@riel Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Gutten min gikk ned på kne og fridde til meg idag!!!! :hjerter2: Jeg er den heldigste jenta i verden som har en så fantastisk gutt
CheapChampagne Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Heldiggrisen! Gratulerer så mye!!
Gjest Principessa Skrevet 14. februar 2005 #9 Skrevet 14. februar 2005 HURRA HURRA HURRA!!! Gratulerer så mye!! Få høre hvordan det skjedde da!! -lige fra meg!!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 14. februar 2005 #11 Skrevet 14. februar 2005 Gratulere så mye med forlovelsen
@riel Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2005 Tusen takk for gratulasjoner Gratulerer :-) Når blir det bryllup? Ikke med det første. Om noen år. Vi vil være forlovet en stund før vi gifter oss, men vi får se når tid det blir
@riel Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #13 Skrevet 14. februar 2005 Hvordan det skjedde: Jeg var nettop kommet hjem fra jobb, og da jeg kom inn i stua så gikk han ned på kne, og fridde. Han hadde ikke ring, så han holdt frem et bilde av ringer fra en bjørklund reklame (syns det var en søt måte å gjøre det på). Jeg ble så glad, jeg kunne nesten ikke tro det var sant. Og så tok han meg med for å se på ringer etterpå, og såklart ut for å spise Vi har kjøpt noen fine gullringer (flate ikke rundede), og når vi girter oss, skal vi sette diamant i min
@riel Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #18 Skrevet 14. februar 2005 Tusen takk! Blir helt rørt jeg av alle gratulasjonene
TeddyToria Skrevet 14. februar 2005 #20 Skrevet 14. februar 2005 Åh, så koselig...på selveste Valentines Day! Gratulerer!!! Håper dere får satt en dato da, og at du kanskje får deg en dagbok, så vi kan følge spent med i videre planlegging... Det er herlig, ikke sant!?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå