Gå til innhold

" Kom til mamma da!".....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...sier hun til hunden sin:link: Noe av det dummeste jeg hører. Jeg går automatisk inn i  himle -med-øynene modus og "jøsses" kan plumpe ut.  Måtte bare si det. God helg.

Anonymkode: d0f6a...f59

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Helt enig høres helt idiotisk ut.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Ja det er helt idiotisk og omtale seg selv som mor eller far til kjæledyra sine.

Skrevet

Ja, mye bedre å smelle hånda mot låret og rope "PÅ PLASS!!" :rolleyes:

• Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er noe å være irritert over, selv kaller jeg katten min for min adoptive sønn :fnise:

Skrevet

Jeg kaller pusen for bebijenta mi.  Men jeg ser ikke på henne som datteren min, det er bare fordi hun er så liten og søt.  Også veier hun det samme som en baby, 3,2 kg.  

Folk bruker ikke lenge hunder og katter som nyttedyr, mange er reine selskapsdyr. Dermed får man også et nærere forhold til dem. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg omtaler meg selv som mamma til hunden min. Jeg sier ikke at han er sønnen min da, men han er barnet mitt på et vis. Hva andre syns om det gir jeg ganske faen i 😊

Anonymkode: 8c66f...4d1

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

kjærlighet er kjærlighet, uansett hvor den kommer fra eller hvor den går.

jeg er glad i mine hunder, hva skal jeg rope da?  "kom til omsorgspersonen din" ?

jeg vet jo jeg ikke er mamman til hunden, men for meg er det et begrep som brukes om en som gir deg uhemmet kjærlighet, mat, omsorg etc.

folk som ikke har kjæledyr vil aldri forstå det båndet man knytter med yra sine. det er også dokumentert at når hunder og eiere ser hverandre i øynene så skilles det samme hormonet som når mor og barn ser på hverandre ut. om enn i noe mindre grad.

Anonymkode: 63fd3...f5b

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

...sier hun til hunden sin:link: Noe av det dummeste jeg hører. Jeg går automatisk inn i  himle -med-øynene modus og "jøsses" kan plumpe ut.  Måtte bare si det. God helg.

Og dette plager deg veldig fordi?????

Anonymkode: c75f4...fed

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig gjør du det. Du er for god til den slags oppførsel. Det er bedre å henge seg opp i slike ting ved andre mennesker enn å henge seg opp i fine ting ved andre mennesker.

Du kunne f.eks tenkt at hun er veldig glad i hunden sin: Ekke det flott? Hurra!

Anonymkode: f3cd2...250

• Liker 3
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)
42 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Ja, mye bedre å smelle hånda mot låret og rope "PÅ PLASS!!" :rolleyes:

Hunder har som regel et navn

man kan rope f.eks Fido kom her eller si Fido sitt. Altså om hunden heter Fido

Det er uansett langt bedre og si på plass enn å si kom til mamma\pappa som bare er idiotisk.

og omtale en hund som at det er barnet sitt er idiotisk.

Endret av Balian de Ibelin
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg omtaler meg selv som mamma til hunden min. Jeg sier ikke at han er sønnen min da, men han er barnet mitt på et vis. Hva andre syns om det gir jeg ganske faen i 😊

Anonymkode: 8c66f...4d1

Nei en hund er ikke barnet ditt på noen som helst måte.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er glad i mine hunder, hva skal jeg rope da?  "kom til omsorgspersonen din" ?

jeg vet jo jeg ikke er mamman til hunden, men for meg er det et begrep som brukes om en som gir deg uhemmet kjærlighet, mat, omsorg etc.

folk som ikke har kjæledyr vil aldri forstå det båndet man knytter med yra sine. det er også dokumentert at når hunder og eiere ser hverandre i øynene så skilles det samme hormonet som når mor og barn ser på hverandre ut. om enn i noe mindre grad.

Du sier kom her også sier du navnet til hunden din.

Ikke akkurat hjernekirurgi. 

AnonymBruker
Skrevet

Det sier jeg bare til mine sexpartnere :sikle:

Anonymkode: 8f892...83c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, så du er ikke glad i dyrene dine hvis du ikke kaller deg for "mamma" eller " pappa"..nytt for meg. Jeg har hatt både hund og katt og skal ha ny hund. Kunne ikke falt meg inn å kalle meg " mamma" , men nå har jeg barn så kanskje det er derfor, ikke vet jeg. Men jeg har alltid vært veldig glad i dyrene mine, sikkert like mye som "mødrene". Hva med bare "kom her!" " På plass!" Når det er sagt så er det ikke noe som irriterer meg direkte, det høres bare så utrolig dumt ut. Jeg kan bare ikke for det, beklager. Men det har jo også en viss underholdningsverdi da. Spesielt når det er par som har hund og har små "samtaler" med hunden der de omtaler seg selv som mamma og pappa. " Ja kom til pappa! Å ville du hilse på mamma først, lille luringen. Ja mamma er jo favoritten" og smiler litt stolt liksom..osv.. grøss...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Balian de Ibelin said:

Hunder har som regel et navn

man kan rope f.eks Fido kom her eller si Fido sitt. Altså om hunden heter Fido

Det er uansett langt bedre og si på plass enn å si kom til mamma\pappa som bare er idiotisk.

og omtale en hund som at det er barnet sitt er idiotisk.

Jeg jobber med dyr. Det du her latterliggjør er mennesker som har et nært og fint bånd til hunden sin. Ikke rent sjelden er den e hunden et viktig individ i disse menneskenes liv.

jegvser gamle damer som kommer seg ut fordi de har hund

jeg ser menn som har trent seg opp etter hjerteinfarkt og kreft og som finner  motivasjon til å leve i en hund

jeg ser ensomme mennesker med psykiatriske diagnoser der hunden er det viktigste de har

og jeg ser foreldre med barn med særskilte behov der hunden har gått ungen til å fungere bedre

det du latterliggjør er en nær og sår relasjon. Og jeg fatter ikke at du får deg til å spy ut slik forakt for andre mennesker.

Skam deg! 

Anonymkode: c75f4...fed

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mye rart man skal la seg irritere av altså :rolleyes:

Anonymkode: e3b45...475

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er da ikke unormalt det. Jeg er mammaen til pusen min. Kaller henne for "pusejenta mi", "mamma sin pusejente". Men jeg tror ikke hun er barnet mitt for det. 

Sier til hunden vår "skal vi finne pappa?" Da står ørene fremover og han løper til døra. 

Er da bare koselig det. 

Anonymkode: 27390...1eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Du sier kom her også sier du navnet til hunden din.

Ikke akkurat hjernekirurgi. 

aha, men er hjernekirugi at du mener at andre skal innrette sine relasjoner alt etter hva du liker og misliker?

er ikke leder av nord korea du vel?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, så du er ikke glad i dyrene dine hvis du ikke kaller deg for "mamma" eller " pappa"..nytt for meg. Jeg har hatt både hund og katt og skal ha ny hund. Kunne ikke falt meg inn å kalle meg " mamma" , men nå har jeg barn så kanskje det er derfor, ikke vet jeg. Men jeg har alltid vært veldig glad i dyrene mine, sikkert like mye som "mødrene". Hva med bare "kom her!" " På plass!" Når det er sagt så er det ikke noe som irriterer meg direkte, det høres bare så utrolig dumt ut. Jeg kan bare ikke for det, beklager. Men det har jo også en viss underholdningsverdi da. Spesielt når det er par som har hund og har små "samtaler" med hunden der de omtaler seg selv som mamma og pappa. " Ja kom til pappa! Å ville du hilse på mamma først, lille luringen. Ja mamma er jo favoritten" og smiler litt stolt liksom..osv.. grøss...

stråmann much?
artig hvordan du konstruerer en mening og gir den til meg for så å skrive et helt avsnitt for å fortelle meg hvordan jeg har feil- når jeg ikke har den meningen i det hele tatt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...