Gå til innhold

Tips til artige taler eller morsomme innslag i konfirmasjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Datteren min skal konfirmeres om to måneder og jeg er helt tom på hva jeg kan bidra med i selskapet. Det bør jo være en tale med en morsom vri eller noe slikt. Men jeg er verken noen sangskriver eller noen stor taler.

Har dere tips til noe som helst her? Har dere selv bidratt med noe bra eller vært i et selskap hvor det ble gjort noe artig for/til konfirmanten?

Anonymkode: c960b...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor skal det alltid være taler, morsomme ting og sang. Det er bare flaut

Anonymkode: 25ae0...a29

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min skal konfirmeres om to måneder og jeg er helt tom på hva jeg kan bidra med i selskapet. Det bør jo være en tale med en morsom vri eller noe slikt. Men jeg er verken noen sangskriver eller noen stor taler.

Har dere tips til noe som helst her? Har dere selv bidratt med noe bra eller vært i et selskap hvor det ble gjort noe artig for/til konfirmanten?

vi var i en konfirmasjon der de hadde laget en kahoot som delvis handlet om konfirmanten, og delvis om gjestene. Det var kjempesuksess, veldig morsomt!

Anonymkode: 008a7...797

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vi var i en konfirmasjon der de hadde laget en kahoot som delvis handlet om konfirmanten, og delvis om gjestene. Det var kjempesuksess, veldig morsomt!

Morsomt! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke ha en bildefremvisning med bildet fra hun var baby til der hun er nå, med morsomme gullkorn innimellom?

Anonymkode: 32ce7...846

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du eksempler på spørsmål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....

Endret av MissLucy
feil tråd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I min familie er det vanlig å skrive sanger, men det er virkelig ikke for alle. Kahoot syns jeg var en god idé. Du kan ha spørsmål fra hennes oppvekst. Hvor hun er født, favorittbamse, favorittmat fra hun var yngre og andre morsomme ting ikke alle vet. Noe av det vet hun kanskje ikke selv heller. Ellers har alltid bildeshow vært populært her hjemme. De kan enten vises sammen med en tale, surre og gå alene i bakgrunnen eller spilles av sammen med forskjellig musikk dere har satt sammen

Anonymkode: 8c01c...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...