AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #21 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, KuMannen skrev: Jo om 50 år ! After you😚 Anonymkode: 63463...b9f 1
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #22 Skrevet 2. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Det er mye ensretting,propaganda og styring i undervisningen og lærebøkene. Anonymkode: 9559e...445 De norske sosialistene som er forfatterne av disse bøkene har stor sympati med muslimer fra den tredje verden og et brennende hat mot Israel ! Det er klart at Islam har blitt omtalt med et positivt fortegn i de siste 40 årene i alle utgivelser av norske religionsbøker
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #23 Skrevet 2. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger å være anonym her fordi jeg har hvert i media en del ganger. Ønsker ikke å bli gjenkjent. Hver gang jeg gjør noe positivt og bra, så blir jeg omtalt som «Norske....». Men i diskusjoner og saker som dette, da er jeg ikke norsk lenger. 😂 Vi er ikke muslimer. Hverken jeg, han eller familien. Vet ikke om du har fulgt med så mye på det i media, men iranere i Iran demonstrerer mye om dagen. De ønsker frihet, ikke islam. Anonymkode: 63463...b9f Jeg snakker ikke om deg ! Jeg snakker om religionskritikk og menneskerettigheter i Islam .Akkurat slik både muslimske og ikke muslimske iranere akkurat protesterer mot med livet som innsats . Jeg skjønner bare ikke hvorfor mange norske damer elsker muslimske badboys ?
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #24 Skrevet 2. mars 2018 19 minutter siden, puppi skrev: Greit, skjønner at du er den der sitter på ekspertisen i fagfeltet islam i samfunnet Bedre enn det ihvertfall !
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #25 Skrevet 2. mars 2018 Det som kjennetegner norske kvinner er naivitet, følelser og en viss smule ondskap. De fleste unge norske jenter bryr seg ikke om at søstrene til mennene de dater aldri hadde fått lov å gjøre det samme som han. At de blir hold i hus og ikke leve livet slik det var ment. De bryr seg bare ikke. Det er dem selv det handler. Umoralen og holdningene disse mennene har er totalt urelevandt for dem. Å attpåtil beskytte umoralen til disse mennene og drap på jøder, som ville skjedd om ikke israel hadde et millitære, bryr dem ikke. Unge norske kvinner er hykleriet selv. De ønsker likestilling, men bare den form som ødelegger livene til deres egne menn. De burde skamme seg disse jentene, de er ikke gode mennesker. Anonymkode: 8a775...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #26 Skrevet 2. mars 2018 7 minutter siden, KuMannen skrev: Jeg snakker ikke om deg ! Jeg snakker om religionskritikk og menneskerettigheter i Islam .Akkurat slik både muslimske og ikke muslimske iranere akkurat protesterer mot med livet som innsats . Jeg skjønner bare ikke hvorfor mange norske damer elsker muslimske badboys ? Beskriv muslimske badboys! Jeg vil vite hva du mener med det! hva med muslimske niceguys? norske badboys og norske niceguys? Anonymkode: 7f090...f92 1
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #27 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det som kjennetegner norske kvinner er naivitet, følelser og en viss smule ondskap. De fleste unge norske jenter bryr seg ikke om at søstrene til mennene de dater aldri hadde fått lov å gjøre det samme som han. At de blir hold i hus og ikke leve livet slik det var ment. De bryr seg bare ikke. Det er dem selv det handler. Umoralen og holdningene disse mennene har er totalt urelevandt for dem. Å attpåtil beskytte umoralen til disse mennene og drap på jøder, som ville skjedd om ikke israel hadde et millitære, bryr dem ikke. Unge norske kvinner er hykleriet selv. De ønsker likestilling, men bare den form som ødelegger livene til deres egne menn. De burde skamme seg disse jentene, de er ikke gode mennesker. Anonymkode: 8a775...bb6 Kvinner er kvinne verst er det et ordtak som heter !
