AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Er student og har blitt kjent med mange, men føler det ingen jeg har knyttet meg skikkelig til. Jeg hadde et mål med å spre nettverket og har liksom fått mange «bekjente», og ser at folk som tilhørte forskjellige gjenger begynner å blandes å bli kjent med hverandre (Føler jeg kjenner en person fra hver "gjeng) . Er liksom sånn at vi hilser på hverandre og smiler, eller småprater men ellers blir jeg ikke invitert ut på ting Ofte jeg som tar initiativet folk er vennlige og imøtekommende. Ser at noen av guttene jeg har blitt kjent med sjekker meg ut noen ganger men det ingen som tørr å gjøre noe mer? Tenker kanskje at de andre må syntes jeg er rar og ekkel men vennlig så de er bare snille tilbake. Jeg føler meg utrolig ensom og gråter ofte. Tror det mest frustrerende er når du virkelig prøver å endre situasjonen du er i men det skjer ingen endring! Noen tips? Noen av disse folkene har jeg festet med før eller vært med på student arrangementer men... Er redd for å ble sett på som klengete også... (Er jente på 21 år) Anonymkode: a1c69...6c5
godjenten Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Utrolig trist å lese. 43 minutter siden, AnonymBruker said: Ofte jeg som tar initiativet folk er vennlige og imøtekommende Anonymkode: a1c69...6c5 Forstod ikke helt denne setningen. Du tar initiativ og så skjer hva?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 15 minutter siden, godjenten skrev: Utrolig trist å lese. Forstod ikke helt denne setningen. Du tar initiativ og så skjer hva? Når jeg tar initiativ så opplever jeg folk som vennlige og imøtekommende* Anonymkode: a1c69...6c5
godjenten Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg tar initiativ så opplever jeg folk som vennlige og imøtekommende* Anonymkode: a1c69...6c5 Så de blir med når du inviterer dem med på ting? Men de inviterer deg ikke tilbake? Kan være de ikke har så mye tid til nye venner. Eventuelt at de er veldig sjenerte. Synes ikke du bør tenke at det er deg det er noe galt med. Kanskje spørre noen andre om å finne på noe? Mange ensomme studenter så tror du bare har hatt uflaks når du ikke blir invitert tilbake. Husker det samme skjedde med meg da jeg begynte å studere. Men så tok det seg opp. Jeg fant venner som hadde tid til å prioritere meg og så havnet jeg i en god sirkel hvor vennene mine introduserte meg for nye venner, osv. Bare fortsett å ta initiativ, men prøv med nye mennesker om de du har prøvd ikke har tid til deg. Studier pleier også ha foreninger hvor man lett kan få venner. Edit: Sjekk på forelesningene om det er noen som sitter alene hele tiden. De ønsker nok ofte venner. Endret 2. mars 2018 av godjenten
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Er student og har blitt kjent med mange, men føler det ingen jeg har knyttet meg skikkelig til. Jeg hadde et mål med å spre nettverket og har liksom fått mange «bekjente», og ser at folk som tilhørte forskjellige gjenger begynner å blandes å bli kjent med hverandre (Føler jeg kjenner en person fra hver "gjeng) . Er liksom sånn at vi hilser på hverandre og smiler, eller småprater men ellers blir jeg ikke invitert ut på ting Ofte jeg som tar initiativet folk er vennlige og imøtekommende. Ser at noen av guttene jeg har blitt kjent med sjekker meg ut noen ganger men det ingen som tørr å gjøre noe mer? Tenker kanskje at de andre må syntes jeg er rar og ekkel men vennlig så de er bare snille tilbake. Jeg føler meg utrolig ensom og gråter ofte. Tror det mest frustrerende er når du virkelig prøver å endre situasjonen du er i men det skjer ingen endring! Noen tips? Noen av disse folkene har jeg festet med før eller vært med på student arrangementer men... Er redd for å ble sett på som klengete også... (Er jente på 21 år) Anonymkode: a1c69...6c5 Du kan jo lage deg en tråd i Finn venner-forumet her? Anonymkode: e2b7d...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå