AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Skal kjøpe gave til gutt på 10 år, til 500 kr max. Noen her med gutter på den alderen? Hva ville de ha ønsket seg? Anonymkode: b8aec...de5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Obs, ikke meningen å starte to tråder. Anonymkode: b8aec...de5
Frostrose Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Kommer an på intetesser og type gutt, men her er noen forslag: -fotballsko, hansker, skjorte -snop -lego -penger -selfiestang/mobilutstyr -slim/utstyr til å lage slim -klær -ting til ferie dersom det nærmer seg(dykkermaske, badeball, solbriller)
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Nerf mobiltilbehør klær (caps, tøff lue, hettegenser/hettejakke) Bøker forskerutstyr spill til PlayStation/Wii/xbox tursekk eller annet turutstyr drikkeflaske hårvoks synes generelt de leker lite med leker når de kommer opp i den alderen Anonymkode: 79828...bbb
Belima Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Alltid greit å snakke med foreldrene før en gir noe har jeg funnet ut. De jeg kjenner rundt samme alder har ønsket seg penger. En sparer til skateboard, en sykkel, vanlig og en sparte til triksesykkel, en type sparkesykkel. Ellers går det i gavekort i kleskjeder når det ikke er spesifikke ønsker. Ingen av disse gutta er hekta på mobil da.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Nå er ikke jeg gutt, men jeg lekte fortsatt masse med lego da jeg var 10 år. Borger og sånt er kjempemorsomt å bygge. Ellers er sikkert diverse tv-spill populært. Hvis han går på en fritidsaktivitet kan jo noe fra det være aktuelt. Anonymkode: 8593d...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå