AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Jeg lurer på, om man forelsker seg og tenner på noen som kroppen på en måte vet kan være riktig far/mor til dine barn? Men hva om man forelsker seg i noen som bor i et helt annet land? Den personen vil da ha helt andre gener... er dette posetivt eller negativt? Anonymkode: 5c06d...cd7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Så lenge det ikke er apakatter eller noe slikt det er snakk om går det nok helt greit. Anonymkode: 6cae4...93d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Jeg er så betatt av en fyr. Men genetisk tror jeg ikke han er bra. Han er fra et land i Asia, og jeg har settilder av familien hans og. Han er i mine øyne det fineste eksisterende vesenet av motsatte kjønn, men søsteren hans og moren ser ikke særlig bra ut! Søsteren har også ganske stygge tenner. Ikke sorte, men de er så små.... broren hans ser grei ut. Han er 29 år og moren ser ut til å være rundt 75. Faren er død. Jeg tenker at det kanskje er en del sykdom i familien siden han mister faren så tidlig... Anonymkode: 5c06d...cd7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Ja man gjør det, og biologien vil ha diversitet så det å forelske seg i noen fra et annet land er positivt. Biologiens forkjærlighet for diversitet er også grunnen til at mange får barn med noen de ikke klarer å bo sammen med, de er for forskjellige. Anonymkode: 9800b...798
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 Og fordi dyr biologisk vet hvem de bør få barn med er inseminering helt bak mål. Anonymkode: 9800b...798
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så betatt av en fyr. Men genetisk tror jeg ikke han er bra. Han er fra et land i Asia, og jeg har settilder av familien hans og. Han er i mine øyne det fineste eksisterende vesenet av motsatte kjønn, men søsteren hans og moren ser ikke særlig bra ut! Søsteren har også ganske stygge tenner. Ikke sorte, men de er så små.... broren hans ser grei ut. Han er 29 år og moren ser ut til å være rundt 75. Faren er død. Jeg tenker at det kanskje er en del sykdom i familien siden han mister faren så tidlig... Anonymkode: 5c06d...cd7 Tenker du sånn når du forelsker deg i nordmenn også? Anonymkode: 9800b...798 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du sånn når du forelsker deg i nordmenn også? Anonymkode: 9800b...798 Nei. Mulig jeg er vranglært og fått helt feil holdninger. Men ingen har noen gang oppfordret meg til å få barn med noen fra asia eller afrika. Fordi de har lav utdannelse, er generelt dummere, lever mindre miljøvennlig, mer sykdom, dårligere kvinnesyn og bla bla. Sjelden jeg ser ustelte nordmenn. En ustelt nordmann er det fordi han er lat, eller er rusmisbruker. Anonymkode: 5c06d...cd7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja man gjør det, og biologien vil ha diversitet så det å forelske seg i noen fra et annet land er positivt. Biologiens forkjærlighet for diversitet er også grunnen til at mange får barn med noen de ikke klarer å bo sammen med, de er for forskjellige. Anonymkode: 9800b...798 Det er ingen fordel i å få barn med noen fra andre land. Det som er fordelen er å få barn med noen som har fungerende versjoner av dine dårlige eller ødelagte gener. Jeg tviler på at dette finnes mer av i andre befolkninger. Anonymkode: 286eb...8b6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Og fordi dyr biologisk vet hvem de bør få barn med er inseminering helt bak mål. Anonymkode: 9800b...798 Inseminering er helt vanlig å gjøre med enkelte husdyr. Anonymkode: 12a48...e63
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ingen fordel i å få barn med noen fra andre land. Det som er fordelen er å få barn med noen som har fungerende versjoner av dine dårlige eller ødelagte gener. Jeg tviler på at dette finnes mer av i andre befolkninger. Anonymkode: 286eb...8b6 Altså, i min familie eksisterer ikke kreft eller sndre livstruende sykdommer. Ingen i slekta har dødd av dette eller fått det tidlig. Kreft har kommet hos et par, men når de var kjempe gamle. Derimot er det en del astma og ryggproblemer. I hans familie tror jeg kanskje det kan være litt kreft. Men hvordan vet man hvilke gener som er ødelagt hos seg, som han har sterke? Jeg er veldig høy som kvinne, burde da se etter en lavere mann. Anonymkode: 5c06d...cd7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så betatt av en fyr. Men genetisk tror jeg ikke han er bra. Han er fra et land i Asia, og jeg har settilder av familien hans og. Han er i mine øyne det fineste eksisterende vesenet av motsatte kjønn, men søsteren hans og moren ser ikke særlig bra ut! Søsteren har også ganske stygge tenner. Ikke sorte, men de er så små.... broren hans ser grei ut. Han er 29 år og moren ser ut til å være rundt 75. Faren er død. Jeg tenker at det kanskje er en del sykdom i familien siden han mister faren så tidlig... Anonymkode: 5c06d...cd7 Herregud. Du vet ikke noe om genene. Da må de testes. Det er mange foreldre som dør tidlig i Norge også, uten at det har noe med genene å gjøre. Tipper du er ung. De mener jo at folk er gamle når de passerer 35. Mora ser ut som 75? Bor i Asia. Ja du vet.. solen gjør mye ned folk. Kanskje vært mye ute i solen med jobb osv. Jeg kjenner en dame på 41...hun ser eldre ut enn min mor på 64. Skal du velge sæddonor utifra bilder....lykke til Anonymkode: d0e75...0f0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og fordi dyr biologisk vet hvem de bør få barn med er inseminering helt bak mål. Anonymkode: 9800b...798 Dyr vet ikke hvem de bør få barn med. Ta påfuglen. Hannen har en voldsom fjørdrakt, som gjør det lett for rovdyr å ta dem. Innfør et rovdyr der de bor og vipps, så har størstedelen av hannene forsvunnet. De mest voldsomme først. Kvinner blir tiltrukket i hovedsak av menn som andre kvinner blir tiltrukket av. Ikke alltid noe som er fordelaktig. Anonymkode: 286eb...8b6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 Så det at han tenner meg betyr at han er lønnsom far til mine barn? Anonymkode: 5c06d...cd7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #15 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det at han tenner meg betyr at han er lønnsom far til mine barn? Anonymkode: 5c06d...cd7 Nei. Absolutt ikke. Anonymkode: 286eb...8b6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #18 Skrevet 3. mars 2018 20 timer siden, Ramona skrev: Troll eller ruset? Ingen av delene Anonymkode: 5c06d...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå