Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mannlig kollega på jobb som jeg alltid har syntes har vært veldig kjekk. Han har det med å ta ferie rundt disse tider og har akkurat kommet tilbake etter 3 uker fri.

Så lenge jeg har kjent han så har han pleid å være barbert på hode, noe jeg synes han og mange andre menn kler. Ikke alle men mange og da spesielt han. Regner med at han er veldig tynn på toppen men vet ikke om han er helt skallet.

Saken er at når han nå er tilbake så har han fått DEN frisyren. Kort rundt sidene og litt langt og fyldig på toppen. Type trendy frisyre. Det viser seg at han har oppsøkt en klinikk og betalt dyre dommer for noe hår-greier de har limt på hodet hans med kirurgisk lim. 

Hadde jeg ikke sett hvordan frisyren hans var før så hadde jeg aldri i livet trodd at den nye ikke var «ekte». Ser veldig bra ut, selv om jeg må ærlig innrømme at han var kjekkere og så litt barskere ut helt barbert. Synes det er noe mandig over det.

Men vet liksom ikke helt hva jeg synes om det, jeg forstår jo såklart at mange ønsker håret sitt. Hva synes dere? Hva hadde du sagt/tenkt om daten din var kjekk men hadde slikt hår? Tror ikke jeg bryr meg så lenge han trives selv. 

Har googlet litt i nysgjerrighet men virker som teknologien har kommet veldig mye lengre enn den pinlige tupeén. Er en ung mann i slutten av 20-åra. Yay or nay?

Anonymkode: b4eeb...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...