Gå til innhold

Din første seriøse forhold, din første samboer over lengre periode

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

med svigerfamilien, hva slags vanskelgiheter/uenigheter hadde dere?

Med en sviger familie du kommer overens,

Anonymkode: cfbe1...757

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

uenigheter forhold ti ferien, glad i de MEN de skal detalsjtyre alt.

Anonymkode: dd0eb...409

AnonymBruker
Skrevet

Ofte på besøk i vår 2 romsleilighet en halv uke..

Anonymkode: bbb1f...916

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

uenigheter forhold ti ferien, glad i de MEN de skal detalsjtyre alt.

Anonymkode: dd0eb...409

Ja slitsomt, mine sviger er fleskibel på når,, men ikke hvor vi skal møtes-

AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

med svigerfamilien, hva slags vanskelgiheter/uenigheter hadde dere?

Med en sviger familie du kommer overens,

Ingen nevneverdige problemer

Anonymkode: 8ef13...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Var slik jeg forstod jeg hadde funnet en fantastisk mann. (forstod det egentlig før). Verdens beste svigerfamilie, som hadde gitt han verdens beste oppdragelse. 

Anonymkode: bd03f...a67

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ingenting. Var slik jeg forstod jeg hadde funnet en fantastisk mann. (forstod det egentlig før). Verdens beste svigerfamilie, som hadde gitt han verdens beste oppdragelse. 

For en solskinhistorie.. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er jammen meg perfekt ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen nevneverdige problemer

Anonymkode: 8ef13...8ad

Ikke nødvendigvis her eller, men vi alle er ikke perfekte, det er et par småting jeg irriterrer meg over sviger, og det er sikkert noen småting svigers irriterrer seg over meg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i de, og de i meg. Til tider kunne de være litt intense med press om å være der hele tiden (invitasjoner og forespørsler nesten hver helg, pluss forventning om at alle høytider skal feires der), men dette bedret seg ved da jeg vennlig påpekte at jeg har en familie selv også. Etterhvert som jeg ble eldre, forstod jeg jo at de mente det bare godt (vi ble sammen unge).

Anonymkode: c9b0f...50e

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke nødvendigvis her eller, men vi alle er ikke perfekte, det er et par småting jeg irriterrer meg over sviger, og det er sikkert noen småting svigers irriterrer seg over meg :)

Og det er da vel naturlig når man har forskjellige familier, oppvokst på en annen måte, vant til å "diskutere"/snakke på en måte, tolker ting på forskjellige måter, misfoprståelser etch, eller er det bare jeg som rar?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i de, og de i meg. Til tider kunne de være litt intense med press om å være der hele tiden (invitasjoner og forespørsler nesten hver helg, pluss forventning om at alle høytider skal feires der), men dette bedret seg ved da jeg vennlig påpekte at jeg har en familie selv også. Etterhvert som jeg ble eldre, forstod jeg jo at de mente det bare godt (vi ble sammen unge).

KJenner meg igjen :)

Litt eldre en deg tror jeg, og har ordnet opp i forvetninger/misforståelser :)

De er veldig glad i meg, akkurat som jeg er i de :)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel var du når dere ble sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Møtte mannen min da jeg var 20, vi har vært sammen over 10 år nå. Først siste årene jeg har hatt noen issues med svigermor, selv om hun er en bra dame. Hun har en tendens til å blande seg veldig. I tillegg går hun gjerne gjennom skuffer og skap hvis hun får sjangsen. Jeg synes det er totalt upassende at svigermor er inne på soverommet vårt og «rydder», begynner å vaske skittentøy, sorterer i baderomsskap og ellers flytter på alt mulig så jeg ikke finner noe igjen. Det er liksom vårt hjem og vårt privatliv.. 

Anonymkode: 8dba6...36d

AnonymBruker
Skrevet

Møtte mannen min da jeg var 20, vi har vært sammen over 10 år nå. Først siste årene jeg har hatt noen issues med svigermor, selv om hun er en bra dame. Hun har en tendens til å blande seg veldig. I tillegg går hun gjerne gjennom skuffer og skap hvis hun får sjangsen. Jeg synes det er totalt upassende at svigermor er inne på soverommet vårt og «rydder», begynner å vaske skittentøy, sorterer i baderomsskap og ellers flytter på alt mulig så jeg ikke finner noe igjen. Det er liksom vårt hjem og vårt privatliv.. 

Den ser jeg!  Det er ikke okay!

AnonymBruker
Skrevet

Samme erfaring om at i begynnelsen skal de imponere deg, og få deg til å like, og så begynner de å bli komfortabel at du liker de.. Det gpr sikkert den andre veien.. Ingen er perfekte..

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg reagert på å...

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme erfaring om at i begynnelsen skal de imponere deg, og få deg til å like, og så begynner de å bli komfortabel at du liker de.. Det gpr sikkert den andre veien.. Ingen er perfekte..

Enig.

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den å..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...