Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bedrift. Betaling foregår som oftest ved forhåndsbetaling på faktura. Nå skal jeg også selge noen få ganger på et annet sted der jeg ønsker å tilby kundene å betale med kort. Men kan det egentlig lønne seg? Noen som kan gi meg en anbefaling på hvilke kortleser jeg skal skaffe meg? Ser for meg at det beste er å kjøpe med engangssum uten månedlig avgift en kortleser man kan sette i mobilen. Fins det, eller er det alltid noe ekstra utgifter som trekkes fra hvis du kjøper sånn? Er det bare på nettet man kan bestille, eller hvor får man kjøpt det? 

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en iZettle.

Google it :-)

Skrevet

IZettle er sannsynligvis et bra alternativ ja.

Det du evnt bør se litt på før du bestemmer deg, er hvilken omsetning du forventer å få på terminalen. IZettle støtter kun betaling med kredittkort, noe som vanligvis koster deg «et par prosent» av omsetningen i innløseravgift.

Hvis du forventer høy omsetning på terminalen, kan denne avgiften alene gjøre at du heller bør vurdere å kjøpe en vanlig betalingsterminal, hvor du kan ta betalt også med BankAxept (men da får du månedsavgift igjen). Du får ulike type betalingsterminaler med ulike priser, og det finnes ulike priser for kjøp og leie. 

Vil anbefale deg å regne litt på det, evnt anslå månedlig omsetning på terminalen her så kan vi hjelpe deg :) 

Skrevet

Istedenfor kortbetaling, kan du ikke tilby kundene å betale med Vipps på stedet? De fleste har vel Vipps i dag, og de som ikke har, kan laste ned og installere på få minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...