KuMannen Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 (endret) Når jeg går rundt omkring i Oslo ser jeg mange etnisk norske jenter som leier rundt på sin utvalgte muslimmann. Tenker dere norske kvinner på hvilken moral muslimske menn har ? De er en del av en religion/ideologi som undertrykker deres muslimske søstrers livsutfoldelse og seksualitet samt at de er imot ytringsfrihet. Tenner dere på muslimske menn rett og slett fordi de er gammeldagse mannssjåvinster som har en annen hudfarge og utstyr. Jeg vet om kvinner som føler sterk sympati for dem i kampen mot jøder og Israel. Mitt poeng er at norske kvinner ikke nødvendigvis er interessert i likestilling i et forhold når lystene styrer dem . Endret 2. mars 2018 av KuMannen 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Hvordan vet du at de er muslimer alle mann? Anonymkode: fab45...da2 9
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2018 (endret) Men en god del av dem er det . Det først og fremst muslimske menn innlegget mitt gjelder. Den nøyaktige prosent andelen er ikke så viktig for meg. Rundt 30 prosent av Oslos befolkning er muslimer . Endret 2. mars 2018 av KuMannen 1
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2018 8 minutter siden, KuMannen skrev: Når jeg går rundt omkring i Oslo gater ser jeg mange etnisk norske jenter som leier rundt på sin utvalgte muslimmann. Tenker dere norske kvinner på hvilken moral muslimske menn har ? De er en del av en religion/ideologi som undertrykker deres muslimske søstrers livsutfoldelse og seksualitet samt at de er imot ytringsfrihet. Tenner dere på muslimske menn rett og slett fordi de er gammeldagse mannssjåvinster som har en annen hudfarge og utstyr. Jeg vet om kvinner som føler sterk sympati for dem i kampen mot jøder og Israel. Mitt poeng er at norske kvinner ikke nødvendigvis er interessert i likestilling i et forhold når lystene styrer dem .
puppi Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Fleste muslimene jeg kjenner, er mer opptatt av og engasjerer seg mer i menneskerettigheter, enn gjennomsnittsnordmannen. Sorry, men det er ett faktum. Så får dere muslimhatere bare fortsette innbille dere at dere er varmere, mer empatiske og inkluderende enn hva muslimer er. 9
Muskath Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 Forholdet varer nok sikkert ikke lenge. Muslimske menn gifter seg jo ikke med etnisk norske jenter. De er bare tidsfordriv! 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Muskath skrev: Forholdet varer nok sikkert ikke lenge. Muslimske menn gifter seg jo ikke med etnisk norske jenter. De er bare tidsfordriv! Jeg er samboer med en og vi er begge i 40-årene så dette er ment å vare og ikke noe tidsfordriv. Anonymkode: b95e1...3dd 5
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, puppi skrev: Fleste muslimene jeg kjenner, er mer opptatt av og engasjerer seg mer i menneskerettigheter, enn gjennomsnittsnordmannen. Sorry, men det er ett faktum. Så får dere muslimhatere bare fortsette innbille dere at dere er varmere, mer empatiske og inkluderende enn hva muslimer er. Men muslimer tolerer ikke kritikk av religionen Islam. Er ikke religionskritikk en menneskerettighet ? Er ikke det å kunne velge sitt eget kjærlighetsliv og seksualliv en menneskerettighet ? Muslimske kvinner blir fratatt denne retten av de samme mennene som har hjernevasket deg til å tro at de er for menneskerettigheter. Jeg tror at du foretrekker muslimske menn ? 1
Tøytigern Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 25 minutter siden, KuMannen skrev: Når jeg går rundt omkring i Oslo ser jeg mange etnisk norske jenter som leier rundt på sin utvalgte muslimmann. Tenker dere norske kvinner på hvilken moral muslimske menn har ? De er en del av en religion/ideologi som undertrykker deres muslimske søstrers livsutfoldelse og seksualitet samt at de er imot ytringsfrihet. Tenner dere på muslimske menn rett og slett fordi de er gammeldagse mannssjåvinster som har en annen hudfarge og utstyr. Jeg vet om kvinner som føler sterk sympati for dem i kampen mot jøder og Israel. Mitt poeng er at norske kvinner ikke nødvendigvis er interessert i likestilling i et forhold når lystene styrer dem . Og hvordan står det ellers til i Eurabia, for tida? Endret 2. mars 2018 av Tøytigern 5
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2018 Snakker dere noen gang om menneskerettigheter, religionskritikk og muslimske kvinners mulighet til å gifte seg med hvem de vil ? Eller er dere mest opptatt av dere selv ? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 Kvinne her. Er du klar over hvor mange grader det er av det å være muslim? De jeg kjenner er skikkelig beskyttende mot søstere og mor!! De mest ekstreme ville nok drept henne om hun ble voldtatt, men dette er vel mest borte i stan-landene. Jeg tenner på dominans ja. Ikke at han slår, men for meg gjør det ingenting om mannen kan være litt sjef i et forhold. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan godta at naturen har skapt oss slik vi er...mens hysteriske kvinnfolk skal kjempe for rettigheter (i vesten). Vi har det brs i Norge, men jeg er dritt lei av mas fra kvinner "vær forsiktig hjem alene, så ingen menn voldtAr deg""ikke ha sex med han før han har fridd"(du kan bli utnytta vet du!)."vil du virkelig stå på kjøkkenet å lage mat?".. hva faen? Hvis jeg vil det så kan jeg vel til helvete få lov til det? Jeg føler mer på àt jeg "MÅ" leve slik som det moderne samfunnet krever av meg som vestlig kvinne. Jeg synes ikke det er galt med likestilling, men det har blitt et hysteri rundt å sette seg i tespekt som kvinne. 7 minutter siden, Muskath skrev: Forholdet varer nok sikkert ikke lenge. Muslimske menn gifter seg jo ikke med etnisk norske jenter. De er bare tidsfordriv! Det må være grusomt å ha det slik som muslim....å tilbringe tid med noen du bare ser som tidsfordriv! Ser du ikke hvor svart-hvitt dette er?? "Jeg skal bli kjæresten til Kari Nordmann nå og være i noen år, da treffer jeg Samina fra mitt hjemland som jeg skal bli forelsket i". Altså, å være forelsket er menneskelig, jeg tviler på at dersom du er født muslim så er dette umulig. Du blir liksom forelsket på kommando med hun han skal gifte seg med. Det er vel heller slik at de må gifte seg foreldrebe velger ut (innenfor enkelte familier), og da er det neppe forelskelse. Anonymkode: 7f090...f92 3
puppi Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 12 minutter siden, KuMannen said: Men muslimer tolerer ikke kritikk av religionen Islam. Er ikke religionskritikk en menneskerettighet ? Er ikke det å kunne velge sitt eget kjærlighetsliv og seksualliv en menneskerettighet ? Muslimske kvinner blir fratatt denne retten av de samme mennene som har hjernevasket deg til å tro at de er for menneskerettigheter. Jeg tror at du foretrekker muslimske menn ? De muslimene jeg kjenner, driver jo selv med religionskritikk. Spesielt kritikk av det islamistiske samfunn. Hvordan er det med de du kjenner? Har du lest for mye på rights.no? 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 32 minutter siden, KuMannen skrev: Når jeg går rundt omkring i Oslo ser jeg mange etnisk norske jenter som leier rundt på sin utvalgte muslimmann. Tenker dere norske kvinner på hvilken moral muslimske menn har ? De er en del av en religion/ideologi som undertrykker deres muslimske søstrers livsutfoldelse og seksualitet samt at de er imot ytringsfrihet. Tenner dere på muslimske menn rett og slett fordi de er gammeldagse mannssjåvinster som har en annen hudfarge og utstyr. Jeg vet om kvinner som føler sterk sympati for dem i kampen mot jøder og Israel. Mitt poeng er at norske kvinner ikke nødvendigvis er interessert i likestilling i et forhold når lystene styrer dem . Jeg er ei iransk jente og må bare få si at jeg blir fryktelig provosert nå. HVORFOR skal du anta at ALLE er muslimer? Jeg og min kommende mann, som er far til min sønn, vi er nemlig ikke muslimer! Om du hadde sett oss på gata så ville du antatt st vi er muslimer og at han ser ned på meg? Er du seriøst helt dum i hodet heller?? Anonymkode: 63463...b9f 4
puppi Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ei iransk jente og må bare få si at jeg blir fryktelig provosert nå. HVORFOR skal du anta at ALLE er muslimer? Jeg og min kommende mann, som er far til min sønn, vi er nemlig ikke muslimer! Om du hadde sett oss på gata så ville du antatt st vi er muslimer og at han ser ned på meg? Er du seriøst helt dum i hodet heller?? Anonymkode: 63463...b9f Det skal du jo ikke se bort fra Det blir vel litt som at mange muslimer - går ut ifra at alle fra europa er kristne? Endret 2. mars 2018 av puppi
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, puppi skrev: De muslimene jeg kjenner, driver jo selv med religionskritikk. Spesielt kritikk av det islamistiske samfunn. Hvordan er det med de du kjenner? Har du lest for mye på rights.no? Islam er i seg selv en lovreligion i likhet med jødedommen . Den har ikke så mye rom for kritikk. Islamister utøver bare en ekstrem utgave av det vanlige muslimer generelt mener.
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #16 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, puppi skrev: Det skal du jo ikke se bort fra Det blir vel litt som at mange muslimer - går ut ifra at alle fra europa er kristne? Men mitt innlegg er om norske jenter som er sammen med muslimske menn. En muslimsk mann er en muslimsk mann er enkelt og greit.
puppi Skrevet 2. mars 2018 #17 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, KuMannen said: Islam er i seg selv en lovreligion i likhet med jødedommen . Den har ikke så mye rom for kritikk. Islamister utøver bare en ekstrem utgave av det vanlige muslimer generelt mener. Greit, skjønner at du er den der sitter på ekspertisen i fagfeltet islam i samfunnet 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #18 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, puppi skrev: Det skal du jo ikke se bort fra Det blir vel litt som at mange muslimer - går ut ifra at alle fra europa er kristne? Takk for blomsten😄 Ja men vi er jo ikke muslimer🙈 Anonymkode: 63463...b9f 1
KuMannen Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #19 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for blomsten😄 Ja men vi er jo ikke muslimer🙈 Anonymkode: 63463...b9f Jo om 50 år !
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #20 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, KuMannen skrev: Men mitt innlegg er om norske jenter som er sammen med muslimske menn. En muslimsk mann er en muslimsk mann er enkelt og greit. Jeg velger å være anonym her fordi jeg har hvert i media en del ganger. Ønsker ikke å bli gjenkjent. Hver gang jeg gjør noe positivt og bra, så blir jeg omtalt som «Norske....». Men i diskusjoner og saker som dette, da er jeg ikke norsk lenger. 😂 Vi er ikke muslimer. Hverken jeg, han eller familien. Vet ikke om du har fulgt med så mye på det i media, men iranere i Iran demonstrerer mye om dagen. De ønsker frihet, ikke islam. Anonymkode: 63463...b9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå