AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Hvorfor må de bo så nært andre mennesker når de ikke klarer å ta hensyn? Hvorfor ikke skaffe seg et hus ute i hutte heita? Da kan de bråke så mye de vil uten å plage andre, og høre på drittmusikken sin så høyt de bare vil. Er det for dyrt, eller er det for få boliger ute i hutte heita? Alternativt kan man lage bråke-blokk hvor de kan samles og plage hverandre til de blir gule og blå. Anonymkode: 8e79b...a3a 5
Minitroll Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 ja, helt enig. de kan bo på camping plass når de oppfører seg sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Jeg liker å gå tur i skog og mark. Plasser dem heller på en øde øy. Anonymkode: 1fe2b...405 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 *Hutaheiti: https://no.wikipedia.org/wiki/Hutaheiti Anonymkode: ed5eb...9ef 2
Minitroll Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg liker å gå tur i skog og mark. Plasser dem heller på en øde øy. Anonymkode: 1fe2b...405 ok da.. North Sentinel Island. 1
Muskath Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 Jeg er helt enig. Har hatt min del av slitsomme naboer som bråker og ikke klarer å ta hensyn. 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 Fordi skogen ikke vil ha dem der.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: *Hutaheiti: https://no.wikipedia.org/wiki/Hutaheiti Anonymkode: ed5eb...9ef Det står det skrives Hutteheita i linken du gir, men ærlig talt bryr jeg meg ikke om hva det heter bare de forsvinner Anonymkode: 8e79b...a3a 1
Ichiko Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 (endret) Støtter øde øy-forslaget, så lenge det er en øy uten noe annet levende der. Og ingen båter, heller. Edit: En veldig, veldig kald og stygg øy. Endret 2. mars 2018 av Ichiko 1
Nappetass1 Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 Det enkleste ville vel være at dere selv flyttet dit? Ro og fred og alt det det 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, Nappetass1 skrev: Det enkleste ville vel være at dere selv flyttet dit? Ro og fred og alt det det Men det er det som er så urettferdig! At jeg må bruke ørepropper for å ikke bli plaget av musikk på full guffe, og nå må JEG flytte til en øde øy for å få fred? Enklere ja, men det er ikke riktig. Anonymkode: 8e79b...a3a 2
Gjest Sofhy Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 Ja hvorfor kan de ikke det? Har lurt på det samme. Mest irriterende jeg vet er når folk spiller høy musikk, men du hører bare bassen..dunk, dunk, kunne like godt vært oppussing de drev med, hadde faktisk vært mye bedre. Hadde man ennå hørt hvilke låt det var i det minste..
visp Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 I skogens ro? Dyrt å kjøpe. Jeg bruker så mye hodetelefoner jeg kan da. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #15 Skrevet 2. mars 2018 Hvorfor skal de plage dyrene i skogen som har 80 ganger bedre hørsel enn deg og heller ikke aner hva lydene er så de blir livredde? Det vil skremme dyrene og føre til at dyr dør siden dyrene må flytte på seg og da finner ikke andre dyr de dyrene de pleier å spise i områdene de pleier å finne dem. Fy søren så egoistisk du er! Hvorfor kan ikke du skaffe deg lydisolasjon inne da?! Anonymkode: c3c20...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #16 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal de plage dyrene i skogen som har 80 ganger bedre hørsel enn deg og heller ikke aner hva lydene er så de blir livredde? Det vil skremme dyrene og føre til at dyr dør siden dyrene må flytte på seg og da finner ikke andre dyr de dyrene de pleier å spise i områdene de pleier å finne dem. Fy søren så egoistisk du er! Hvorfor kan ikke du skaffe deg lydisolasjon inne da?! Anonymkode: c3c20...fe7 Jeg kan ikke bare skaffe meg lydisolasjon nei. Anonymkode: 8e79b...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #17 Skrevet 3. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke bare skaffe meg lydisolasjon nei. Anonymkode: 8e79b...a3a Nei da får DU flytte da Anonymkode: c3c20...fe7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #18 Skrevet 4. mars 2018 Hadde self mye hensyktsløse naboer. Bodde i en storby og blir nesten gal. Nå bor vi på landet og ha ro og fred. Kan ikke tenke meg å bor i byen. Flytt på landet 😊 Anonymkode: acbe3...d3b 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #19 Skrevet 4. mars 2018 På 2.3.2018 den 19.28, AnonymBruker skrev: Hvorfor må de bo så nært andre mennesker når de ikke klarer å ta hensyn? Hvorfor ikke skaffe seg et hus ute i hutte heita? Da kan de bråke så mye de vil uten å plage andre, og høre på drittmusikken sin så høyt de bare vil. Er det for dyrt, eller er det for få boliger ute i hutte heita? Alternativt kan man lage bråke-blokk hvor de kan samles og plage hverandre til de blir gule og blå. Anonymkode: 8e79b...a3a Flyttes alle hensynsløse folk ut i skogen så blir det ikke skog igjen. Derfor Anonymkode: 5ac8b...26c 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. mars 2018 #20 Skrevet 4. mars 2018 Fordi dyrene ikke ønsker å ha dem som nabo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå