Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en lærerstudent i observasjonspraksis nå. Jeg skal være her i noen dager til. Saken er den at jeg får utrolig god hjelp av praksislæreren min og jeg stortrives i miljøet både i klasserommene og i personalrommet. Jeg ønsker derfor å vise en form for takknemlighet for både personalet og praksislæreren min. Jeg trenger tips til gaver eller liknende. En kake til personalrommet/kjøkkenet? Og kanskje noe ekstra til selve praksislæreren, da vedkommende veileder meg mye og er veldig hjelpsom. Bake makroner? Jeg elsker å bake og lage mat. Har dere noen tips? Jeg ville satt utrolig stor pris på forslag og innspill 😊 Jeg vet at skolen og læreren får betalt for å være praksislærer men jeg tenker også å vise min takknemlighet på min egen måte. Noen tanker? 

Anonymkode: 6b3bf...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv vært veileder for studenter i praksis. Når noen bakte kake til oss på personalrommet var det veldig velkomment! Makroner høres fantastisk ut!  Jeg fikk noen små gaver også, f.eks en god te og sjokolade. En gang fikk jeg en liten keramikk fugl som jeg fremdeles har stående i vinduet. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Muskath skrev:

Jeg har selv vært veileder for studenter i praksis. Når noen bakte kake til oss på personalrommet var det veldig velkomment! Makroner høres fantastisk ut!  Jeg fikk noen små gaver også, f.eks en god te og sjokolade. En gang fikk jeg en liten keramikk fugl som jeg fremdeles har stående i vinduet. 

Ts her. Takk for svar! Da tror jeg at jeg baker noe til alle, og en liten ekstra gave til selve praksislæreren/veilederen. Noen forslag? Sjokolade og te høres jo flott ut. Hva slags te for eksempel og hvor får man tak i fancy teer? Hjemme er det stort sett bare svart og grønn te så jeg vet ikke😄🙈 Men skal følge litt med på hva læreren liker av drikke, kanskje jeg legger merke til noe som jeg kan gi en liten ting ut ifra. 

Anonymkode: 6b3bf...d83

Skrevet

De har mye forskjellig god te, kaffe og sjokolade på Meny. Ellers finnes det jo spesialbutikker, det kommer an på hvor du bor. Det blir sikkert bra, bare en liten oppmerksomhet, trenger ikke være så fancy. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...