Gå til innhold

matbokser

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips til hvor jeg får kjøpt litt store matbokser, helst i metall og med "barnevennlige" motiver? I butikkene her jeg bor (Nord Trøndelag) er det kun små plastbokser, og vi er så lei av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kanskje matpapir? Jeg fant ut at det var bedre. Pakker brødskivene i matpapir og legger pakken i en plastpose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe en av de gode gammeldagse,grå aluminiumsboksene,og dekorere dem selv,eller la barna gjøre det???!!! Du kan sikkert bruke maling for metall fra panduro.

Disse matboksene får du tak i på Nille,Jernia,Tilbords etc.

:smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillifjonka

Heisann!

Du kan få kjøpt flotte matbokser på nettet. Sjekk sidene www.anaconda.no der finner du mange forskjellige. Boksene er store og fine, og rommer både yoghurtbeger og frukt i tillegg til brødskivene :lol: . Jeg bestilte en som hadde termos inni og er veldig fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslagene! Hadde vært moro å male bokser selv -men jeg er skeptisk til om malingen avgir gasser osv. Men de boksene på nettet var fine; fikkk nesten lyst til å kjøpe en til meg selv også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for forslagene! Hadde vært moro å male bokser selv -men jeg er skeptisk til om malingen avgir gasser osv. Men de boksene på nettet var fine; fikkk nesten lyst til å kjøpe en til meg selv også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...