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #28 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som kjennetegner norske kvinner er naivitet, følelser og en viss smule ondskap. De fleste unge norske jenter bryr seg ikke om at søstrene til mennene de dater aldri hadde fått lov å gjøre det samme som han. At de blir hold i hus og ikke leve livet slik det var ment. De bryr seg bare ikke. Det er dem selv det handler. Umoralen og holdningene disse mennene har er totalt urelevandt for dem. Å attpåtil beskytte umoralen til disse mennene og drap på jøder, som ville skjedd om ikke israel hadde et millitære, bryr dem ikke. Unge norske kvinner er hykleriet selv. De ønsker likestilling, men bare den form som ødelegger livene til deres egne menn. De burde skamme seg disse jentene, de er ikke gode mennesker. Anonymkode: 8a775...bb6 Jeg måtte le litt! Er DU bitter eller? Du høres faen meg ut som en sånn gammel mann som kjefter på hunden sin eller noe "du får skamme deg!" skal jeg skamme meg? Fir tilfeldigvis å ha fått følelser for en som tilfeldigvis er muslim? Blir ikke akuratt så veldig attraktive dere norske heller, når dere blir bittre fordi dere ikke har dame, og mener dere har krav på folk fordi de er fra samme land og dere er så snille , Anonymkode: 7f090...f92 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #29 Skrevet 2. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som kjennetegner norske kvinner er naivitet, følelser og en viss smule ondskap. De fleste unge norske jenter bryr seg ikke om at søstrene til mennene de dater aldri hadde fått lov å gjøre det samme som han. At de blir hold i hus og ikke leve livet slik det var ment. De bryr seg bare ikke. Det er dem selv det handler. Umoralen og holdningene disse mennene har er totalt urelevandt for dem. Å attpåtil beskytte umoralen til disse mennene og drap på jøder, som ville skjedd om ikke israel hadde et millitære, bryr dem ikke. Unge norske kvinner er hykleriet selv. De ønsker likestilling, men bare den form som ødelegger livene til deres egne menn. De burde skamme seg disse jentene, de er ikke gode mennesker. Anonymkode: 8a775...bb6 Har du førsteretten på meg , fordi vi er fra norge? Anonymkode: 7f090...f92 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #30 Skrevet 2. mars 2018 24 minutter siden, KuMannen skrev: Men mitt innlegg er om norske jenter som er sammen med muslimske menn. En muslimsk mann er en muslimsk mann er enkelt og greit. Sier du det? Jeg har vært gift med en muslimsk mann i snart 15 år, og mitt inntrykk er så definitivt at de er like ulike som mennesker flest. Min mann har faktisk tre brødre, og ikke de fire (med ham) er like engang. Storebror er konservativ muslim, og ber og faster. Drikker aldri alkohol. (Hans kone er imidlertid en dame med ben i nesen, og han har respekt for henne.) Min mann er ikke religiøs, og han liker bedre å vaske og lage mat enn å gjøre tradisjonelle "mannfolk jobber". Det overlater han til meg, mens han styrer støvsuger. Han tar seg gjerne en fest, og ELSKER julen. Tredjemann er småreligiøs, og en innadvendt type, som neppe blir gift noen gang. Han baker gjerne med moren, og sitter helst med familien eller kamerater. Yngstemann finnes ikke religiøs, og er en skikkelig rundbrenner. Har en ny dame hver gang jeg treffer ham, og fester mye. Disse fire svært ulike menn er altså brødre... og likevel er alle muslimer liksom like? Hvilken familie, og hvilken kultur de tilhører betyr ingenting? Personlighet betyr ingenting? Man er bra dum om man tror at muslimer (eller fra muslimske land) er helt like! Anonymkode: 13b43...801 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #31 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, KuMannen skrev: Jeg tror slike forhold er sjeldne. Det betyr altså at muslimske menn har en kone som familien velger og norske jenter som de bruker som leketøy. Det gir til slutt muslimske menn makt i samfunnet . Dette med at familien velger deg en kone er familiekultur. Det er ikke hos alle dette er vanlig. Anonymkode: 7f090...f92
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #32 Skrevet 2. mars 2018 Kanskje du har sett meg i Oslo vandrende rundt med min kjæreste som er av midtøstlig opprinnelse og tenkt at jeg er naiv og dum og han er en kvinnehatende muslim, når sannheten er at han er at familien er kristen og identifiserer seg som norsk og har gitt meg det beste kjæresteforholdet jeg noen gang har hatt. Og kanskje du har sett meg med min bestevenn, som ser norsk ut, som er verdens snilleste, er feminist, homofil... og muslim. Anonymkode: 86c45...bb9
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #33 Skrevet 2. mars 2018 (endret) Tråden handler 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du har sett meg i Oslo vandrende rundt med min kjæreste som er av midtøstlig opprinnelse og tenkt at jeg er naiv og dum og han er en kvinnehatende muslim, når sannheten er at han er at familien er kristen og identifiserer seg som norsk og har gitt meg det beste kjæresteforholdet jeg noen gang har hatt. Og kanskje du har sett meg med min bestevenn, som ser norsk ut, som er verdens snilleste, er feminist, homofil... og muslim. Anonymkode: 86c45...bb9 Tråden handler om menneskerettigheter innenfor Islam. Altså Islam gir ikke deres kvinner de samme rettighetene som en etnisk kvinne som deg. Jeg sympatiserer ikke noe mer med din muslimske venn selv om han er homofil . I bunn og grunn støtter han opp om Islam. Husk at det er dødsstraff for muslimer om de forlater sin religion offentlig i mange muslimske land . Endret 2. mars 2018 av KuMannen 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #34 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, KuMannen skrev: Tråden handler Tråden handler om menneskerettigheter innenfor Islam. Altså Islam gir ikke deres kvinner de samme rettighetene som en etnisk kvinne som deg. Jeg sympatiserer ikke noe mer med din muslimske venn selv om han er homofil . I bunn og grunn støtter han opp om Islam. Husk at det er dødsstraff for muslimer om de forlater sin religion offentlig i mange muslimske land . Mhm...og det er ikke bra!! Nevn landene du mener har dødsstraff. Anonymkode: 7f090...f92
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #35 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, KuMannen skrev: Tråden handler Tråden handler om menneskerettigheter innenfor Islam. Altså Islam gir ikke deres kvinner de samme menneskerettighetene slik som oss en etnisk kvinne som deg. Jeg sympatiserer ikke noe mer med din muslimske venn selv om han er homofil . I bunn og grunn støtter han opp om Islam. Husk at det er dødsstraff for muslimer om de forlater sin religion offentlig i mange muslimske land .
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #36 Skrevet 2. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mhm...og det er ikke bra!! Nevn landene du mener har dødsstraff. Anonymkode: 7f090...f92 Saudi - Arabia. Pakistan, Iran, Sudan, Nigeria, Afghanistan 1
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #37 Skrevet 2. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mhm...og det er ikke bra!! Nevn landene du mener har dødsstraff. Anonymkode: 7f090...f92 https://www.aftenposten.no/norge/i/yV1g/Derfor-er-det-vanskelig-for-muslimer-a-forlate-islam 1
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #38 Skrevet 2. mars 2018 20 minutter siden, KuMannen skrev: https://www.aftenposten.no/norge/i/yV1g/Derfor-er-det-vanskelig-for-muslimer-a-forlate-islam Islamsk råd Norge la til grunn i felleserklæringem i 2007 vers 2.257 hvor det står 'Det er ingen tvang i religionen' HALLO!!Det verset blei jo liksom 'åpenbart' for han 'Muha' da det var snakk om folk(kristne og jøder)som kansje ville konvertere til islam...HVA med når folk(som meg) vil forlate religionen da??? Og dummingen Sahih al-Bukhari sier 'Drep den som skifter religion'(han sier IKKE hvilken religion?) Hvilken religion??Skal man drepe en kristen som vil forlate religionen sin også kansje?JA ifølge Bukhari..Men da bruker dem bare koranverset som sier at det ikke er tvang i religion(men det verset blei åpenbart da folk ville inn i religionen) Er så glad for at jeg har forlatt den møkkareligonen..FOR GODT HELDIGVIS..https://www.exmuslimsofnorway.com 1
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #39 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, Tyrk40 skrev: Islamsk råd Norge la til grunn i felleserklæringem i 2007 vers 2.257 hvor det står 'Det er ingen tvang i religionen' HALLO!!Det verset blei jo liksom 'åpenbart' for han 'Muha' da det var snakk om folk(kristne og jøder)som kansje ville konvertere til islam...HVA med når folk(som meg) vil forlate religionen da??? Og dummingen Sahih al-Bukhari sier 'Drep den som skifter religion'(han sier IKKE hvilken religion?) Hvilken religion??Skal man drepe en kristen som vil forlate religionen sin også kansje?JA ifølge Bukhari..Men da bruker dem bare koranverset som sier at det ikke er tvang i religion(men det verset blei åpenbart da folk ville inn i religionen) Er så glad for at jeg har forlatt den møkkareligonen..FOR GODT HELDIGVIS..https://www.exmuslimsofnorway.com Muslimske menn sjarmerer fremdeles norsk kvinner i senk. Hvis de får barn med en muslimsk mann skal han være sjefen i familien. Jeg tror norske damer har fått veldig mye frihet i livet og skjønner ikke at barna vil alltid tilhøre mannen. Problemet er at Islam vokser i Norge godt støttet av den norske venstresiden. Jeg tør ikke tenke på hvordan Oslo vil se ut om 20 år . 1
Tyrk40 Skrevet 2. mars 2018 #40 Skrevet 2. mars 2018 10 minutter siden, KuMannen skrev: tror mange nordmenn er litt naive i forhold til islam som en ideologisk lov religion. Som muslim skal du altså følge lover og påbud nedskrevet i religionen basert på gudsfrykt . TROR dem er litt naive????Tro kan man gjøre i kirka...Og bare 'litt naive' er vel mildt sagt...JEG VET AT NORDMENN ER VELDIG 'DUMSNILLE' Å NEI DU!!!!JEG TRENGER IKKE Å SPARE PÅ KRUTTET HER I GÅRDEN. Og forresten,JEG ER IKKE medlem i hverken SIAN eller nazist eller hva det nå måtte være slik mange (naive) her inne tror... Jeg er IKKE med på noen av opptakene selv,men få gjerne med dere disse : https://m.youtube.com/watch?v=-VUOYpTNN50 Forundrer meg faktisk ikke om mine svar på denne tråden plutselig blir 'borte' i løpet av 24 timer(IKKE første gang DET skjer).......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå