Gå til innhold

Mandige eller mer «feminine» menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei!

Foretrekker dere mandige menn (tenker da på. Gjerne skjegg, bil/bygge interesse, vanlige klær som enkel genser og jeans etc)

eller mer «feminine» menn med ordnet hår(gjerne litt lengde), glatt i ansiktet og merkeklær samt.gjennomført stil? :)

jeg personlig foretrekker mer feminine menn:P

Anonymkode: e9e13...5dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det sistnevnte helt klart,  men anser det ikke som noe "feminint"! De er like mye menn de som de med møkkete klær og skjegg og svettelukt. Er ikke som at de springer rundt med fe-stav og rosa ballettskjørt og bruker leppestift heller bare fordi de har bedre klestil og sansen for å gjøre litt for å se bedre ut enn sånne andre skitne latsabber.

Anonymkode: 5701e...eae

• Liker 8
Skrevet

Hver type har sin tiltrekningskraft, men må det absolutt være merkeklær? :dry: I så fall foretrekker jeg en mellomting av de to du nevner.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Ichiko skrev:

Hver type har sin tiltrekningskraft, men må det absolutt være merkeklær? :dry: I så fall foretrekker jeg en mellomting av de to du nevner.

Jeg tenkte hvertfall ikke på absolutt merkeklær med mitt svar i tråden, merke spiller ingen rolle, det kan like gjerne være fra HM, men god klessans og å ta vare på seg selv er bare positivt!

Skrevet

Jeg foretrekker noe midt i mellom. En mann som er "mandig", men uten å være en macho apekatt. Jåler som streber etter merkeklær er latterlig og turn-off for min del. Heldigvis har jeg funnet en under førstnevnte. :)

• Liker 2
Skrevet

Har ingen preferanser sånn sett.

AnonymBruker
Skrevet

Øhh. Lurer på hvilken kategori jeg havner i som liker å «bygge» ting, har interesse for biler og motorsykler samt har et velfrisert skjegg og relativt pen frisyre.

når jeg ikke står i garasjen og fikser bilen din så leser jeg gjerne en bok. Eller lager middag. Evnt baker brød eller brygger øl.

Faller mellom to steiner eller?

Går ofte i jeans og enkel genser, men jeg bruker mye penger på «de enkle klærne» Er som oftest Peak, Polo, Ralph, Moods eller Gant. 

Enkelt kan være stilfullt det også vel? En trenger vel ikke hipsterklær og spisse meglersko?

Nysgjerrig her gitt.

Anonymkode: 1d449...483

• Liker 1
Skrevet

Typisk kg. Svart-hvitt. Alltid enten eller. Det finnes flere typer menn enn det der, og jeg er ikke fan av å definere noen som feminin eller mandig.

Jeg tror jeg foretrekker en som ikke er så glatt. En som ser ut som han bruker mye tid foran speilet er ikke turn on for meg. Og menn som er opptatt av å fortelle og vise hvor mandige de er hele tiden er stort sett kjedelige.

Heldigvis finnes det noe midt i mellom eller noe annet også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Øverste takk! Det finnes absolutt ingenting ved den siste typen jeg kunne tent på overhodet. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sistnevnte helt klart,  men anser det ikke som noe "feminint"! De er like mye menn de som de med møkkete klær og skjegg og svettelukt. Er ikke som at de springer rundt med fe-stav og rosa ballettskjørt og bruker leppestift heller bare fordi de har bedre klestil og sansen for å gjøre litt for å se bedre ut enn sånne andre skitne latsabber.

Latsabber blir ikke skitne, for de gidder ikke å gjøre noe ;) 

Anonymkode: 5d473...0bb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner foretrekker alfamenn, være seg han er typen til å sminke seg hver dag, kysse seg selv i speilet, osv. eller om han er typen som har langt uklippet hår, og har utslitte klær. Vær en alfamann og du får dama hver eneste forbanna gang.

Anonymkode: a8324...412

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker en mandig mann. Jeg kunne aldri vært med en mann som bryr seg mer om klær og utseende enn meg selv. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner foretrekker alfamenn, være seg han er typen til å sminke seg hver dag, kysse seg selv i speilet, osv. eller om han er typen som har langt uklippet hår, og har utslitte klær. Vær en alfamann og du får dama hver eneste forbanna gang.

Slutt å ødelegge tråder med tullet ditt. 

Anonymkode: 6768b...0ab

• Liker 3
Skrevet

Min mann er mandig, men går i merkeklær og dress! Glad han aldri går i jeans!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øverste takk! Det finnes absolutt ingenting ved den siste typen jeg kunne tent på overhodet. 

Latsabber blir ikke skitne, for de gidder ikke å gjøre noe ;) 

Anonymkode: 5d473...0bb

Nettopp, så de vasker ikke klær, vasker ikke hjemmet sitt, bruker samme t skjorte 4 dager på rad og gjerne et par uker senere også uten at de har vaska den, vasker ikke kuken grunding osv.

Da foretrekker jeg heller en mann som liker å stelle med seg selv, trimmer kjønnshår, vokser brystkassa, er ansvarsfull og vasker klær og hjem og ikke lar det flyte over av pizza esker og hybelkaniner og som har utvikla en fornuftig og voksen både livsstil og klesstil :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg knytter andre egenskaper og kjennetegn til den "maskuline" og den "feminine" kategorien enn du gjør, TS, men jeg velger meg også en "feminin" mann. Nei til dårlige klær, sportsinteresse, bygging og mekking, store muskler; ja til menn med tynn og androgyn kropp, stilfulle klær og intellektuelle interesser.

Anonymkode: 943ab...9a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heihei!

Foretrekker dere mandige menn (tenker da på. Gjerne skjegg, bil/bygge interesse, vanlige klær som enkel genser og jeans etc)

eller mer «feminine» menn med ordnet hår(gjerne litt lengde), glatt i ansiktet og merkeklær samt.gjennomført stil? :)

jeg personlig foretrekker mer feminine menn:P

Anonymkode: e9e13...5dc

Syntes langt hår kan være mandig jeg. Når det kommer til ansiktet og håret, så kan jeg like mye forskjellig. Personlighet og utseende ellers så har jeg en ganske bestemt smak. Høy, atletisk bygd, mørk stemme, brede skuldre, hår på kroppen, men trenger ikke å ha skjegg. Liker bare ikke menn som er glattbarbert på leggene og over alt. Liker rolige menn, snille selvfølgelig, litt overlegne og hard to get i begynnelsen. Han må være kosete. Han kan ikke være for påtrengende å kontakte hele tiden, må være en mellomting. Han må virke litt opptatt, at han har et liv utenom meg liksom:fnise: Trenger en mann som har bestemte meninger. Liker ikke menn som er lett påvirkelige. Han må virkelig vite hvem han er og hva han vil. 

Ja, det var litt av min "smak" :phaedra:

Anonymkode: da0bf...85c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si jeg liker manne mann:biggrin: Stor og sterk mann tenner meg! Det vil ikke si han skal kle seg i hullete klær og arbeidstøy. Men en handyman er å foretrekke :) Ren, pen og dirty :fnise:

Anonymkode: 4ed2e...c46

AnonymBruker
Skrevet

Ryan Gosling er flink til å kle seg. Avslappet stil den ene dagen og mer gjennomført andre dager.Bilderesultat for ryan gosling street style

Bilderesultat for ryan gosling street styleBilderesultat for ryan gosling street styleBilderesultat for ryan gosling street styleBilderesultat for ryan gosling street styleBilderesultat for ryan gosling street style

Anonymkode: 3e1cb...92e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ryan Gosling er typisk alfamann, han bryr seg ikke om hva andre måtte mene om han, han har egne meninger og kjører sitt eget løp. Det irriterer vettet av damer, som ikke klarer å snurre han rundt fingeren sin.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryan Gosling er typisk alfamann, han bryr seg ikke om hva andre måtte mene om han, han har egne meninger og kjører sitt eget løp. Det irriterer vettet av damer, som ikke klarer å snurre han rundt fingeren sin.

I mine øyne er han en helt normal mann med helt vanlig personlighet? Kunne gått på gata her i Norge :lete:

Morsom og imøtekommende

Anonymkode: 3e1cb...92e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som Michelle Williams? ;) Han var veldig forelsket i henne

Anonymkode: 524ba...b8b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...