princes Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Hei, jeg er ei dame på 30 år og er bare 1.52m. Jeg har vært singel i flere år nå og har begynt tenke at det er høyden som er grunn til at jeg ikke får kjæreste..
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 nei du er fin alle sammen er fin. Anonymkode: 72e4d...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Jeg er 151 og 29 år. Aldri hatt noe problem med å få kjæreste eller dates. Anonymkode: 5c37e...a77 1
princes Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2018 Jeg har blitt mobbet mye i barndommen pga av høyden og har derfor høydekompleks 1
ajarRun Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, princes skrev: Jeg har blitt mobbet mye i barndommen pga av høyden og har derfor høydekompleks Kanskje hvis du ikke sutrer så mye? Psoitivitet elsker alle.
mann20 Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 14 minutter siden, princes skrev: Hei, jeg er ei dame på 30 år og er bare 1.52m. Jeg har vært singel i flere år nå og har begynt tenke at det er høyden som er grunn til at jeg ikke får kjæreste.. ahh korte damer De er så sexye 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 7 minutter siden, princes skrev: Jeg har blitt mobbet mye i barndommen pga av høyden og har derfor høydekompleks Jeg også. Høyden plagde meg i lang lang tid. Etter hvert begynte jeg å godta og elske høyden min. Det var heller ikke negativt da høyden ikke spilte noen rolle for menn heller. Det kan nok være at du har dårlig selvtillitt som gjør at du sliter litt? Begynn med å elske deg selv og høyden din Anonymkode: 5c37e...a77 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 Tror ikke det nei:) Er selv lav og menn liker meg alikevel, ser ung ut for alderen også;) Anonymkode: 2be90...560
princes Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. Høyden plagde meg i lang lang tid. Etter hvert begynte jeg å godta og elske høyden min. Det var heller ikke negativt da høyden ikke spilte noen rolle for menn heller. Det kan nok være at du har dårlig selvtillitt som gjør at du sliter litt? Begynn med å elske deg selv og høyden din Anonymkode: 5c37e...a77 Spoiler Takk, skal jobbe med selvtilliten min
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, princes said: Jeg har blitt mobbet mye i barndommen pga av høyden og har derfor høydekompleks Huff, leit å høre. Jeg er ca like høy som deg, har alltid vært mye lavere enn andre på min alder, og det er klart det blir fort noen kommentarer. Men om jeg ble forsøkt mobbet vet jeg ikke? Er ganske hardhudet, og ikke spesielt sårbar for forsøk på mobbing. Tenker det er så dustete å i det hele tatt kommentere høyde negativt/positivt, og har inntrykk av at det synes de fleste, så stort sett ble "mobberne" i så fall seende ut som duster om de forsøkte. (Sier ikke at det er din feil at du ble mobbet! Mobbing er ikke greit) Kan telle på en hånd potensielle dater/partnere som har oppgitt høydeforskjell som et problem, og har stort sett hatt draget på de kjærestene jeg har ønsket meg, så tror ikke høyden er problemet ditt. Men å være utsatt for mobbing tenker jeg kan gi selvfølelsen hard medfart, og det igjen kan jo gi dårilg selvtillit i dating-situasjoner? Jobb med selvfølelsen og selvtilliten, høyden kan du uansett ikke gjøre noe med Anonymkode: 26bae...b48 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, princes skrev: Vis skjult innhold Takk, skal jobbe med selvtilliten min Anonymkode: 5c37e...a77
princes Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #13 Skrevet 2. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, leit å høre. Jeg er ca like høy som deg, har alltid vært mye lavere enn andre på min alder, og det er klart det blir fort noen kommentarer. Men om jeg ble forsøkt mobbet vet jeg ikke? Er ganske hardhudet, og ikke spesielt sårbar for forsøk på mobbing. Tenker det er så dustete å i det hele tatt kommentere høyde negativt/positivt, og har inntrykk av at det synes de fleste, så stort sett ble "mobberne" i så fall seende ut som duster om de forsøkte. (Sier ikke at det er din feil at du ble mobbet! Mobbing er ikke greit) Kan telle på en hånd potensielle dater/partnere som har oppgitt høydeforskjell som et problem, og har stort sett hatt draget på de kjærestene jeg har ønsket meg, så tror ikke høyden er problemet ditt. Men å være utsatt for mobbing tenker jeg kan gi selvfølelsen hard medfart, og det igjen kan jo gi dårilg selvtillit i dating-situasjoner? Jobb med selvfølelsen og selvtilliten, høyden kan du uansett ikke gjøre noe med Anonymkode: 26bae...b48 Ja, jeg må jobbe med selvfølelsen Alt hadde vært så mye lettere hvis jeg sluttet å sammenligne meg med andre kvinner.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, princes said: Ja, jeg må jobbe med selvfølelsen Alt hadde vært så mye lettere hvis jeg sluttet å sammenligne meg med andre kvinner. Ja, ikke sant? Du er sikkert helt fin nok akkurat som du er! Har forresten inntrykk av at det er ganske vanlig at mange menn/gutter liker lave jenter, så kan de føle seg ekstra store og mandige. Tror veldig høye kvinner kan ha større utfordringer enn veldig lave med å finne partner. Selv synes jeg lave menn er sexy, en gang sjekket jeg opp en mann kun fordi han var så lav (rundt 160) og kjekk! Men personlighet teller mest, og der var vi ikke en match. Er sammen med drømmemannen nå, og han er mellom 175-180 et sted. Anonymkode: 26bae...b48 1
Gjest Overrasket Skrevet 2. mars 2018 #15 Skrevet 2. mars 2018 Hvor høy (eller lav) er Emily Browning? 1.53 eller noe slikt? Hun finner seg da menn, hun.
princes Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #16 Skrevet 2. mars 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant? Du er sikkert helt fin nok akkurat som du er! Har forresten inntrykk av at det er ganske vanlig at mange menn/gutter liker lave jenter, så kan de føle seg ekstra store og mandige. Tror veldig høye kvinner kan ha større utfordringer enn veldig lave med å finne partner. Selv synes jeg lave menn er sexy, en gang sjekket jeg opp en mann kun fordi han var så lav (rundt 160) og kjekk! Men personlighet teller mest, og der var vi ikke en match. Er sammen med drømmemannen nå, og han er mellom 175-180 et sted. Anonymkode: 26bae...b48 😊Da så. For meg spiller ikke høyden på menn noe rolle, det viktigste er personlighet, humor..
godjenten Skrevet 2. mars 2018 #17 Skrevet 2. mars 2018 51 minutter siden, abrasiveRefraction said: Kanskje hvis du ikke sutrer så mye? Psoitivitet elsker alle. Trådstarter har da aldri sagt eller gitt uttrykk for at hun "sutrer så mye". 58 minutter siden, princes said: Jeg har blitt mobbet mye i barndommen pga av høyden og har derfor høydekompleks Kanskje det er selvtilliten og selvfølelsen din som holder deg tilbake. Lett å komme inn i en ond sirkel.
Gjest Dkgut38 Skrevet 2. mars 2018 #18 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, princes skrev: Hei, jeg er ei dame på 30 år og er bare 1.52m. Jeg har vært singel i flere år nå og har begynt tenke at det er høyden som er grunn til at jeg ikke får kjæreste.. Absolutt ikke 😍
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #19 Skrevet 2. mars 2018 1 hour ago, princes said: 😊Da så. For meg spiller ikke høyden på menn noe rolle, det viktigste er personlighet, humor.. Ja, er altså ikke høyden hans som gjør han til drømmemannen min! Ser nå at det kunne leses slik, var mer ment som at unormalt lav høyde ikke er et krav jeg har til menn, selv om jeg (overfladisk nok) synes kjekke menn blir hakket kjekkere om de ikke er altfor høye i tillegg. Men er mye viktigere å ha likt grunnsyn på livet, kompatibel personlighet og god kjemi. Han kunne fint vært over 190, og det ville ikke brydd meg det spor så lenge han fremdeles ellers er den han er! Og sånn tror jeg de fleste menn tenker og, kanskje har man noen ytre preferanser man tiltrekkes, men når det kommer til stykket er det ikke overfladiske preferanser som er det viktigste, men hvordan parteren er som menneske. Ergo er ikke din lave høye noen stor hemsko (eller fordel) den dagen du treffer en du kommer godt overens med. Nå vet ikke jeg hvordan folk treffes lengre, har vært sammen med min i over 15 år nå, og vi møttes via studier, men har forstått via single venner at det er en helt annen verden nå med nettdating, både på vondt og godt? Håper du kan få det godt med deg selv, og at du finner deg en fin, omtenksom kjæreste å ha det gøy med! Anonymkode: 26bae...b48 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #20 Skrevet 2. mars 2018 Neppe på grunn av høyden. Lave damer er nette og feminine Anonymkode: 3766e...c9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå