AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Del Skrevet 2. mars 2018 Datteren min skal konfirmeres om to måneder og jeg er helt tom på hva jeg kan bidra med i selskapet. Det bør jo være en tale med en morsom vri eller noe slikt. Men jeg er verken noen sangskriver eller noen stor taler. Har dere tips til noe som helst her? Har dere selv bidratt med noe bra eller vært i et selskap hvor det ble gjort noe artig for/til konfirmanten? Anonymkode: c960b...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Del Skrevet 2. mars 2018 Hvorfor skal det alltid være taler, morsomme ting og sang. Det er bare flaut Anonymkode: 25ae0...a29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Del Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Datteren min skal konfirmeres om to måneder og jeg er helt tom på hva jeg kan bidra med i selskapet. Det bør jo være en tale med en morsom vri eller noe slikt. Men jeg er verken noen sangskriver eller noen stor taler. Har dere tips til noe som helst her? Har dere selv bidratt med noe bra eller vært i et selskap hvor det ble gjort noe artig for/til konfirmanten? Anonymkode: c960b...519 vi var i en konfirmasjon der de hadde laget en kahoot som delvis handlet om konfirmanten, og delvis om gjestene. Det var kjempesuksess, veldig morsomt! Anonymkode: 008a7...797 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Del Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: vi var i en konfirmasjon der de hadde laget en kahoot som delvis handlet om konfirmanten, og delvis om gjestene. Det var kjempesuksess, veldig morsomt! Anonymkode: 008a7...797 Morsomt! :D Anonymkode: c960b...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Del Skrevet 2. mars 2018 Kan du ikke ha en bildefremvisning med bildet fra hun var baby til der hun er nå, med morsomme gullkorn innimellom? Anonymkode: 32ce7...846 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Del Skrevet 2. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: vi var i en konfirmasjon der de hadde laget en kahoot som delvis handlet om konfirmanten, og delvis om gjestene. Det var kjempesuksess, veldig morsomt! Anonymkode: 008a7...797 Har du eksempler på spørsmål? Anonymkode: c960b...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. mars 2018 #7 Del Skrevet 2. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 2. mars 2018 #8 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: .... Endret 2. mars 2018 av MissLucy feil tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #9 Del Skrevet 3. mars 2018 CRINGE!!🙈 Anonymkode: 60789...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #10 Del Skrevet 3. mars 2018 I min familie er det vanlig å skrive sanger, men det er virkelig ikke for alle. Kahoot syns jeg var en god idé. Du kan ha spørsmål fra hennes oppvekst. Hvor hun er født, favorittbamse, favorittmat fra hun var yngre og andre morsomme ting ikke alle vet. Noe av det vet hun kanskje ikke selv heller. Ellers har alltid bildeshow vært populært her hjemme. De kan enten vises sammen med en tale, surre og gå alene i bakgrunnen eller spilles av sammen med forskjellig musikk dere har satt sammen Anonymkode: 8c01c...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå