AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 I forbindelse med bilkjøp la jeg inn betaling fra kontoen min til bilforhandler i dag tidligere i uken. Pengene er gått ut fra konto, men det står ikke hvem jeg har betalt dem til. Bilen skal hentes over helgen, og forhandler ba meg ta med kvittering på overførte penger. Når står det på kontoen min HVEM jeg har overført til, slik at jeg kan ta en utskrift? Har Gjensidige bank. Anonymkode: 45108...1d5
GauteS Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 I det minste står det kontonr. du har sendt pengar til!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: I forbindelse med bilkjøp la jeg inn betaling fra kontoen min til bilforhandler i dag tidligere i uken. Pengene er gått ut fra konto, men det står ikke hvem jeg har betalt dem til. Bilen skal hentes over helgen, og forhandler ba meg ta med kvittering på overførte penger. Når står det på kontoen min HVEM jeg har overført til, slik at jeg kan ta en utskrift? Har Gjensidige bank. Anonymkode: 45108...1d5 Er du sikker på at du har tastet riktig kontonummer? En utskrift fra egen konto gjort av deg selv blir ikke mødvendigvis godkjent av bilforhandler. Jeg har måttet ha utskrift stemplet av banken eller at banken sender meg en egen konotkvittering på epost. Spørs jo hvor mye penger det er snakk om da. Jeg har bare kjøpt nye og dyre biler. Anonymkode: 1a5bc...149
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at du har tastet riktig kontonummer? En utskrift fra egen konto gjort av deg selv blir ikke mødvendigvis godkjent av bilforhandler. Jeg har måttet ha utskrift stemplet av banken eller at banken sender meg en egen konotkvittering på epost. Spørs jo hvor mye penger det er snakk om da. Jeg har bare kjøpt nye og dyre biler. Anonymkode: 1a5bc...149 Kontonr er riktig, navnet til forhandler kom opp av seg selv. Det står bare ingenting om hvem pengene har gått til og hva beløpet gjelder når jeg ser på transaksjonen i nettbanken. Søker jeg på transaksjoner finner ikke søkefunksjonen den, så antar det er fordi den er for fersk? Det er snakk om 80.000 kr. Forhandler sa at utskrift var OK, mobilbilde av skjermen ikke OK. Bilen hentes ikke før tirsdag, så er jo ikke sikkert jeg trenger å vise frem noe kvittering da, for da er vel pengene forlengst på konto? Anonymkode: 45108...1d5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kontonr er riktig, navnet til forhandler kom opp av seg selv. Det står bare ingenting om hvem pengene har gått til og hva beløpet gjelder når jeg ser på transaksjonen i nettbanken. Søker jeg på transaksjoner finner ikke søkefunksjonen den, så antar det er fordi den er for fersk? Det er snakk om 80.000 kr. Forhandler sa at utskrift var OK, mobilbilde av skjermen ikke OK. Bilen hentes ikke før tirsdag, så er jo ikke sikkert jeg trenger å vise frem noe kvittering da, for da er vel pengene forlengst på konto? Anonymkode: 45108...1d5 Hva beløpet gjelder skal du skrive inn. Du skal skrive reg nummeret på bilen. Høres ut som en mindre seriøs forhandler. Anonymkode: 1a5bc...149
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Skulle skrive inn kundenummer. Men i dag står det hvem overføringen er betalt til. Forhandler er da ikke useriøs fordi det tar et døgn før jeg kan se på kontoen min hvem jeg har betalt til! Anonymkode: 45108...1d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå