AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 De er for det første mer fri enn andre.De gir faen i fin fasade.De er så mye mer ekte! Når de sparker,så sparker de oppover. Og mye av det de sier er så sant så sant! Det er til tider mye drama dem imellom.Men det kommer tydelig fram.De trenger ikke å baksnakke så mye de,for der får du det i fleisen.Og det handler faktisk om integritet. Så rynker de fine på nesa.De ser vekk.De latterligjør.De gjemmer seg.Hvor mye integritet er det i det? Jeg bor i nabolaget,men de tar meg ikke godt i mot.De gidder ikke bry seg. Det er litt fornærmende,men til pass for meg! Jeg vil bare observere og komme litt innpå.De vil ikke stille seg til skue,så løsningen min må være å flytte inn i miljøet.Jeg er bare ikke tøff nok.Ikke enda.Men jeg tror jeg vil en dag.For å senke skuldrene og bli kjent med de virkelig tøffe.Som gir en god dag i hva andre måtte mene.Kanskje er de sårbare i bunn,men de er fightere. Jo,jeg beundrer dem! Anonymkode: 47b9e...a80 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 for et rart innlegg. Og man trenger ikke være white trash for å oppføre seg slik. jeg har aldri beundret noen jeg kan kalle white trash. De er billige. Anonymkode: efd3c...66c 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Mitt inntrykk er at de er rasister, usunne i matveien, oftere slår barna sine eller driver med overgrep, drikker mer og bidrar mindre i samfunnet. Ikke mye ære i dette. Anonymkode: a10af...599 21
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: for et rart innlegg. Og man trenger ikke være white trash for å oppføre seg slik. jeg har aldri beundret noen jeg kan kalle white trash. De er billige. Anonymkode: efd3c...66c Billige? Hva mener du nå? Anonymkode: 47b9e...a80 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Man kan fint være ekte og ikke ha fokus på fasade uten å være verken white trash eller sparke noen steder. Anonymkode: dcab2...485 9
HalldirV2 Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt inntrykk er at de er rasister, usunne i matveien, oftere slår barna sine eller driver med overgrep, drikker mer og bidrar mindre i samfunnet. Ikke mye ære i dette. Anonymkode: a10af...599 Til å stigmatisere dem som rasister er du vel ganske fordomsfull selv, litt ironisk det der. 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt inntrykk er at de er rasister, usunne i matveien, oftere slår barna sine eller driver med overgrep, drikker mer og bidrar mindre i samfunnet. Ikke mye ære i dette. Anonymkode: a10af...599 Hahaha.Der beskrev du vel folk flest vel. Når det gjelder rasisme? Og usunne i matveien? Jøss Men skjerp deg hardt! Overgrep og å slå barna sine? Hvem verden lever du i? Hvor har du disse ideene fra? Vær så snill og fortell meg det? Anonymkode: 47b9e...a80 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Til å stigmatisere dem som rasister er du vel ganske fordomsfull selv, litt ironisk det der. Nettopp ja :-D ikke dum du. Anonymkode: 47b9e...a80
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt inntrykk er at de er rasister, usunne i matveien, oftere slår barna sine eller driver med overgrep, drikker mer og bidrar mindre i samfunnet. Ikke mye ære i dette. Anonymkode: a10af...599 Man har tydeligvis forskjellig oppfatning av hva definasjonen av white trash er. Etter min oppfatning har det alltid vært hvite (oftest jenter) med store øreringer, dramaqueens, snakker som en utlending, banner til lærerne og assosierer seg mer med svarte enn hvite. Altså langt fra rasister. Men du tenker kanskje på sånne sørstats folk? Ja da er jeg enig. Anonymkode: 6eb0f...c34 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 Ja, jeg tror nok at TS blander begrepene litt her. Å være "ensom ulv", å gi faen og stå litt utenfor er ikke det samme som WT. WT er rusrssvake, veldig "enkle i hodet" og går ofte på NAV i en eller annen form. Anonymkode: ab8bb...a89 9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 Hvilket nabolag er dette? Og hvorfor står du ikke fritt til å ikke baksnakke, ikke sparke NOEN, være fri, ha integritet, gi blaffen i fasade, være ekte? Alt det du skriver om her er jo bare en annen form for fasede/livstil, du får da ikke noe mer integritet av å go slumming, hvis du ikke hører til miljøet? Og hva slags miljø er dette liksom? Anonymkode: 77732...29a 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 White trash er for meg folk som er "enkle i hodet", ofte gått på livets skole, ressurssvake, skylder på alle andre over sitt eget liv, ser ned på de med penger (pga sjalusi), bor i en rønne og burde vært beskyttet mot seg selv på fb og andre media. Anonymkode: 04620...03c 9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 25 minutter siden, AnonymBruker said: De er for det første mer fri enn andre.De gir faen i fin fasade.De er så mye mer ekte! Når de sparker,så sparker de oppover. Anonymkode: 47b9e...a80 Dette høres ut som ubegrunnede påstander, spekulasjoner og oppspinn. Anonymkode: 585c7...456 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 Ingen mennesker er søppel. Anonymkode: 7d2e6...b52 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #15 Skrevet 2. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror nok at TS blander begrepene litt her. Å være "ensom ulv", å gi faen og stå litt utenfor er ikke det samme som WT. WT er rusrssvake, veldig "enkle i hodet" og går ofte på NAV i en eller annen form. Anonymkode: ab8bb...a89 Enkle i hodet? Skulle ønske dere kunne begrunne uttrykkene deres? Anonymkode: 47b9e...a80 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #16 Skrevet 2. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: White trash er for meg folk som er "enkle i hodet", ofte gått på livets skole, ressurssvake, skylder på alle andre over sitt eget liv, ser ned på de med penger (pga sjalusi), bor i en rønne og burde vært beskyttet mot seg selv på fb og andre media. Anonymkode: 04620...03c Halve norges befolkning med andre ord? Anonymkode: 4d102...f31 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #17 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen mennesker er søppel. Anonymkode: 7d2e6...b52 Nei.Jeg er helt enig! Jeg skrev "under betegnelsen". Anonymkode: 47b9e...a80
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #18 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres ut som ubegrunnede påstander, spekulasjoner og oppspinn. Anonymkode: 585c7...456 Begrunn?? Anonymkode: 47b9e...a80
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #19 Skrevet 2. mars 2018 Helt URkomisk å se at påstander mange her kommer med om SÅKALT white trash,er nettopp egne utsagn. Bare å slenge ut uten å utdype. Snakk om "enkle i hodet" Sitat Anonymkode: 47b9e...a80 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #20 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkle i hodet? Skulle ønske dere kunne begrunne uttrykkene deres? Anonymkode: 47b9e...a80 Det var meg du siterer, så jeg svarer kun for min del. "Ikke den skarpeste kniven i skuffen". Skjønner du det bedre ? Anonymkode: ab8bb...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå