFormulations Skin Lotion og Activ Moist.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Dette kommer sikkert for sent...Jeg ville bare advare deg så du ikke går på samme smell som meg. Jeg bruker MDF Facial Cream (som din lotion, men for tørr hud), og kjøpte Gentle Cream Exfoliant fra Dermalogica, som er en rense/peelingmaske. Huden min taklet det ikke i det hele tatt, og ble skikkelig sår, jeg så nesten brannskadet ut. Så hvis du bruker Facial Lotion, hold deg unna andre produkter med fruktsyrer. Ellers synes jeg Estee Lauder har SUPRE masker, rensemasken So Clean og fuktmasken So Moist er begge skikkelig bra, og ikke så altfor dyre. Hvis du vil ha fra hudpleier, er masken med leire og urter fra Decleor bra; den renser og roer huden.
Plym Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Jeg vil anbefale rensemasken fra Vichy. Jeg synes den har synlig effekt på store porer, og gir glattere hud. Og den er ikke så dyr.
Miss-X Skrevet 15. februar 2005 #6 Skrevet 15. februar 2005 Jeg liker Skin Refining Mask fra Dermalogica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå