KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #61 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, Tyrk40 skrev: Hør på denne,og annet du kan finne av Carl Schiøtz Wibye(han har skrevet 'terrorens rike' og han var også norsk ambassadør til saudi arabia for noen år siden) : Skal høre på det imorgen. Nå har jentene i Saudi- Arabia fått lov til å kjøre bil og allting. Jeg tror likevel at de ikke får lov til å kjøre hvor de vil ? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #62 Skrevet 2. mars 2018 10 minutter siden, KuMannen skrev: Han er frafallen stakkars Ja ikke noe håp for han stakkars. Ingen damer i hans hjemland bruker hijab heller. Om 2 uker han kommer hjem da vi skal dele en flaske med vin. Anonymkode: f227b...c18
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #63 Skrevet 3. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke greit nei. Men hvor HAN er der, vet ikke jeg nå. Men jeg vet om muslimer som har gjort det. Det ble sterkt mislikt først, men etter hvert ble datterens valg respektert. Anonymkode: 7f090...f92 Joda. Fordi døtrene selv bestemmer hvem de skal gifte seg med. Slik som mitt søskenbarn, kristen, som er gift med en muslimsk dame. Gift hos sorenskriver, og så stor fest med alle slektninger, og med alle mulige tradisjoner Anonymkode: cb8c0...d98
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #64 Skrevet 3. mars 2018 Og forøvrig, min norske kristne mann syntes voldtekt og psykisk vold var helt i orden. Tok mange år å bli kvitt han. Anonymkode: cb8c0...d98 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #65 Skrevet 3. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og forøvrig, min norske kristne mann syntes voldtekt og psykisk vold var helt i orden. Tok mange år å bli kvitt han. Anonymkode: cb8c0...d98 Norsk er ikke alltid best. Anonymkode: f227b...c18
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #66 Skrevet 3. mars 2018 Jeg ville aldri vært sammen med en muslimsk mann. Går på ulike verdier i forhold til kvinnesyn, religion osv. + at jeg syns omskjærte peniser er sykt nasty. Men hva andre gjør får være opp til dem. Anonymkode: 44d7a...338 1
Mynona Skrevet 4. mars 2018 #67 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Tråden er ryddet for hatefullt og diskriminerende innhold, personangrep, brukerdebatt og avsporinger og flyttes til Generelle. Mynona, mod. Endret 4. mars 2018 av Mynona
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #68 Skrevet 4. mars 2018 På 3.3.2018 den 3.32, AnonymBruker skrev: Norsk er ikke alltid best. Anonymkode: f227b...c18 Men det er ikke lov å si det her inne. Det er synn på norske menn fordi de tydeligvis blir utryddet. En norsk mann som er voldelig er bre gal! Da er det stakkars kvinne som ble sammen med han. Mens en muslimsk mann som er voldelig gjør som forventet og er muslim! Da er det til pass for kvinnen fordi hun bør straffes for å ha blitt smmen med han Anonymkode: 7f090...f92 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #70 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er ikke lov å si det her inne. Det er synn på norske menn fordi de tydeligvis blir utryddet. En norsk mann som er voldelig er bre gal! Da er det stakkars kvinne som ble sammen med han. Mens en muslimsk mann som er voldelig gjør som forventet og er muslim! Da er det til pass for kvinnen fordi hun bør straffes for å ha blitt smmen med han Anonymkode: 7f090...f92 Ikke sant? Men du glemte å nevne at «han har hatt en tøff oppvekst og blitt utsatt for sexuelovergrep av foreldrene sine». Noe jeg ALDRI har lest i norsk media at det er en muslim som har gjort. Nordmenn roper altfor høyt om hva en profet gjorde for flere hundre år siden, men glemmer fort hvem som nesten ukentlig blir omtalt i media for ovegrep mot egne barn. For ikke å glemme alle andre saker som ikke kommer i media. Anonymkode: 63463...b9f
Tyrk40 Skrevet 4. mars 2018 #71 Skrevet 4. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe jeg ALDRI har lest i norsk media at det er en muslim som har gjort. For ikke å glemme alle andre saker som ikke kommer i media. Anonymkode: 63463...b9f Kansje ikke så rart du ikke har lest om det i NORSK media p.ga. politisk korrekthet og alt det der..De burde kansje bli litt modigere,slik som f.eks. de engelske : https://www.google.no/amp/s/www.thesun.co.uk/news/4218648/british-pakistani-men-raping-exploiting-white-girls/amp/ Personlig er jeg SÅ glad for at jeg har forlatt islam(for godt)... 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #72 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Tyrk40 skrev: Kansje ikke så rart du ikke har lest om det i NORSK media p.ga. politisk korrekthet og alt det der..De burde kansje bli litt modigere,slik som f.eks. de engelske : https://www.google.no/amp/s/www.thesun.co.uk/news/4218648/british-pakistani-men-raping-exploiting-white-girls/amp/ Personlig er jeg SÅ glad for at jeg har forlatt islam(for godt)... Har aldri hatt behov for å forlate islam ettersom jeg ikke er muslim. Jeg snakker om hva nordmenn roper om og hva de selv gjør. Anonymkode: 63463...b9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå