Gå til innhold

Santander dieselrabatt? Andre dieselkort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg googlet stod det at man kan velge 4% rabatt på drivstoff. Nå når jeg har bestilt kort hos santander så står det: bensin. Jeg har diesel. Gjelder den bonuskategorien all drivstoff eller bare bensin?

Er det noen andre kredittkort som gir bra rabatt på drivstoff/diesel? 

Anonymkode: cbdf9...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Når jeg googlet stod det at man kan velge 4% rabatt på drivstoff. Nå når jeg har bestilt kort hos santander så står det: bensin. Jeg har diesel. Gjelder den bonuskategorien all drivstoff eller bare bensin?

Shell har ett mastercard som jeg mener å huske gir en bedre pris på drivstoff, det gjelder bensin og diesel. Brukte slike kort hyppig på min gamle jobb.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Morten1 skrev:

Shell har ett mastercard som jeg mener å huske gir en bedre pris på drivstoff, det gjelder bensin og diesel. Brukte slike kort hyppig på min gamle jobb.

de har ikke shell i nærheten, bare circle K og esso. :/

Skrevet

Triumf kortet funker kanskje på noen stasjoner, eller så er det kanskje bare Shell det funker på? Husker ikke

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Morten1 skrev:

Triumf kortet funker kanskje på noen stasjoner, eller så er det kanskje bare Shell det funker på? Husker ikke

Nå bestilte jeg 365 mastercard som skal gi 3,65% + 34 øre bonus på esso. Håper det gjelder diesel og da :P

AnonymBruker
Skrevet

365 har beste avtalen av alle, men kun på Esso, alle typer drivstoff..

Anonymkode: 84120...13d

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder uansett hva man kjøper på en bensinstasjon. Det er mcc-koden som bestemmer rabatten, ikke hva man kjøper. 

Endret av Nåla-i-veggen
Skrevet
1 minutt siden, Nåla-i-veggen skrev:

Gjelder uansett hva man kjøper på en bensinstasjon. Det er mcc-koden som bestemmer rabatten, ikke hva man kjøper. 

De 34 ørene er kun esso

Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

De 34 ørene er kun esso

Jeg har da ikke nevnt noe med 34 øre? Jeg svarer på det opprinnelige innlegget som  handler om Flexi Visa fra Santander. 

AnonymBruker
Skrevet

365 privat gir deg stort sett alltid billigst drivstoff.

Anonymkode: ff850...de4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

365 privat gir deg stort sett alltid billigst drivstoff.

Ja, så lenger du fyller på Esso. På andre stasjoner finnes bedre kort. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nåla-i-veggen skrev:

Ja, så lenger du fyller på Esso. På andre stasjoner finnes bedre kort. 

Har så godt som aldri opplevd at det er billigere drivstoff et annet sted med andre rabattkort enn det man får på Esso med 365 privat. Jeg fyller jo selvfølgelig også i tillegg kun på billige dager slik at det blir ekstra billig.

Skrevet

Flexi Visa gir 4% på Shell (365privat gir 2%). Bruker man Trumf-kort først så får man trumf i tillegg, 30 øre per liter. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kortet er dårligere enn et 365 kort. Da får du 3,65  % + 34 øre i avslag på prisen hos Esso. https://www.365direkte.no/nb-no/Kredittkort/fordeler/Pages/esso-rabatt.aspx

Anonymkode: 1bbf8...61c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...