AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #41 Skrevet 2. mars 2018 Jeg leier rundt på min muslimske mann og har tenkt å forsette med det. Han er fra Europa ser norsk ut. Verdens beste mann, jeg har kun vært med nordmenn før. Vært sammen 2 år feirer jul på norsk vis med ribbe. Han tar en øl til fotballen. Sånn sett merker jeg ikke forskjell, men han har en helt annen respekt på meg enn de norske har hatt. Vi er voksne og ferdig med barn, 7 tilsammen. Han har hatt norsk statsborgerskap i snart 20 år ikke derfor han er sammen meg. Anonymkode: f227b...c18
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #42 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, Tyrk40 skrev: TROR dem er litt naive????Tro kan man gjøre i kirka...Og bare 'litt naive' er vel mildt sagt...JEG VET AT NORDMENN ER VELDIG 'DUMSNILLE' Å NEI DU!!!!JEG TRENGER IKKE Å SPARE PÅ KRUTTET HER I GÅRDEN. Og forresten,JEG ER IKKE medlem i hverken SIAN eller nazist eller hva det nå måtte være slik mange (naive) her inne tror... Jeg er IKKE med på noen av opptakene selv,men få gjerne med dere disse : https://m.youtube.com/watch?v=-VUOYpTNN50 Forundrer meg faktisk ikke om mine svar på denne tråden plutselig blir 'borte' i løpet av 24 timer(IKKE første gang DET skjer)....... Vet familien din at du har forlatt Islam ?
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #43 Skrevet 2. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leier rundt på min muslimske mann og har tenkt å forsette med det. Han er fra Europa ser norsk ut. Verdens beste mann, jeg har kun vært med nordmenn før. Vært sammen 2 år feirer jul på norsk vis med ribbe. Han tar en øl til fotballen. Sånn sett merker jeg ikke forskjell, men han har en helt annen respekt på meg enn de norske har hatt. Vi er voksne og ferdig med barn, 7 tilsammen. Han har hatt norsk statsborgerskap i snart 20 år ikke derfor han er sammen meg. Anonymkode: f227b...c18 Har du konvertert til Islam ?
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #44 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, KuMannen skrev: Vet familien din at du har forlatt Islam ? Tjaaaaaaaaaaaaa!!!!!! No comment!!!De veit iallefall at jeg IKKE lever som en muslim(men hva så,jeg er født i norge og her har vi religionsfrihet,og IKKE dødsstraff for frafall fra 'fredens religion' slik det er i mange land hvor dem sier at dem følger islam/koranen(?som igjen sier 'ingen tvang' i religionen?) Når jeg påpeker slikt,får jeg bare beskjed om at 'nei,du fokuserer kun på det negative' eller 'nei,islam er ikke sånn' og bla,bla,bla,bla..... FYSJJJ!!! Bare motsetninger i fredens religion spør du meg(hvilket det IKKE burde være om det virkelig er Guds ord i koranen,men det kan det jo IKKE være)
Frantic Skrevet 2. mars 2018 #45 Skrevet 2. mars 2018 6 minutter siden, Tyrk40 said: Tjaaaaaaaaaaaaa!!!!!! No comment!!!De veit iallefall at jeg IKKE lever som en muslim(men hva så,jeg er født i norge og her har vi religionsfrihet,og IKKE dødsstraff for frafall fra 'fredens religion' slik det er i mange land hvor dem sier at dem følger islam/koranen(?som igjen sier 'ingen tvang' i religionen?) Når jeg påpeker slikt,får jeg bare beskjed om at 'nei,du fokuserer kun på det negative' eller 'nei,islam er ikke sånn' og bla,bla,bla,bla..... FYSJJJ!!! Bare motsetninger i fredens religion spør du meg(hvilket det IKKE burde være om det virkelig er Guds ord i koranen,men det kan det jo IKKE være) Høres ut som det er noe indre uro med dette temat der. Hope Everything works out. 1
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #46 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 11 minutter siden, Tyrk40 skrev: Tjaaaaaaaaaaaaa!!!!!! No comment!!!De veit iallefall at jeg IKKE lever som en muslim(men hva så,jeg er født i norge og her har vi religionsfrihet,og IKKE dødsstraff for frafall fra 'fredens religion' slik det er i mange land hvor dem sier at dem følger islam/koranen(?som igjen sier 'ingen tvang' i religionen?) Når jeg påpeker slikt,får jeg bare beskjed om at 'nei,du fokuserer kun på det negative' eller 'nei,islam er ikke sånn' og bla,bla,bla,bla..... FYSJJJ!!! Bare motsetninger i fredens religion spør du meg(hvilket det IKKE burde være om det virkelig er Guds ord i koranen,men det kan det jo IKKE være) Det viktigste er vel at du ikke går ut offentlig i media osv. Da regner jeg med at du vil få reaksjoner. Muslimene i Norge er i bunn og grunn veldig konservative. Bare tenk på IRN og klovnen Mehtab Afsar . Her har du siden til IRN om du lurer på bønnetider osv www.irn.no/ Endret 2. mars 2018 av KuMannen 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #47 Skrevet 2. mars 2018 16 minutter siden, KuMannen skrev: Har du konvertert til Islam ? Nei, hvorfor skal jeg? Det hadde ikke han likt heller. Eksen hans begynte med hijab og be 5 ganger om dagen. Han skilte seg. Anonymkode: f227b...c18
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #48 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Frantic skrev: Høres ut som det er noe indre uro med dette temat der. Hope Everything works out. Det går seg nok til(enkelte vil man jo ikke såre) Men hva gjelder fredens religion så har det altid vært indre uro..
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #49 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, hvorfor skal jeg? Det hadde ikke han likt heller. Eksen hans begynte med hijab og be 5 ganger om dagen. Han skilte seg. Anonymkode: f227b...c18 Jeg tror han er en frilans eller disco muslim. Han virker ikke særlig religiøs . 1
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #50 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, KuMannen skrev: Det viktigste er vel at du ikke går ut offentlig i media osv. Da regner jeg med at du vil få reaksjoner. Muslimene i Norge er i bunn og grunn veldig konservative. Bare tenk på IRN og klovnen Mehtab Afsar . Her har du siden til IRN om du lurer på bønnetider osv www.irn.no/ Kommer nok aldri til å gå inn på den siden...Hva gjelder irn og klovnen så blir de jo faktisk styrt fra utlandet(muslimske brorskap)..
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #51 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, KuMannen skrev: Jeg tror han er en frilans eller disco muslim.
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #52 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Tyrk40 skrev: Kommer nok aldri til å gå inn på den siden...Hva gjelder irn og klovnen så blir de jo faktisk styrt fra utlandet(muslimske brorskap).. Er det muslimske brorskap Egyptisk ? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #53 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, KuMannen skrev: Jeg tror han er en frilans eller disco muslim. Han virker ikke særlig religiøs . Nei. Jobber på ett diskotek også. Men, forlot kone og barn da de snudde seg mot deres religion. Selvsagt var jeg skeptisk i starten da jeg spurte om han var muslim. Men, ærlig talt ikke møtt bedre mann for meg for mine foreldre for mine barn. Anonymkode: f227b...c18
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #54 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Tyrk40 skrev: Kommer nok aldri til å gå inn på den siden...Hva gjelder irn og klovnen så blir de jo faktisk styrt fra utlandet(muslimske brorskap).. 5 minutter siden, KuMannen skrev: Det viktigste er vel at du ikke går ut offentlig i media osv. Jeg holder på.Bare vent en stund så skal du nok få se
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #55 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jobber på ett diskotek også. Men, forlot kone og barn da de snudde seg mot deres religion. Selvsagt var jeg skeptisk i starten da jeg spurte om han var muslim. Men, ærlig talt ikke møtt bedre mann for meg for mine foreldre for mine barn. Anonymkode: f227b...c18 Er det ikke litt synd din mann drikker alkohol ?
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #56 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, KuMannen skrev: Er det muslimske brorskap Egyptisk ? Ja,opprinnelig.Men de er jo også internasjonale,og har en del 'undergrupper' også....Slike som disse(som er ganske store i danmark forresten) : https://www.vg.no/nyheter/innenriks/vil-ha-norge-som-islamsk-stat/a/4749071/ (Norge bare fortsetter å sove )
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #57 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, KuMannen skrev: Er det ikke litt synd din mann drikker alkohol ? Ja grusomt og spiser svin. Han lagde svinekjøtt til meg første gang. Anonymkode: f227b...c18
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #58 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, Tyrk40 skrev: Ja,opprinnelig.Men de er jo også internasjonale,og har en del 'undergrupper' også....Slike som disse(som er ganske store i danmark forresten) : https://www.vg.no/nyheter/innenriks/vil-ha-norge-som-islamsk-stat/a/4749071/ (Norge bare fortsetter å sove ) Jeg så noe på TV om at de jobbet for en Islamsk stat . Hvilken retningen er Saudi-Arabia ? Er det Wahabisme ? Støtter de det muslimske brorskap ? 1
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #59 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja grusomt og spiser svin. Han lagde svinekjøtt til meg første gang. Anonymkode: f227b...c18 Han er frafallen stakkars
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #60 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, KuMannen skrev: Jeg så noe på TV om at de jobbet for en Islamsk stat . Hvilken retningen er Saudi-Arabia ? Er det Wahabisme ? Støtter de det muslimske brorskap ? Hør på denne,og annet du kan finne av Carl Schiøtz Wibye(han har skrevet 'terrorens rike' og han var også norsk ambassadør til saudi arabia for noen år siden) :
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå